Succes! Plaatselijk verdoofd of helemaal weg?quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ben pas rond 1 aan de beurt, walgelijk
De zorg in dit land is een lachertje geworden!quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes! Plaatselijk verdoofd of helemaal weg?
Slaap lekker alvast maat!quote:Op maandag 8 april 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.
Tof. Ik wil dan als vrouw ook bij de mannen spelen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
Duitsland als voorbeeld
[..]
“Dat iedereen gewoon het team mag kiezen waarin die wil spelen."
Succes straks en nu met wachten.quote:Op maandag 8 april 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof. Ik wil dan als vrouw ook bij de mannen spelen.
InclusieGoden.
Had ik vroeger ook ja, maar hoe goed ze ook was vanaf de B-tjes ongeveer is dat dan wel zo’n beetje voorbijquote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.
Ah, dat wist ik niet, ik dacht dat het enkel bij zeer hoge uitzondering was.quote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent zou dat ook geen probleem moeten zijn, komt in het jeugdvoetbal toch wel voor dat goeie meisjes meedoen met de jongens.
Ruggenprik is niet fijn nee.quote:Op maandag 8 april 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks. Nee helemaal weg. Kon ook wel voor een ruggenprik kiezen maar dat leek me maar gedoe.
Omdat ik groot fan ben van Bassie, die heeft gezegd: "Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd".quote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom moet bij jou altijd alles om te lachen zijn?
Wat een filosoof, Bassie.quote:Op maandag 8 april 2024 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik groot fan ben van Bassie, die heeft gezegd: "Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd".
Ik had het goud gevonden als Adriaan Bassie een keer van tien hoog naar beneden had gelazerd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ook bekend van de uitspraak: Adriaantje! Teringlijer!
Leuke post, die ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken!quote:Op maandag 8 april 2024 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had het goud gevonden als Adriaan Bassie een keer van tien hoog naar beneden had gelazerd.
Hehequote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Oriente het volgende:
De speelsters scharen zich massaal achter de non-binaire keeper Jays.
woked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |