SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had een andere TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Schotel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had een andere verwacht van Schotel, dacht wordt weer zo'n lovely TTquote:
Menneke is net wakker.quote:Op zondag 7 april 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een andere verwacht van Schotel, dacht wordt weer zo'n lovely TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja verduidelijk ?quote:Op zondag 7 april 2024 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Waarom heb je moeite met de inleiding?Do what you love, love what you do!![]()
Dat weten we niet hequote:
Je eerdere post van hoe ga ik dit uitleggen voor een zaal met 500 man.Dat laatste trouwens,zijn dames niet welkom?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh zo zie het verschil. met mic voor een zaal te staan of hier he.quote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je eerdere post van hoe ga ik dit uitleggen voor een zaal met 500 man.Dat laatste trouwens,zijn dames niet welkom?Do what you love, love what you do!![]()
Je verlegenheid bedoel je.quote:Op zondag 7 april 2024 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
owh zo zie het verschil. met mic voor een zaal te staan of hier he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is toch juist mooi.Jij in alle kwetsbaarheid gaat vertellen over het DTS liedje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben op t station.
Te wachten tot de ICE er isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maak je dit keer wel even de pot schoon.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe er mee wat je wil. t's. eerlijkquote:Op zondag 7 april 2024 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.Jij in alle kwetsbaarheid gaat vertellen over het DTS liedje.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 07:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben op t station.
Te wachten tot de ICE er is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dts liedje komt nog wel, maar is iedereen hier te mietig voor om in te zingen daarom. niet.Do what you love, love what you do!![]()
Beste nummerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik laat hem liggen voor de volgendequote:Op zondag 7 april 2024 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maak je dit keer wel even de pot schoon.![]()
Ah, daarom nietquote:Op zondag 7 april 2024 07:22 schreef kree het volgende:
dts liedje komt nog wel, maar is iedereen hier te mistig voor om in te zingen daarom. niet.
En niet omdat het ons door de strot geduwd wordt![]()
Ik zou een avondvullende show kunnen maken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cadeautje.quote:Op zondag 7 april 2024 07:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik laat hem liggen voor de volgende![]()
Deze bruine is speciaal voor jou gelegd....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jemig doe niet zo vervelend, ik kan er ook niet aan doen dat je creatieve mist?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 991 / +264 / +98 / 1244 / 1545
2. Monsterkoekie / 554 / +131 / +0 / 1642 / 1832
3. JustinK / 432 / +47 / +0 / 1278 / 1508
4. kree / 382 / +10 / +40 / 787 / 1024
5. AardappelSchotel / 244 / +14 / +2 / 842 / 988
6. mario390 / 181 / +0 / +0 / 155 / 234
7. drakin / 138 / +0 / +0 / 573 / 667
8. hemarookworst / 116 / +33 / +12 / 310 / 392
9. KillemWieft / 116 / +7 / +17 / 69 / 137
10. Dr.Mikey / 101 / +46 / +3 / 178 / 241
11. Mickytjuh / 85 / +20 / +8 / 199 / 241
12. MizzezAmy / 82 / +26 / +1 / 285 / 348
13. DerRabbit / 70 / +12 / +0 / 85 / 93
14. Rob / 69 / +6 / +0 / 131 / 158
15. Superbadeendje / 66 / +13 / +0 / 233 / 281
16. ieniminimuis / 64 / +9 / +0 / 285 / 337
17. devzero / 62 / +1 / +1 / 263 / 317
18. Speklap3000 / 57 / +3 / +0 / 412 / 443
19. Lovely / 57 / +11 / +0 / 291 / 343
20. Filosoofert / 52 / +5 / +0 / 310 / 376SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
DTS the musical lijkt me ook leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ga het er helemaal wel mee maken. en krijgen jullie nog keer officieel opgenomen hier. als eerst. ;PDo what you love, love what you do!![]()
Hoeft niet perse kree.quote:Op zondag 7 april 2024 07:31 schreef kree het volgende:
ik ga het er helemaal wel mee maken. en krijgen jullie nog keer officieel opgenomen hier. als eerst. ;P“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga maar even zetten,en neem je tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegen wie?quote:Op zondag 7 april 2024 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.Jij in alle kwetsbaarheid gaat vertellen over het DTS liedje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
komt eraan 1 min.quote:Op zondag 7 april 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even zetten,en neem je tijd.Do what you love, love what you do!![]()
500 mannen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DIe niet eens weten wat DTS is ?quote:
Ty is terug in het huis ik denk alleen ontbijtje makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zag er gister blij uit.Hij heeft een goede keus gemaakt.quote:Op zondag 7 april 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe niet eens weten wat DTS is ?
Ty is terug in het huis ik denk alleen ontbijtje maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat denk ik ook, en toch een klein bedragje mee naar huis genomenquote:Op zondag 7 april 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zag er gister blij uit.Hij heeft een goede keus gemaakt.
Dottekes Talenten Showquote:
En toch zou ik er wel iets mee kunnen.
Een cabaret voorstelling over gesprekken op FOK!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een van jouw talenten is koffie zetten.quote:![]()
Thanks.
* gebrokenglas wacht af.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een van jouw talenten is koffie zetten.![]()
Thanks.
* gebrokenglas wacht af.![]()
![]()
Avondvullend inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
En toch zou ik er wel iets mee kunnen.
Een cabaret voorstelling over gesprekken op FOK!
How can I make this topic about me?![]()
Heer GG.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een van jouw talenten is koffie zetten.![]()
Thanks.
* gebrokenglas wacht af.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nee ja, die opmerking was meer bedoeld om een fysieke activiteit te initiëren.quote:How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: