Wat dacht je van Lecquote:Op zondag 7 april 2024 08:04 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niet waarom Mercedes zo lang buiten blijft. Er was een punt dat de andere jongens achter ze zaten, maar inmiddels zijn ze door iedereen ingehaald en moeten ze zelf nog naar binnen. Dat heeft toch geen zin.
Gegokt en verloren lijkt het.quote:Op zondag 7 april 2024 08:04 schreef Tijn het volgende:
Ik snap niet waarom Mercedes zo lang buiten blijft. Er was een punt dat de andere jongens achter ze zaten, maar inmiddels zijn ze door iedereen ingehaald en moeten ze zelf nog naar binnen. Dat heeft toch geen zin.
Gaan voor 1x boxquote:Op zondag 7 april 2024 08:04 schreef Tijn het volgende:
hmm google raadplegend... ja dat klopt.... waarom dacht ik dat Russel zich geïntimideerd voeldequote:
ja ramenwassers moeten wel harder werken bij MERCquote:
Aah @Jane toch gelijkquote:Op zondag 7 april 2024 08:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm google raadplegend... ja dat klopt.... waarom dacht ik dat Russel zich geïntimideerd voelde
Purple rain, Max's gain!quote:
Windows 95quote:Op zondag 7 april 2024 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ramenwassers moeten wel harder werken bij MERC
Toch best sneu dat ze zo lopen te struggelen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ramenwassers moeten wel harder werken bij MERC
misschien is dat zn natural look dat wij dat beiden een prima uitspraak vinden passen bij RUSquote:Op zondag 7 april 2024 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah @:Jane toch gelijk
Ik dacht het ook
Win 3.1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |