Gebruikersnaam!quote:Op zondag 7 april 2024 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Het voordeel van een vroege race is dat er weinig dagjesvolk is en GP Radio niet hapert omdat de stream te vol is
quote:Op zondag 7 april 2024 07:00 schreef heywoodu het volgende:
Op Alonso na start de hele top-11 op de intermediates. Bedankt Melroy.
Stig!quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 7 april 2024 07:00 schreef heywoodu het volgende:
Wat een debielquote:Op zondag 7 april 2024 07:00 schreef heywoodu het volgende:
Kun jij daar niet gaan zitten met Nelson?quote:Op zondag 7 april 2024 07:00 schreef heywoodu het volgende:
En dat je bijna de hele zondag nog hebt als de race klaar isquote:Op zondag 7 april 2024 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Het voordeel van een vroege race is dat er weinig dagjesvolk is en GP Radio niet hapert omdat de stream te vol is
Loopgraaf in Oekraine?quote:Op zondag 7 april 2024 07:00 schreef Managarm het volgende:
Hier donker en nat en er komt onweer aan, hopelijk blijft Starlink werken.
En de 2e VT was in het water gevallenquote:Op zondag 7 april 2024 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, de race zou in het water vallen adat deze juist vervroegd is door het regenseizoen.
Vanmiddag de enige echte Klassieker met een mooie topper in de KKD voorafgaand. Het wordt een fijne dagquote:Op zondag 7 april 2024 07:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat je bijna de hele zondag nog hebt als de race klaar is![]()
Extra fijn in wat toch wel een van de twee of drie rustigste sportweekends van het jaar is, met naast F1 bijna alleen Parijs Roubaix
Die man is chronisch chagiquote:Op zondag 7 april 2024 07:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toto ziet er al het hele weekend niet happy uit.
Oja, maar dat was voor Viaplaytv gedaan, zodat ze reclame konden uitzenden.quote:Op zondag 7 april 2024 07:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de 2e VT was in het water gevallen
Hij zou niet in Japan zijn dit weekendquote:Op zondag 7 april 2024 07:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
De laatste jaren niet meerquote:Op zondag 7 april 2024 07:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb Albon en Hulkenberg, dus valt meequote:Op zondag 7 april 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
Godver! Beide rijders van de manager eruit.. Ik ga terug bed in
die is de baan aan het opruimenquote:
ik kijk dit in bed op een laptopquote:Op zondag 7 april 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
Godver! Beide rijders van de manager eruit.. Ik ga terug bed in
Albon schrijft dit jaar nog meer auto's af dan Sargeant. Wat een drama.quote:Op zondag 7 april 2024 07:06 schreef -XOR- het volgende:
Misschien kan Albon de herstart in de auto van Sargeant doen.
De volgende race is over 2 wekenquote:Op zondag 7 april 2024 07:06 schreef shiz het volgende:
Volgende race geen Williams... zo snel kan de fabriek niet eens onderdelen produceren zo snel ze die weer kapotmaken.
quote:Op zondag 7 april 2024 07:06 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop dat ze er rekening mee houden dat ik om 9 uur weg moet.
Wel voor BV Lawsonquote:Op zondag 7 april 2024 07:07 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is geen goede reclame voor de BV Ricciardo
Lijkt er wel op.quote:
Daar is die rode stip voorquote:Op zondag 7 april 2024 07:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Japan stelt nooit teleur![]()
Vroeg opstaan om de start te kijken en dan gelijk code rood te hebben.
U kijkt viaplayTV?quote:Op zondag 7 april 2024 07:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo ging een beetje naar rechts om bocht 3 aan te snijden
Lijkt op die crash Grosjean en Kvyat in Bahrein met later die vuurbalquote:
Lijkt er op dat hij dacht dat er nog iemand op links zat...quote:
ook prima, dat kijk ik ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 07:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
NASCAR aangezien het een adoptieamerikaan is
Logische move, niet echt een fout van hem, Albon was gretig en nam risicoquote:Op zondag 7 april 2024 07:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo ging een beetje naar rechts om bocht 3 aan te snijden
torpedoquote:Op zondag 7 april 2024 07:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt op die crash Grosjean en Kvyat in Bahrein met later die vuurbal
Watquote:Op zondag 7 april 2024 07:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou dit was ook wel optimistisch van Albon
quote:Op zondag 7 april 2024 07:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
NASCAR aangezien het een adoptieamerikaan is
nee ViaplayTV heeft nu nog de herhaling van HvNLquote:
Wel andere interpretatiequote:
quote:
Heeft hij allang gedaanquote:Op zondag 7 april 2024 07:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is nu een stoeltje aan het passen.
5 uren uitgesteld de race kijken met reclame ipv 6 urenquote:Op zondag 7 april 2024 07:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ViaplayTV heeft nu nog de herhaling van HvNL
Is gewoon opname van de stream.quote:Op zondag 7 april 2024 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ViaplayTV heeft geweldige splitscreen voor reclame tijdens de kwali en race, die 6 uur later een keer wordt uitgezonden.
Dat zal vast wel, maar om het een verbetering te noemen zo veel later met splitscreen..quote:Op zondag 7 april 2024 07:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat telt niet.
[..]
Is gewoon opname van de stream.
Live kijken beste kijkenquote:Op zondag 7 april 2024 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5 uren uitgesteld de race kijken met reclame ipv 6 uren
Vorige race was er ook splitscreen toen Max z'n auto stuk ging.quote:Op zondag 7 april 2024 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ViaplayTV heeft geweldige splitscreen voor reclame tijdens de kwali en race, die 6 uur later een keer wordt uitgezonden.
er werd gezegd zelfde beeld. maar das nie zo!!quote:Op zondag 7 april 2024 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5 uren uitgesteld de race kijken met reclame ipv 6 uren
Benieuwd hoeveel excel spreadsheets er nodig zijn dit te reparerenquote:
Jappen weten wat werken is.quote:
Hij was er toch? Is die weer terug naar bed?quote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu snap ik dat @:Nattekat er nog niet is met de standaard code rood in Japan
Scheelt ook dat RIC al bezig was met wat recht zetten. Die kon beter bij de hoge delen dus dat scheelt weer een trap gebruiken voor die Japannersquote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bandenstapels herstellen gaat gelukkig sneller dan Tecpro.
Hallo ViaplayTV kijkerquote:
Of issie gewoon luiquote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oei, het is rode vlag ipv code rood!quote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
potato petatoquote:Op zondag 7 april 2024 07:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, het is rode vlag ipv code rood!
Anders gaan er hier mensen flippen.
Eerst maar eens op zoek in die spreadsheet wat de huidige voorraad nou precies is, kost maar een halve dag bij Williams.quote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel excel spreadsheets er nodig zijn dit te repareren
ik lig heerlijk op de bankquote:Op zondag 7 april 2024 07:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je nest uberhaupt uitkomen bij zo'n vroege race
quote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stapt Albon nu over in Sergeant’ auto voor de herstart?
quote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben ze dat niet in een excel bestandje staan?quote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eerst maar eens op zoek in die spreadsheet wat de huidige voorraad nou precies is, kost maar een halve dag bij Williams.
Ik ookquote:
Gesponsord door Microsoftquote:Op zondag 7 april 2024 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet in een excel bestandje staan?
Dat is een spreadsheet..quote:Op zondag 7 april 2024 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet in een excel bestandje staan?
ik laat me mijn bed niet uit jagen om een ruziequote:
Bij de herstart met Strollquote:Op zondag 7 april 2024 07:16 schreef pmponer het volgende:
Het lullige is natuurlijk dat Sargeant zijn auto ook nog af gaat schrijven.
ga zo ontbijtje maken, witte bolletjes met choco!!quote:
Oeh geef!quote:Op zondag 7 april 2024 07:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga zo ontbijtje maken, witte bolletjes met choco!!
Ja, volgens mij mogen ze alles doen wat ze willen tijdens een rode vlag.quote:Op zondag 7 april 2024 07:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom wordt er zo gebabbeld over de banden, die mogen ze toch gewoon wisselen.
Hij zou wel willen, maar het mag niet. De race is al gestart en ze gaan straks de tweede raceronde in. De teller wordt niet meer op 0 gezetquote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
zit aan de pannenkoeken met stroopquote:Op zondag 7 april 2024 07:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja thee ga ik ook nog maken...quote:Op zondag 7 april 2024 07:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat 2de bakje thee zetten en ontbijt klaarmaken
F1TV met uitleg nu.quote:Op zondag 7 april 2024 07:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mogen ze alles doen wat ze willen tijdens een rode vlag.
dan moet je voormalig SBS9 gaan kijkenquote:
Van Nutella word je mokervetquote:Op zondag 7 april 2024 07:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
haalquote:
Kunnen beter alvast beginnen met de auto van volgend jaar en dit jaar niet meer mee doen.quote:Op zondag 7 april 2024 07:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
In dit tempo is Williams voor de zomerstop door het budget.
ook lekker!quote:
*stapt in de autoquote:
heb geen nutellaquote:
Yeah, snap ik ook niet.quote:Op zondag 7 april 2024 07:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom wordt er zo gebabbeld over de banden, die mogen ze toch gewoon wisselen.
Kunnen ze welquote:
lijkt wel gewoon de tijd vol lullenquote:Op zondag 7 april 2024 07:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, snap ik ook niet.
Hoewel ze al met jaar en dag die zaken vergeten.
die trekt hetzelfde gezicht als ikquote:
ow echt? das wel mooi dan kan ik rustig eerst ff in een klein kamertje gaan zittenquote:
Nog 9 nuquote:Op zondag 7 april 2024 07:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow echt? das wel mooi dan kan ik rustig eerst ff in een klein kamertje gaan zitten
Extra lange uitzending op viaplaytv vanmiddagquote:
Ik was sarcastisch.quote:
Viel mij ook op. Max vraagt naar iedereen, antwoord gaat alléén over Daniel..quote:Op zondag 7 april 2024 07:23 schreef pmponer het volgende:
everyone ok?, Yes Daniel is out of the car
Echt Horner, Albon zat daar helemaal klem
Geen zin om dat aan te geven toch, er was nog geen reden om zorg (terecht, bleek), hij zat alleen even vast.quote:Op zondag 7 april 2024 07:23 schreef pmponer het volgende:
everyone ok?, Yes Daniel is out of the car
Echt Horner, Albon zat daar helemaal klem
quote:
Die lacht in zijn vuistje nu denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 07:23 schreef Jane het volgende:
Is Lawson al in beeld geweest? Toen RIC spinde in (ik dacht) FP1, schakelde de regisseur gelijk over.
quote:Op zondag 7 april 2024 07:23 schreef Jane het volgende:
Is Lawson al in beeld geweest? Toen RIC spinde in (ik dacht) FP1, schakelde de regisseur gelijk over.
quote:
Liam Lawson vanuit z'n trailer:quote:Op zondag 7 april 2024 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die lacht in zijn vuistje nu denk ik.
klopt, maar waarom alleen Daniel benoemenquote:Op zondag 7 april 2024 07:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen zin om dat aan te geven toch, er was nog geen reden om zorg (terecht, bleek), hij zat alleen even vast.
7:32 gaan we weer startenquote:
Mwah, nog eventjes maar.quote:
wel snel klaarmakenquote:
Dat mag, maar het duurt even voor ze melden dat bij rood iedereen mag wisselen. Dat waren ze weer eens vergeten.quote:
Even snel persen.quote:
Ik gok op Strollquote:Op zondag 7 april 2024 07:27 schreef 3rr0r het volgende:
Nou Williams al eruit dus volgende is Haas of Sauber
Waar we wachten. Op de herstart en er nog 1 gaatquote:Op zondag 7 april 2024 07:27 schreef 3rr0r het volgende:
Nou een Williams al eruit dus volgende is Haas of Sauber
Of een Frans onderonsje.quote:
Omdat dat op dat moment de enige was waarover hij dat kon zeggen.quote:Op zondag 7 april 2024 07:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
klopt, maar waarom alleen Daniel benoemen
Stroll?quote:Op zondag 7 april 2024 07:27 schreef 3rr0r het volgende:
Maar je was wel te laatquote:Op zondag 7 april 2024 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er allang joh suffe, je hebt zelfs op me gereageerd
doe niequote:
Nietquote:Op zondag 7 april 2024 07:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je was wel te laat
Had ik nu tijd voor
Om te zeggen
doe maar 2 mercedessenquote:Op zondag 7 april 2024 07:27 schreef 3rr0r het volgende:
Dat gaat iemand hier hard huilenquote:
Russell die sneller is dan Hamilton en er voorbij wil, maar Hamilton de deur dicht gooit.quote:
Hamilton doet zijn signature move op Russellquote:Op zondag 7 april 2024 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Russell die sneller is dan Hamilton en er voorbij wil, maar Hamilton de deur dicht gooit.
Hij wordt wat ouder en vergat te startenquote:Op zondag 7 april 2024 07:30 schreef Xylos het volgende:
Ricciardo vervangen aub, verliest totaal de aansluiting bij de start.
Is gewoon niet scherp genoeg meer.
Zit er tenminste snelheid in.quote:
Had ik niet gezien.quote:
Dat wordt geen succes bij de startquote:
Wil iedereen toch?quote:Op zondag 7 april 2024 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mercedessen willen de race uitrijden.
dat gaat goede boordradio's opleverenquote:Op zondag 7 april 2024 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mercedessen willen de race uitrijden.
Oh damnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |