Zonder nog eens te pitten...quote:
thats why ik kaaptequote:
Ik dacht op softsquote:
Zijn signature movequote:Op zondag 7 april 2024 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton bijna Leclerc eraf getikt
hopen op chaos/red flag.quote:Op zondag 7 april 2024 07:36 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niks van de keuze voor softs nu. Dan moet je over wat, 8 laps weer naar binnen?
duhquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Foute timing
Juiste komt nu zo
dan heb je een stint in vrije lucht op hard volgens allardquote:Op zondag 7 april 2024 07:36 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niks van de keuze voor softs nu. Dan moet je over wat, 8 laps weer naar binnen?
Ok, dan is dat het dus nietquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
dan heb je een stint in vrije lucht op hard volgens allard
Ik zei hetquote:
Met timing hebben ze er ook moeite mee.quote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De mannen van ViaPlay hebben er wel een beetje veel moeite mee zo zonder timing.
Tis weer net alsof ik naar Olav Mol luister
Die zagen gewoon een gat van 2 seconden tussen VER en PERquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De mannen van ViaPlay hebben er wel een beetje veel moeite mee zo zonder timing.
Tis weer net alsof ik naar Olav Mol luister
tis net schaatsen.... om je enkel doen dat dingquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn transponder ligt nog in de pits.
Dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zagen gewoon een gat van 2 seconden tussen VER en PER
quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis net schaatsen.... om je enkel doen dat ding
Heel hard gelachen inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat begreep ik meteen al niet, dat was toch duidelijk te zien in beeld dat dat nooit kon.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hulk is ook sterk en niet snel.quote:
Gewaagd sowieso.quote:
kan.... erg onwaarschijnlijk, maaar het kanquote:
Hij heeft het meteen opgegevenquote:Op zondag 7 april 2024 07:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hulk is ook sterk en niet snel.
rip mijn managerquote:
sleeplijn er aan hangen en gevarenlichten aanquote:
"HULK STOP!"quote:
skateboardquote:
Haha nee, bij schaatsen mag je enkel niet bloot zijn, waar de transponder daar zit weet ik niet.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis net schaatsen.... om je enkel doen dat ding
Welke?quote:Op zondag 7 april 2024 07:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze zien echt niks deze commentatoren.
Beter dan 4 dagenquote:
WE have to find out what WE can do better.quote:Op zondag 7 april 2024 07:43 schreef 3rr0r het volgende:
Checo kan het niet meer bijbenen, we wachten op het excuus op de boordradio
ze wilden bij Stake even juichen dat ze het ook in 4s konden bij Bottasquote:
Is alsnog traagquote:
Welles, 4 sec stilstaan!quote:
WE heeft de zomercollectie liggenquote:Op zondag 7 april 2024 07:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
WE have to find out what WE can do better.
quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
Nu al van je softs af moeten... dat heeft toch geen zin, joh. Had dan gelijk hardere banden onder code rood eronder gezet.
of mediumquote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
Nu al van je softs af moeten... dat heeft toch geen zin, joh. Had dan gelijk hardere banden onder code rood eronder gezet.
Of mediums.quote:
Behalve Aston Martinquote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alle softs naar binnen lijkt het.
Wijquote:
Geen data over slijtage bij dit soort temperaturen kunnen verzamelen, dus ik denk dat het gewoon wat tegengevallen is.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
Ja weet ikquote:
Het is vroegquote:
Hoop op een punt voor Logan.quote:
Die twee, heerlijkquote:
Van Sauber snap ik het wel, auto wordt veel te heet in de race, als ze nu niet waren gestopt waren de moeren weer vastgeslagen.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
ze hebbe een vibrator achter zn stuur gelegdquote:
Heeft Russell ook nog wat lolquote:Op zondag 7 april 2024 07:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebbe een vibrator achter zn stuur gelegd
ja Max heeft Maxflixquote:
Ja Olavquote:Op zondag 7 april 2024 07:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vlak na de herstart had Russell ook een best blokkerend wiel.
we moeten niet op alle korrels zout gaan leggen, hequote:
1 stop ipv 2quote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef Legoblokje het volgende:
Die Mercedessen gaan dit toch ook niet de hele race volhouden op harde banden?
niet elke vlieg in de porseleinkast laten rondbanjerenquote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
we moeten niet op alle korrels zout gaan leggen, he
is voor hun een supertijd. gun ze hun feestjequote:
Was dat vorig seizoen ook niet het geval?quote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef 3rr0r het volgende:
Zhou is de rijder waarvan je dit seizoen het minste ziet
6quote:
53quote:
Genoegquote:
Vorig jaar vloog hij toch bijna het publiek in? Of was dat alweer het seizoen daarvoor?quote:Op zondag 7 april 2024 07:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was dat vorig seizoen ook niet het geval?
Grijze muis.
DISGUSTINGK!quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef pmponer het volgende:
De man van 450 miljoen, zal ik george voorbij laten
Dat was 2022 alweer inderdaad... ik kan me niks van Zhou herinneren van vorig jaar.quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vorig jaar vloog hij toch bijna het publiek in? Of was dat alweer het seizoen daarvoor?
dquote:
ie wil naar roodquote:
Straks stelt 'ie nog voor om de motor te sparen.quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef pmponer het volgende:
De man van 450 miljoen, zal ik george voorbij laten
OUT OUT OUTquote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was 2022 alweer inderdaad... ik kan me niks van Zhou herinneren van vorig jaar.
Hij is gewoon al uitgecheckt bij Merc lijkt het.quote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen heeft weer plezier over Lewis.
Terwijl Lewis hier een geweldige kant van hem laat zien.
IN IN IN IN IN IN IN INquote:
Dan zou hij juist hier niet mee bezig zijnquote:Op zondag 7 april 2024 07:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij is gewoon al uitgecheckt bij Merc lijkt het.
Als je voor spek en bonen aan het rijden bent wel ja. Lewis kan niet wachten om naar Ferrari te gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen heeft weer plezier over Lewis.
Terwijl Lewis hier een geweldige kant van hem laat zien.
Zo'n jaar vliegt ook Zhou voorbijquote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was 2022 alweer inderdaad... ik kan me niks van Zhou herinneren van vorig jaar.
Behalve één goede kwali, ergens.
kheb hem maar 1x zien vliegen, dat was flinkquote:
past ie de helm van SAR?quote:Op zondag 7 april 2024 07:56 schreef greysbones het volgende:
Sergeant![]()
Weten we zeker dat hij in de auto is gestapt en niet stiekem albon
niemand die ziet wie er in dat stoeltje zit met die helm op...quote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Sargeant rijd ook eens een keer een goede race. Het is hem gegund dat had ie ff nodig.
Ik zou het hem wel gunnenquote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef pmponer het volgende:
Zou toch wel lachen zijn als Sargeant 1 puntje pakt
Men is nog niet op de helft hequote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Sargeant rijd ook eens een keer een goede race. Het is hem gegund dat had ie ff nodig.
Ik hoop het echt. Maar ik wil ook dat Yuki in de punten rijdt. Wordt wel moeilijk allemaal.quote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef pmponer het volgende:
Zou toch wel lachen zijn als Sargeant 1 puntje pakt
Tegen wie?quote:
Zak O Sullivan die Sargeant voor de race knockout sloeg?quote:Op zondag 7 april 2024 07:56 schreef greysbones het volgende:
Sergeant![]()
Weten we zeker dat hij in de auto is gestapt en niet stiekem albon
Sow, kom danquote:
quote:
ze zaten al vanaf de eerste start in de andere auto!!quote:Op zondag 7 april 2024 07:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zak O Sullivan die Sargeant voor de race knockout sloeg?
Jepquote:Op zondag 7 april 2024 07:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heb het gevoel dat rb weer de race voor yuki heeft verkloot.
"Back him up."quote:
'they're racing me so hard' had ik graag eens gehoord van hem, maar ja, als ze je gewoon voorbijblazen...quote:
is maar goed dat hij toch naar Japan is gegaan. Moet je je voorstellen hoe het was gegaan als hij inderdaad niet in Japan zou zijnquote:Op zondag 7 april 2024 08:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toto zal wel nog witter wegtrekken nu.
No mikey thats so not fairquote:Op zondag 7 april 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
is maar goed dat hij toch naar Japan is gegaan. Moet je je voorstellen hoe het was gegaan als hij inderdaad niet in Japan zou zijn
O ja, hij zou er helemaal niet zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
is maar goed dat hij toch naar Japan is gegaan. Moet je je voorstellen hoe het was gegaan als hij inderdaad niet in Japan zou zijn
he is intimidating mequote:Op zondag 7 april 2024 08:02 schreef shiz het volgende:
[..]
'they're racing me so hard' had ik graag eens gehoord van hem, maar ja, als ze je gewoon voorbijblazen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gaat hem misschien inhalen op de baan.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 08:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
he is intimidating meJep over SainzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij neemt het zitje van RIC in en rijd bij de volgende GP voor beide teams.quote:Op zondag 7 april 2024 08:02 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de geruchten dat Max naar Mercedes zou gaan?
Hij ging nietquote:Op zondag 7 april 2024 08:02 schreef Nattekat het volgende:
Hij ging niet?quote:Op zondag 7 april 2024 08:02 schreef Nattekat het volgende:
het ging niet goed dus hij wilde niet het risico lopen dat ze ineens op t podium staan als hij er niet isquote:Op zondag 7 april 2024 08:02 schreef Jane het volgende:
[..]
O ja, hij zou er helemaal niet zijn.What happened?
Dat was toch Sainz over Perez?quote:
LEC zal nu wel binnenkomenquote:Op zondag 7 april 2024 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat hem misschien inhalen op de baan.
vroegah kwam daarna de snelste rondequote:Op zondag 7 april 2024 08:03 schreef Managarm het volgende:
Bandjes slecht van Hamilton, dat is niet echt lang op harde banden.
Wat dacht je van Lecquote:Op zondag 7 april 2024 08:04 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niet waarom Mercedes zo lang buiten blijft. Er was een punt dat de andere jongens achter ze zaten, maar inmiddels zijn ze door iedereen ingehaald en moeten ze zelf nog naar binnen. Dat heeft toch geen zin.
Gegokt en verloren lijkt het.quote:Op zondag 7 april 2024 08:04 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niet waarom Mercedes zo lang buiten blijft. Er was een punt dat de andere jongens achter ze zaten, maar inmiddels zijn ze door iedereen ingehaald en moeten ze zelf nog naar binnen. Dat heeft toch geen zin.
Gaan voor 1x boxquote:Op zondag 7 april 2024 08:04 schreef Tijn het volgende:
hmm google raadplegend... ja dat klopt.... waarom dacht ik dat Russel zich geïntimideerd voeldequote:
ja ramenwassers moeten wel harder werken bij MERCquote:
Aah @Jane toch gelijkquote:Op zondag 7 april 2024 08:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm google raadplegend... ja dat klopt.... waarom dacht ik dat Russel zich geïntimideerd voelde
Purple rain, Max's gain!quote:
Windows 95quote:Op zondag 7 april 2024 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ramenwassers moeten wel harder werken bij MERC
Toch best sneu dat ze zo lopen te struggelen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ramenwassers moeten wel harder werken bij MERC
misschien is dat zn natural look dat wij dat beiden een prima uitspraak vinden passen bij RUSquote:Op zondag 7 april 2024 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah @:Jane toch gelijk
Ik dacht het ook
Win 3.1quote:
DOS 6.0quote:
Ze hebben het idee opgedaan bij FER.quote:Op zondag 7 april 2024 08:07 schreef Doevelaer het volgende:
Mercedes strategie werkt niet, gras is groen
Dat is voorbereiding op volgend jaar bij Ferrariquote:Op zondag 7 april 2024 08:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Hamilton die de strategie callt. Normaal laat die het gebeuren. De wonderen zijnde wereld nog niet uit
Driver Operating System?quote:
Roepen doe wat anders is nou niet meteen aangeven wat je wil.quote:Op zondag 7 april 2024 08:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Hamilton die de strategie callt. Normaal laat die het gebeuren. De wonderen zijnde wereld nog niet uit
Oefenen voor volgend jaarquote:Op zondag 7 april 2024 08:07 schreef Donderkonijn het volgende:
zn toilettijden moeten omlaag... doordrukken!quote:
Perezquote:
Bijna.quote:
Lose that shit.quote:Op zondag 7 april 2024 08:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn toilettijden moeten omlaag... doordrukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |