don't look back!quote:
Keep flushing!quote:
of moet hij?quote:
Perez is goed op dreef. En dat zie ik graag. Bij elke coureur.quote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
Perez doet het toch wel goed dit weekend, dat biedt perspectief.
Leclerc krijgt de Carlos behandeling deze race.quote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iedereen krijgt nieuwe bandjes, behalve golden boy Leclerc.
Voor contractverlengingquote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
Perez doet het toch wel goed dit weekend, dat biedt perspectief.
hij heeft gevonden dat de instellingen van Max hem eigenlijk gewoon liggen. Dat hij niet zn eigen hoeft te zoeken aar die van Max vrijwel 1 op 1 over kan nemenquote:
Thank you very fucking much.quote:
Thanks guys for the damned good stopquote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef Doevelaer het volgende:
Yuki heeft een complimentje gegeven, dan kan hij nu weer een paar keer vloeken
Yuki
En dat is lekker!quote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft gevonden dat de instellingen van Max hem eigenlijk gewoon liggen. Dat hij niet zn eigen hoeft te zoeken aar die van Max vrijwel 1 op 1 over kan nemen
THAT WAS A FUCKING GREAT STOPquote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Thanks guys for the damned good stop
Het zal ook de mindset zijn, accepteren dat hij nooit WDC zal worden.quote:Op zondag 7 april 2024 08:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft gevonden dat de instellingen van Max hem eigenlijk gewoon liggen. Dat hij niet zn eigen hoeft te zoeken aar die van Max vrijwel 1 op 1 over kan nemen
if it aint broken...quote:
Nu zie ik Gordon Ramsey voor mequote:
of 3, maar ja lijkt er wel op. Jammer dat de pit timing niet in beeld kwam ik had wel willen weten hoe lang die duurde. Zag eruit als een extreem goede stop.quote:
toe maar konijntje doe maar wiebelen wiebelenquote:
FUCKING RAW RACING.quote:
Huppel!quote:Op zondag 7 april 2024 08:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
toe maar konijntje doe maar wiebelen wiebelen
@DerRabbitquote:Op zondag 7 april 2024 08:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
toe maar konijntje doe maar wiebelen wiebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |