Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet perse kree.quote:Op zondag 7 april 2024 07:31 schreef kree het volgende:
ik ga het er helemaal wel mee maken. en krijgen jullie nog keer officieel opgenomen hier. als eerst. ;P
Ga maar even zetten,en neem je tijd.quote:
Tegen wie?quote:Op zondag 7 april 2024 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.Jij in alle kwetsbaarheid gaat vertellen over het DTS liedje.
komt eraan 1 min.quote:Op zondag 7 april 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even zetten,en neem je tijd.
500 mannen.quote:
DIe niet eens weten wat DTS is ?quote:
Hij zag er gister blij uit.Hij heeft een goede keus gemaakt.quote:Op zondag 7 april 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe niet eens weten wat DTS is ?
Ty is terug in het huis ik denk alleen ontbijtje maken
Ja dat denk ik ook, en toch een klein bedragje mee naar huis genomenquote:Op zondag 7 april 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zag er gister blij uit.Hij heeft een goede keus gemaakt.
Dottekes Talenten Showquote:
Een van jouw talenten is koffie zetten.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een van jouw talenten is koffie zetten.![]()
Thanks.
* gebrokenglas wacht af.
Avondvullend inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
En toch zou ik er wel iets mee kunnen.
Een cabaret voorstelling over gesprekken op FOK!
Heer GG.quote:Op zondag 7 april 2024 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een van jouw talenten is koffie zetten.![]()
Thanks.
* gebrokenglas wacht af.
Ja nee ja, die opmerking was meer bedoeld om een fysieke activiteit te initiëren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |