Moet je het wel even instellenquote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je toch F1TV gratis bij je viaplay krijgt snap ik de keuze niet om viaplay te kijken
I need thatquote:
Zelfkastijding.quote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je toch F1TV gratis bij je viaplay krijgt snap ik de keuze niet om viaplay te kijken
Niet iedereen legt op elke slak zout natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wist niet dat dat zo wasquote:Op zondag 7 april 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!quote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
Zat ik gewoon bijna in slaap te dommelen...
Foeiquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
Zat ik gewoon bijna in slaap te dommelen...
tja als je daar te lui voor bent verdien je viaplayquote:
Zo als het hoort!quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja als je daar te lui voor bent verdien je viaplay
kun je ook SBS9 gaan kijken
niet iedereen laat een mug in de porseleinkast rond banjerenquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet iedereen legt op elke slak zout natuurlijk.
Nah.quote:
Wat geven ze dan ?quote:Op zondag 7 april 2024 08:45 schreef _UserName_ het volgende:
Typisch dat Ferrari ales lijkt te geven om Sainz naar het podium te krijgen ten koste van Leclerc
jaquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat dat zo was
Is dat gewoon een zenderkanaal of wah
Olifantquote:Op zondag 7 april 2024 08:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet iedereen laat een mug in de porseleinkast rond banjeren
Snap daar ook niks van. Ik heb Yuki gestemd.quote:
Dat kan alleen maar zijn omdat mensen denken dat-ie op het podium gaat komen.quote:
omdat hij p1 en p2 en p3 heeft gestaan en nu gaat vechten om p4 te behoudenquote:
Als je bedenkt dat Sainz volgend jaar niet meer bij Ferrari rijdt zou je denken dat ze alles op Leclerc zetten zodat ie zelfvertrouwen blijft houden als "1e rijder".quote:
ow ja die mug kwam uit vorige topicquote:
dit dusquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
we moeten niet op alle korrels zout gaan leggen, he
quote:Op zondag 7 april 2024 07:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet elke vlieg in de porseleinkast laten rondbanjeren
Wat geven ze dan aan sainz ?quote:Op zondag 7 april 2024 08:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat Sainz volgend jaar niet meer bij Ferrari rijdt zou je denken dat ze alles op Leclerc zetten zodat ie zelfvertrouwen blijft houden als "1e rijder".
Mooie actie!quote:
groen!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |