er werd gezegd zelfde beeld. maar das nie zo!!quote:Op zondag 7 april 2024 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5 uren uitgesteld de race kijken met reclame ipv 6 uren
Benieuwd hoeveel excel spreadsheets er nodig zijn dit te reparerenquote:
Jappen weten wat werken is.quote:
Hij was er toch? Is die weer terug naar bed?quote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu snap ik dat @:Nattekat er nog niet is met de standaard code rood in Japan
Scheelt ook dat RIC al bezig was met wat recht zetten. Die kon beter bij de hoge delen dus dat scheelt weer een trap gebruiken voor die Japannersquote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bandenstapels herstellen gaat gelukkig sneller dan Tecpro.
Hallo ViaplayTV kijkerquote:
Of issie gewoon luiquote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oei, het is rode vlag ipv code rood!quote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
potato petatoquote:Op zondag 7 april 2024 07:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, het is rode vlag ipv code rood!
Anders gaan er hier mensen flippen.
Eerst maar eens op zoek in die spreadsheet wat de huidige voorraad nou precies is, kost maar een halve dag bij Williams.quote:Op zondag 7 april 2024 07:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel excel spreadsheets er nodig zijn dit te repareren
ik lig heerlijk op de bankquote:Op zondag 7 april 2024 07:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je nest uberhaupt uitkomen bij zo'n vroege race
quote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stapt Albon nu over in Sergeant’ auto voor de herstart?
quote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stapt Albon nu over in Sergeant’ auto voor de herstart?
Hebben ze dat niet in een excel bestandje staan?quote:Op zondag 7 april 2024 07:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eerst maar eens op zoek in die spreadsheet wat de huidige voorraad nou precies is, kost maar een halve dag bij Williams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |