quote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef Zoon_John het volgende:
Europarcs waardeloze vakantiebestemming.
Ik ga NU boeken!quote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.quote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Oriente het volgende:
De vrouwen van amateurclub WV-HEDW uit Watergraafsmeer hebben een verweerschrift naar de KNVB gestuurd, nadat de voetbalbond heeft besloten dat een non-binaire speler niet in de ploeg mag voetballen. De speelsters scharen zich massaal achter de non-binaire keeper Jays.
woked
Sinds jij een Amerikaanse vriendin hebt ben je helemaal veranderd.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.
Nee hoor, deze is geboren als meisje dus dan klopt het toch biologisch.quote:Op maandag 8 april 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jij een Amerikaanse vriendin hebt ben je helemaal veranderd.
Daar denk ik nog even over na.quote:Op maandag 8 april 2024 09:29 schreef GGMM het volgende:
Ga je binnenkort ook je voornaamwoorden in je onderschrift zetten?
Las laatst dat een omgebouwde vrouw het wereldrecord powerliften had verbroken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.
Klein verschilletje.quote:Her total weight lifted in squat, bench and deadlift resulted in a final score of 597.5 kilograms, which was over 200 kilograms more than her closest opponent, SuJan Gill, who finished at 387.5 kilograms.
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las laatst dat een omgebouwde vrouw het wereldrecord powerliften had verbroken.
[..]
Klein verschilletje.
Oh, dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.
Maar hij/hem heeft wel allemaal troep geslikt om op een man te lijken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, deze is geboren als meisje dus dan klopt het toch biologisch.
Dat is het punt, je moet een grens trekken, dat het een keeper/keepster in een onderafdeling is moet niet uitmaken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.
Ja het lijkt erop, maar volgens mij heeft ze er fysiek geen voordeel van toch? Als dat wel zo is dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij/hem heeft wel allemaal troep geslikt om op een man te lijken.
Daarnaast heeft hij/hem zelf in zijn/hij paspoort laten zetten dat het een man is, met het doel om als man behandeld te worden. Dan wordt je al s man behandeld en dan ga je lopen janken.
Misschien moet hij eens een afspraak maken met een psychiater
Dat lijkt me wel. Hij is in transitie geweest. Pas daarna kwam hij erachter dat hij geen man is. (oepsie)quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het lijkt erop, maar volgens mij heeft ze er fysiek geen voordeel van toch?
Adi keert zich om in z'n graf.quote:In Duitsland mogen non-binaire en trans voetballers inmiddels zelf kiezen of ze in de mannen- of vrouwenploeg spelen. "Dat willen we uiteindelijk ook hier bereiken", zegt Tessa. "Dat de KNVB het zo inclusief mogelijk maakt voor iedereen om mee te doen. Dat iedereen gewoon het team mag kiezen waarin die wil spelen."
Hm oke, dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Hij is in transitie geweest. Pas daarna kwam hij erachter dat hij geen man is. (oepsie)
Succes! Plaatselijk verdoofd of helemaal weg?quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ben pas rond 1 aan de beurt, walgelijk
De zorg in dit land is een lachertje geworden!quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes! Plaatselijk verdoofd of helemaal weg?
Slaap lekker alvast maat!quote:Op maandag 8 april 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.
Tof. Ik wil dan als vrouw ook bij de mannen spelen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
Duitsland als voorbeeld
[..]
“Dat iedereen gewoon het team mag kiezen waarin die wil spelen."
Succes straks en nu met wachten.quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof. Ik wil dan als vrouw ook bij de mannen spelen.
InclusieGoden.
Had ik vroeger ook ja, maar hoe goed ze ook was vanaf de B-tjes ongeveer is dat dan wel zo’n beetje voorbijquote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.
Ah, dat wist ik niet, ik dacht dat het enkel bij zeer hoge uitzondering was.quote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.
Ruggenprik is niet fijn nee.quote:Op maandag 8 april 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.
Omdat ik groot fan ben van Bassie, die heeft gezegd: "Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd".quote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom moet bij jou altijd alles om te lachen zijn?
Wat een filosoof, Bassie.quote:Op maandag 8 april 2024 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik groot fan ben van Bassie, die heeft gezegd: "Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd".
Ik had het goud gevonden als Adriaan Bassie een keer van tien hoog naar beneden had gelazerd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ook bekend van de uitspraak: Adriaantje! Teringlijer!
Leuke post, die ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken!quote:Op maandag 8 april 2024 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had het goud gevonden als Adriaan Bassie een keer van tien hoog naar beneden had gelazerd.
Hehequote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Oriente het volgende:
De speelsters scharen zich massaal achter de non-binaire keeper Jays.
woked
Ik las iets anders.quote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof. Ik wil dan als vrouw ook bij de mannen spelen.
Ik ga NU kijken!quote:Op maandag 8 april 2024 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het Ajax-topic.
Even bijkomen.
We zijn hier allemaal solidair met elkaar. #jesuiscalandquote:Op maandag 8 april 2024 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh @:ggmm is solidair met @:caland
Dit vind ik erg lief.
Ik neem een lekker bolletje met zalm.quote:Op maandag 8 april 2024 12:06 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Sorry @:caland ik trek het niet langer
Dat klinkt goed, geniet er lekker van maatquote:Op maandag 8 april 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem een lekker bolletje met zalm.
Ik zit hier zelden om 12:00 en zelfs @Scrummie is weer terug van weggeweest.quote:Op maandag 8 april 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kan ook het voortouw nemen. Waarom zo passief forumgebruikster @:Pisces29?
Gelukkig is er nog Cambuur makker.quote:Op maandag 8 april 2024 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
De Joodse Raad: 8.5/10. Meer dan uitstekende serie.
Nu voorlopig wel weer genoeg joden zien afslachten.
Akkoord.quote:Op maandag 8 april 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hier zelden om 12:00 en zelfs @:scrummie is weer terug van weggeweest.
Af en toe is GGMM een goed mens.quote:Op maandag 8 april 2024 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh @:ggmm is solidair met @:caland
Dit vind ik erg lief.
Word hijquote:Op maandag 8 april 2024 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeerde een gebbetje uit te halen met @:tong80, helaas hapte hij niet. Word hij dan toch volwassen??
quote:Op maandag 8 april 2024 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeerde een gebbetje uit te halen met @:tong80, helaas hapte hij niet. Word hij dan toch volwassen??
Gebruik jij eigenlijk ook die stokers van de tandarts?quote:Op maandag 8 april 2024 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Die kan je ook gewoon in de supermarkt halenquote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebruik jij eigenlijk ook die stokers van de tandarts?
Bram?quote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat @GGMM zegtquote:Op maandag 8 april 2024 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon in de supermarkt halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |