Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoeft niet perse kree.quote:Op zondag 7 april 2024 07:31 schreef kree het volgende:
ik ga het er helemaal wel mee maken. en krijgen jullie nog keer officieel opgenomen hier. als eerst. ;P
Ga maar even zetten,en neem je tijd.quote:
Tegen wie?quote:Op zondag 7 april 2024 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.Jij in alle kwetsbaarheid gaat vertellen over het DTS liedje.
komt eraan 1 min.quote:Op zondag 7 april 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even zetten,en neem je tijd.
500 mannen.quote:
DIe niet eens weten wat DTS is ?quote:
Hij zag er gister blij uit.Hij heeft een goede keus gemaakt.quote:Op zondag 7 april 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe niet eens weten wat DTS is ?
Ty is terug in het huis ik denk alleen ontbijtje maken
Ja dat denk ik ook, en toch een klein bedragje mee naar huis genomenquote:Op zondag 7 april 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zag er gister blij uit.Hij heeft een goede keus gemaakt.
Dottekes Talenten Showquote:
Een van jouw talenten is koffie zetten.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een van jouw talenten is koffie zetten.![]()
Thanks.
* gebrokenglas wacht af.
Avondvullend inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
En toch zou ik er wel iets mee kunnen.
Een cabaret voorstelling over gesprekken op FOK!
Heer GG.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een van jouw talenten is koffie zetten.![]()
Thanks.
* gebrokenglas wacht af.
Ja nee ja, die opmerking was meer bedoeld om een fysieke activiteit te initiëren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |