En uiteindelijk blijkt het slechts een droom: Max wint 'm gewoonquote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef Doevelaer het volgende:
Ferrari met een werkende strategie, Yuki die z’n team bedankt in plaats van uitscheldt, Sargeant > Albon
In wat voor een parallel universum zitten we vandaag?
Mwah, als ze dezelfde ontwikkelingssprong maken als vorig jaar...quote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
McLaren gaat ook dit jaar weer niet op eigen kracht een race winnen.
Ja, zal wel eindigen op soft neem ik aan.quote:
Moeten ze nog even door.quote:
Want toen wonnen ze wel op eigen kracht een race? Nee, sprints tel ik niet mee.quote:Op zondag 7 april 2024 08:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Mwah, als ze dezelfde ontwikkelingssprong maken als vorig jaar...
Hij vroeg RB en niet RBRquote:
Zou zomaar kunnen ja, nu blijkt dat hard niet goed werkr.quote:Op zondag 7 april 2024 08:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, zal wel eindigen op soft neem ik aan.
Alleen Verstappen voor Perez.quote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef Doevelaer het volgende:
Ferrari met een werkende strategie, Yuki die z’n team bedankt in plaats van uitscheldt, Sargeant > Albon
In wat voor een parallel universum zitten we vandaag?
RB -> vroegere AT en TRquote:
quote:
F1.9 eerderquote:
De F1.5 begon jarenlang op P3, dus dat is op zich vooruitgang.quote:
Ho ho, ik had het over een parallel universum. Niet over de natte droom van Checo. Wel realistisch blijven a.u.b.!quote:Op zondag 7 april 2024 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen Verstappen voor Perez.
Ja, ze lopen weer wat te lullen.quote:Op zondag 7 april 2024 08:23 schreef Pino112 het volgende:
Hulk had helemaal geen 16 seconden
Dat was 10. 16 was naar degene voor hem.
Idd, een crash tussen team 2 t/m 5 om de achterliggers wat puntjes te gunnenquote:Op zondag 7 april 2024 08:24 schreef wdn het volgende:
Ik stel een wijziging voor: elke race beginnen met een crash. Wordt de race zelf een stuk leuker
Water is nat.quote:
Geen last van regenquote:Op zondag 7 april 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell straks zonder helm aan het rijden.
manamanaquote:Op zondag 7 april 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
DIe boordradios van Russell het klinkt voor mij altijd als een soort Muppetshow
Nee idd.quote:Op zondag 7 april 2024 08:28 schreef greysbones het volgende:
Mag kan weer niet binnen de lijntjes kleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |