don't look back!quote:
Keep flushing!quote:
of moet hij?quote:
Perez is goed op dreef. En dat zie ik graag. Bij elke coureur.quote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
Perez doet het toch wel goed dit weekend, dat biedt perspectief.
Leclerc krijgt de Carlos behandeling deze race.quote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iedereen krijgt nieuwe bandjes, behalve golden boy Leclerc.
Voor contractverlengingquote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
Perez doet het toch wel goed dit weekend, dat biedt perspectief.
hij heeft gevonden dat de instellingen van Max hem eigenlijk gewoon liggen. Dat hij niet zn eigen hoeft te zoeken aar die van Max vrijwel 1 op 1 over kan nemenquote:
Thank you very fucking much.quote:
Thanks guys for the damned good stopquote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef Doevelaer het volgende:
Yuki heeft een complimentje gegeven, dan kan hij nu weer een paar keer vloeken
Yuki
En dat is lekker!quote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft gevonden dat de instellingen van Max hem eigenlijk gewoon liggen. Dat hij niet zn eigen hoeft te zoeken aar die van Max vrijwel 1 op 1 over kan nemen
THAT WAS A FUCKING GREAT STOPquote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Thanks guys for the damned good stop
Het zal ook de mindset zijn, accepteren dat hij nooit WDC zal worden.quote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft gevonden dat de instellingen van Max hem eigenlijk gewoon liggen. Dat hij niet zn eigen hoeft te zoeken aar die van Max vrijwel 1 op 1 over kan nemen
if it aint broken...quote:
Nu zie ik Gordon Ramsey voor mequote:
of 3, maar ja lijkt er wel op. Jammer dat de pit timing niet in beeld kwam ik had wel willen weten hoe lang die duurde. Zag eruit als een extreem goede stop.quote:
toe maar konijntje doe maar wiebelen wiebelenquote:
FUCKING RAW RACING.quote:
Huppel!quote:Op zondag 7 april 2024 08:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
toe maar konijntje doe maar wiebelen wiebelen
@DerRabbitquote:Op zondag 7 april 2024 08:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
toe maar konijntje doe maar wiebelen wiebelen
waar heeft hij die voor het laatst gezien dan?quote:
Voor zijn doen zeker. Blijft toch 3 tienden per ronde langzamer gemiddeld dan Verstappen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez is goed op dreef. En dat zie ik graag. Bij elke coureur.
quote:
"we are checking"quote:Op zondag 7 april 2024 08:15 schreef Tekaschi het volgende:
Als Ferrari geen fout maakt dan maakt Leclerc hem wel.
En nu ervoor blijven.quote:Op zondag 7 april 2024 08:16 schreef Peterselieman het volgende:
Goed dat Ferrari Lec voor Rus krijgt
SSH zie ikquote:Op zondag 7 april 2024 08:16 schreef Sabata het volgende:
Moet Hulkenberg nog stoppen eigenlijk? Magnussen schijnt iedereen in die pitstopfile te hebben opgehouden
en de H zijn 21 ronden oudquote:
Goed voor mijn managerquote:
In de Japanse versiequote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef Doevelaer het volgende:
Ferrari met een werkende strategie, Yuki die z’n team bedankt in plaats van uitscheldt, Sargeant > Albon
In wat voor een parallel universum zitten we vandaag?
Pcies, Heb op Ricciardo na alles op HAAS dus Magnussen mag ook nog wel wat naar voor.quote:
Is al gestoptquote:
quote:
Wijsneuzenquote:
En uiteindelijk blijkt het slechts een droom: Max wint 'm gewoonquote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef Doevelaer het volgende:
Ferrari met een werkende strategie, Yuki die z’n team bedankt in plaats van uitscheldt, Sargeant > Albon
Mwah, als ze dezelfde ontwikkelingssprong maken als vorig jaar...quote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
McLaren gaat ook dit jaar weer niet op eigen kracht een race winnen.
Ja, zal wel eindigen op soft neem ik aan.quote:
Moeten ze nog even door.quote:
Want toen wonnen ze wel op eigen kracht een race? Nee, sprints tel ik niet mee.quote:Op zondag 7 april 2024 08:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Mwah, als ze dezelfde ontwikkelingssprong maken als vorig jaar...
Hij vroeg RB en niet RBRquote:
Zou zomaar kunnen ja, nu blijkt dat hard niet goed werkr.quote:Op zondag 7 april 2024 08:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, zal wel eindigen op soft neem ik aan.
Alleen Verstappen voor Perez.quote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef Doevelaer het volgende:
RB -> vroegere AT en TRquote:
quote:
F1.9 eerderquote:
De F1.5 begon jarenlang op P3, dus dat is op zich vooruitgang.quote:
Ho ho, ik had het over een parallel universum. Niet over de natte droom van Checo. Wel realistisch blijven a.u.b.!quote:Op zondag 7 april 2024 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen Verstappen voor Perez.
Ja, ze lopen weer wat te lullen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:23 schreef Pino112 het volgende:
Hulk had helemaal geen 16 seconden
Dat was 10. 16 was naar degene voor hem.
Idd, een crash tussen team 2 t/m 5 om de achterliggers wat puntjes te gunnenquote:Op zondag 7 april 2024 08:24 schreef wdn het volgende:
Ik stel een wijziging voor: elke race beginnen met een crash. Wordt de race zelf een stuk leuker
Water is nat.quote:
Geen last van regenquote:Op zondag 7 april 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell straks zonder helm aan het rijden.
manamanaquote:Op zondag 7 april 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
DIe boordradios van Russell het klinkt voor mij altijd als een soort Muppetshow
Nee idd.quote:Op zondag 7 april 2024 08:28 schreef greysbones het volgende:
Mag kan weer niet binnen de lijntjes kleuren
Ja "men" vindt het wel mooi wat Mag doet, maar het gaat toch richting onsportief wat mij betreft.quote:Op zondag 7 april 2024 08:28 schreef greysbones het volgende:
Mag kan weer niet binnen de lijntjes kleuren
Eensquote:Op zondag 7 april 2024 08:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja "men" vindt het wel mooi wat Mag doet, maar het gaat toch richting onsportief wat mij betreft.
Daar vindt Toto wat vanquote:
Echt welquote:
Mail gestuurd.quote:
Wel mooie inhaalactiesquote:Op zondag 7 april 2024 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gestart als tiende, ligt tiende.
Nee.quote:Op zondag 7 april 2024 08:31 schreef Nizno het volgende:
Gaat Sainz genoeg voorsprong krijgen om voor Lec terug de baan op te komen na de pit?
sundquote:
Ging al bijna een andere box in.quote:
het is lang geleden dat er zoveel ingehaald werdquote:
Thuisrace en zorgt, zoals wel vaker, voor amusementquote:Op zondag 7 april 2024 08:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gestart als tiende, ligt tiende.
Zandvoort 2023 heeft het record van meeste inhaalactiesquote:Op zondag 7 april 2024 08:31 schreef wdn het volgende:
[..]
het is lang geleden dat er zoveel ingehaald werd
P7!dusquote:Op zondag 7 april 2024 08:32 schreef Tijn het volgende:
Strategisch wel een leuke race, dit. Als Sainz nu stopt valt-ie ver terug, maar kan-ie 'm zeker uitrijden. Of Leclerc of Norris dat ook kunnen is nog maar de vraag.
Zandvoortquote:Op zondag 7 april 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zandvoort 2023 heeft het record van meeste inhaalacties
Dit blijft zo’n raar feitjequote:Op zondag 7 april 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zandvoort 2023 heeft het record van meeste inhaalacties
Kringloop.quote:Op zondag 7 april 2024 08:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Russell krijgt 2e hands mediums. Nieuw spul hebben ze niet meer.
Doelde op de 1 stop die ze vermoedelijk gepland hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 08:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
deze waren van Ham?quote:Op zondag 7 april 2024 08:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, daarom hadden ze misschien ook niks nieuws meer liggen. Dit zal niet de bedoeling zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2024 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doelde op de 1 stop die ze vermoedelijk gepland hebben.
Nee van Kaas.quote:
dan is het dus niet tweedehandsquote:Op zondag 7 april 2024 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee van Hem
Waar hij de race op begon
Coverbanden.quote:Op zondag 7 april 2024 08:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd binnen gestaan?quote:Op zondag 7 april 2024 08:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, van een oud vrouwtje geweest
Opelquote:Op zondag 7 april 2024 08:36 schreef Tijn het volgende:
Ik kom er net pas achter dat die auto van New Kids ook precies de kleur van de Sauber is dit jaar
[ afbeelding ]
Thee aan het zetten.quote:
Daar hebben ze hun inspiratie opgehaaldquote:Op zondag 7 april 2024 08:36 schreef Tijn het volgende:
Ik kom er net pas achter dat die auto van New Kids ook precies de kleur van de Sauber is dit jaar
[ afbeelding ]
Photoshop Bottas hier even in.quote:Op zondag 7 april 2024 08:36 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
vandaar het haar van Bottasquote:Op zondag 7 april 2024 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hebben ze hun inspiratie opgehaald
Er is geen andere verklaring, idd.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 08:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, van een oud vrouwtje geweest
quote:
Hoofdschuddend Vasseur.quote:Op zondag 7 april 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
Klinkt lekker stuiterend in die Ferrari
Dat is de optie: beste commentaar.quote:Op zondag 7 april 2024 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Viaplay geeft geen geluid, alleen kraak kraak.
Is dat op te lossen?
Geen Viaplay abo nemenquote:Op zondag 7 april 2024 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat op te lossen?
F1 tv kijkenquote:Op zondag 7 april 2024 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat op te lossen?
Verkeerde stream aangeklikt? Heb nergens last vanquote:Op zondag 7 april 2024 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat op te lossen?
Je auto in de grindbak laten staan een betere optie ?quote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Doevelaer het volgende:
Achteruit de baan op bij blinde bocht Degner 2. Wat een totaalidioot ben je dan
Dat was Sargeant in de grindbak.quote:Op zondag 7 april 2024 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat op te lossen?
F1 tvquote:Op zondag 7 april 2024 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat op te lossen?
ja als je toch F1TV gratis bij je viaplay krijgt snap ik de keuze niet om viaplay te kijkenquote:
Moet je het wel even instellenquote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je toch F1TV gratis bij je viaplay krijgt snap ik de keuze niet om viaplay te kijken
I need thatquote:
Zelfkastijding.quote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je toch F1TV gratis bij je viaplay krijgt snap ik de keuze niet om viaplay te kijken
Niet iedereen legt op elke slak zout natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wist niet dat dat zo wasquote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!quote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
Zat ik gewoon bijna in slaap te dommelen...
Foeiquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
Zat ik gewoon bijna in slaap te dommelen...
tja als je daar te lui voor bent verdien je viaplayquote:
Zo als het hoort!quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja als je daar te lui voor bent verdien je viaplay
kun je ook SBS9 gaan kijken
niet iedereen laat een mug in de porseleinkast rond banjerenquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet iedereen legt op elke slak zout natuurlijk.
Nah.quote:
Wat geven ze dan ?quote:Op zondag 7 april 2024 08:45 schreef _UserName_ het volgende:
Typisch dat Ferrari ales lijkt te geven om Sainz naar het podium te krijgen ten koste van Leclerc
jaquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat dat zo was
Is dat gewoon een zenderkanaal of wah
Olifantquote:Op zondag 7 april 2024 08:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet iedereen laat een mug in de porseleinkast rond banjeren
Snap daar ook niks van. Ik heb Yuki gestemd.quote:
Dat kan alleen maar zijn omdat mensen denken dat-ie op het podium gaat komen.quote:
omdat hij p1 en p2 en p3 heeft gestaan en nu gaat vechten om p4 te behoudenquote:
Als je bedenkt dat Sainz volgend jaar niet meer bij Ferrari rijdt zou je denken dat ze alles op Leclerc zetten zodat ie zelfvertrouwen blijft houden als "1e rijder".quote:
ow ja die mug kwam uit vorige topicquote:
dit dusquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
we moeten niet op alle korrels zout gaan leggen, he
quote:Op zondag 7 april 2024 07:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet elke vlieg in de porseleinkast laten rondbanjeren
Wat geven ze dan aan sainz ?quote:Op zondag 7 april 2024 08:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat Sainz volgend jaar niet meer bij Ferrari rijdt zou je denken dat ze alles op Leclerc zetten zodat ie zelfvertrouwen blijft houden als "1e rijder".
Mooie actie!quote:
groen!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |