Hij heeft het meteen opgegevenquote:Op zondag 7 april 2024 07:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hulk is ook sterk en niet snel.
rip mijn managerquote:
sleeplijn er aan hangen en gevarenlichten aanquote:
"HULK STOP!"quote:
skateboardquote:
Haha nee, bij schaatsen mag je enkel niet bloot zijn, waar de transponder daar zit weet ik niet.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis net schaatsen.... om je enkel doen dat ding
Welke?quote:Op zondag 7 april 2024 07:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze zien echt niks deze commentatoren.
Beter dan 4 dagenquote:
WE have to find out what WE can do better.quote:Op zondag 7 april 2024 07:43 schreef 3rr0r het volgende:
Checo kan het niet meer bijbenen, we wachten op het excuus op de boordradio
ze wilden bij Stake even juichen dat ze het ook in 4s konden bij Bottasquote:
Is alsnog traagquote:
Welles, 4 sec stilstaan!quote:
WE heeft de zomercollectie liggenquote:Op zondag 7 april 2024 07:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
WE have to find out what WE can do better.
quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
Nu al van je softs af moeten... dat heeft toch geen zin, joh. Had dan gelijk hardere banden onder code rood eronder gezet.
of mediumquote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
Nu al van je softs af moeten... dat heeft toch geen zin, joh. Had dan gelijk hardere banden onder code rood eronder gezet.
Of mediums.quote:
Behalve Aston Martinquote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alle softs naar binnen lijkt het.
Wijquote:
Geen data over slijtage bij dit soort temperaturen kunnen verzamelen, dus ik denk dat het gewoon wat tegengevallen is.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef Tijn het volgende:
Ja weet ikquote:
Het is vroegquote:
Hoop op een punt voor Logan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |