Ja het lijkt erop, maar volgens mij heeft ze er fysiek geen voordeel van toch? Als dat wel zo is dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij/hem heeft wel allemaal troep geslikt om op een man te lijken.
Daarnaast heeft hij/hem zelf in zijn/hij paspoort laten zetten dat het een man is, met het doel om als man behandeld te worden. Dan wordt je al s man behandeld en dan ga je lopen janken.
Misschien moet hij eens een afspraak maken met een psychiater
Dat lijkt me wel. Hij is in transitie geweest. Pas daarna kwam hij erachter dat hij geen man is. (oepsie)quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het lijkt erop, maar volgens mij heeft ze er fysiek geen voordeel van toch?
Adi keert zich om in z'n graf.quote:In Duitsland mogen non-binaire en trans voetballers inmiddels zelf kiezen of ze in de mannen- of vrouwenploeg spelen. "Dat willen we uiteindelijk ook hier bereiken", zegt Tessa. "Dat de KNVB het zo inclusief mogelijk maakt voor iedereen om mee te doen. Dat iedereen gewoon het team mag kiezen waarin die wil spelen."
Hm oke, dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Hij is in transitie geweest. Pas daarna kwam hij erachter dat hij geen man is. (oepsie)
Succes! Plaatselijk verdoofd of helemaal weg?quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ben pas rond 1 aan de beurt, walgelijk
De zorg in dit land is een lachertje geworden!quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes! Plaatselijk verdoofd of helemaal weg?
Slaap lekker alvast maat!quote:Op maandag 8 april 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.
Tof. Ik wil dan als vrouw ook bij de mannen spelen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
Duitsland als voorbeeld
[..]
“Dat iedereen gewoon het team mag kiezen waarin die wil spelen."
Succes straks en nu met wachten.quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof. Ik wil dan als vrouw ook bij de mannen spelen.
InclusieGoden.
Had ik vroeger ook ja, maar hoe goed ze ook was vanaf de B-tjes ongeveer is dat dan wel zo’n beetje voorbijquote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.
Ah, dat wist ik niet, ik dacht dat het enkel bij zeer hoge uitzondering was.quote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.
Ruggenprik is niet fijn nee.quote:Op maandag 8 april 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |