Zonder nog eens te pitten...quote:
thats why ik kaaptequote:
Ik dacht op softsquote:
Zijn signature movequote:Op zondag 7 april 2024 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton bijna Leclerc eraf getikt
hopen op chaos/red flag.quote:Op zondag 7 april 2024 07:36 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niks van de keuze voor softs nu. Dan moet je over wat, 8 laps weer naar binnen?
duhquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Foute timing
Juiste komt nu zo
dan heb je een stint in vrije lucht op hard volgens allardquote:Op zondag 7 april 2024 07:36 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niks van de keuze voor softs nu. Dan moet je over wat, 8 laps weer naar binnen?
Ok, dan is dat het dus nietquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
dan heb je een stint in vrije lucht op hard volgens allard
Ik zei hetquote:
Met timing hebben ze er ook moeite mee.quote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De mannen van ViaPlay hebben er wel een beetje veel moeite mee zo zonder timing.
Tis weer net alsof ik naar Olav Mol luister
Die zagen gewoon een gat van 2 seconden tussen VER en PERquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De mannen van ViaPlay hebben er wel een beetje veel moeite mee zo zonder timing.
Tis weer net alsof ik naar Olav Mol luister
tis net schaatsen.... om je enkel doen dat dingquote:Op zondag 7 april 2024 07:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn transponder ligt nog in de pits.
Dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zagen gewoon een gat van 2 seconden tussen VER en PER
quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis net schaatsen.... om je enkel doen dat ding
Heel hard gelachen inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat begreep ik meteen al niet, dat was toch duidelijk te zien in beeld dat dat nooit kon.quote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hulk is ook sterk en niet snel.quote:
Gewaagd sowieso.quote:
kan.... erg onwaarschijnlijk, maaar het kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |