Die twee, heerlijkquote:
Van Sauber snap ik het wel, auto wordt veel te heet in de race, als ze nu niet waren gestopt waren de moeren weer vastgeslagen.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
Nu al van je softs af moeten... dat heeft toch geen zin, joh. Had dan gelijk hardere banden onder code rood eronder gezet.
ze hebbe een vibrator achter zn stuur gelegdquote:
Heeft Russell ook nog wat lolquote:Op zondag 7 april 2024 07:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebbe een vibrator achter zn stuur gelegd
ja Max heeft Maxflixquote:
Ja Olavquote:Op zondag 7 april 2024 07:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vlak na de herstart had Russell ook een best blokkerend wiel.
we moeten niet op alle korrels zout gaan leggen, hequote:
1 stop ipv 2quote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef Legoblokje het volgende:
Die Mercedessen gaan dit toch ook niet de hele race volhouden op harde banden?
niet elke vlieg in de porseleinkast laten rondbanjerenquote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
we moeten niet op alle korrels zout gaan leggen, he
is voor hun een supertijd. gun ze hun feestjequote:
Was dat vorig seizoen ook niet het geval?quote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef 3rr0r het volgende:
Zhou is de rijder waarvan je dit seizoen het minste ziet
6quote:
53quote:
Genoegquote:
Vorig jaar vloog hij toch bijna het publiek in? Of was dat alweer het seizoen daarvoor?quote:Op zondag 7 april 2024 07:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was dat vorig seizoen ook niet het geval?
Grijze muis.
DISGUSTINGK!quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef pmponer het volgende:
De man van 450 miljoen, zal ik george voorbij laten
Dat was 2022 alweer inderdaad... ik kan me niks van Zhou herinneren van vorig jaar.quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vorig jaar vloog hij toch bijna het publiek in? Of was dat alweer het seizoen daarvoor?
dquote:
ie wil naar roodquote:
Straks stelt 'ie nog voor om de motor te sparen.quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef pmponer het volgende:
De man van 450 miljoen, zal ik george voorbij laten
OUT OUT OUTquote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was 2022 alweer inderdaad... ik kan me niks van Zhou herinneren van vorig jaar.
Hij is gewoon al uitgecheckt bij Merc lijkt het.quote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen heeft weer plezier over Lewis.
Terwijl Lewis hier een geweldige kant van hem laat zien.
IN IN IN IN IN IN IN INquote:
Dan zou hij juist hier niet mee bezig zijnquote:Op zondag 7 april 2024 07:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij is gewoon al uitgecheckt bij Merc lijkt het.
Als je voor spek en bonen aan het rijden bent wel ja. Lewis kan niet wachten om naar Ferrari te gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen heeft weer plezier over Lewis.
Terwijl Lewis hier een geweldige kant van hem laat zien.
Zo'n jaar vliegt ook Zhou voorbijquote:Op zondag 7 april 2024 07:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was 2022 alweer inderdaad... ik kan me niks van Zhou herinneren van vorig jaar.
Behalve één goede kwali, ergens.
kheb hem maar 1x zien vliegen, dat was flinkquote:
past ie de helm van SAR?quote:Op zondag 7 april 2024 07:56 schreef greysbones het volgende:
Sergeant![]()
Weten we zeker dat hij in de auto is gestapt en niet stiekem albon
niemand die ziet wie er in dat stoeltje zit met die helm op...quote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Sargeant rijd ook eens een keer een goede race. Het is hem gegund dat had ie ff nodig.
Ik zou het hem wel gunnenquote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef pmponer het volgende:
Zou toch wel lachen zijn als Sargeant 1 puntje pakt
Men is nog niet op de helft hequote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Sargeant rijd ook eens een keer een goede race. Het is hem gegund dat had ie ff nodig.
Ik hoop het echt. Maar ik wil ook dat Yuki in de punten rijdt. Wordt wel moeilijk allemaal.quote:Op zondag 7 april 2024 07:57 schreef pmponer het volgende:
Zou toch wel lachen zijn als Sargeant 1 puntje pakt
Tegen wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |