quote:Op donderdag 11 april 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Iran heeft beloofd voorzichtig te handelen om verdere escalatie te voorkomen
[ x ]
In plaats van Iran oproepen om niks terug te doen zou de VS er beter aan doen om Netanyahu en die bende krankzinnigen in z'n kabinet terug in hun hok te schoppen. Isral moet hoognodig ophouden met dergelijke nodeloze provocerende acties die de kans op escalatie alleen maar vergroten.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:38 schreef Aether het volgende:
Blinken asks China, Turkey, Saudis to dissuade Iran from attacking Israel
https://www.timesofisrael(...)om-attacking-israel/
TV report: Jerusalem thinks Sinwar delaying hostage deal response in hopes of Iranian attack on Israel
https://www.timesofisrael(...)an-attack-on-israel/
Fijn dat het geschifte regime in Teheran zich gematigder opstelt dan het huidige Isral, dat geeft toch te denken. Het is toch te gek voor woorden dat het zogenaamd geciviliseerde Westen de ayatollahs moet smeken om zich in te houden in hun reactie tegen onze 'vriend' Isral.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Iran heeft beloofd voorzichtig te handelen om verdere escalatie te voorkomen
[ x ]
Iran heeft een prutleger.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]![]()
Waar je dat nou weer vandaan haalt. Wel eens verdiept in de Irak Iran oorlog?
Niks nieuws. Die slaan al 70 jaar oorlogstaal uit.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:54 schreef Ali_boo het volgende:
Oh ffs, dit konden we er makkelijk bij hebben
[ x ]
jajaja heeft niets met het topic te maken, niet direct dan, maar toch het vermelden waard
quote:Argentina court rules Iran ordered 1990s terror bombings of Israeli embassy, AMIA center
https://www.timesofisrael(...)embassy-amia-center/
An Argentine court says Iran had ordered the deadly 1992 attack on Israel’s embassy in Buenos Aires and the 1994 attack on the Asociacion Mutual Israelita Argentina (AMIA) Jewish center, local media reports.
The ruling also implicates the Lebanese Shiite terror movement Hezbollah, declares Iran a “terrorist state” and calls the attack against the AMIA — the deadliest in Argentina’s history — a “crime against humanity,” according to court documents cited by media reports.
Ligt eraan op welk gebied natuurlijk, want het Nederlandse leger is zker niet op elk gebied matig.quote:
Deze spanningsboog duurt mij te lang.quote:
Iran is gek genoeg ook niet het grote gevaar in deze kwestie. Kwaadaardig regime, maar niet achterlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Die blaffen alleen, die bijten niet, ze weten dondersgoed dat dat hun ondergang zal betekenen.
Vooral in hard Pang Pang schreeuwen bij gebrek aan oefen munitie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk gebied natuurlijk, want het Nederlandse leger is zker niet op elk gebied matig.
Jaren geleden jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vooral in hard Pang Pang schreeuwen bij gebrek aan oefen munitie.
En als je met voertuigen oefent "vroem vroem" roepen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vooral in hard Pang Pang schreeuwen bij gebrek aan oefen munitie.
Ah ja, het land dat al decennialang wordt aangevallen door proxies van Iran, stuurt aan escalatie. Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Iran is gek genoeg ook niet het grote gevaar in deze kwestie. Kwaadaardig regime, maar niet achterlijk.
Isral is hier degene die aanstuurt op escalatie. Dat is erg gevaarlijk en onverstandig.
Een hond die zit te blaffen moet je niet gaan schoppen natuurlijk.
Israel kan in theorie elk land aanvallen en zal nog steeds verdedigd worden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, het land dat al decennialang wordt aangevallen door proxies van Iran, stuurt aan escalatie. Maar natuurlijk.
De meeste zijn in Isral...quote:Op donderdag 11 april 2024 20:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waar zijn de pro-Israel moslims?
Lijkt me niet, want dan zou Oekraine nietzo in de penarie zitten op het moment.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:29 schreef BMW1993 het volgende:
Toch laat het wel zien dat Iran meester is in schaken, niet uit woede maar uit verstand handelt.
Als een Amerikaanse of Isralische ambassade gebombardeerd zou worden met ook nog eens doden tot gevolg, (door Iran, Syri of whatever) dan zou Amerika echt niet zeggen 'We stellen ons terughoudend op'.
Nee dan vlogen de raketten door de lucht, we moeten ook niet vergeten dat landen als de VS op oorlog 'draaien' met hun grote industrien gericht op massale productie, dus af en toe een oorlog komt hun niet verkeerd uit.
Ook dat is kapitalisme, verkoop mensen sigaretten, verkoop ze wapens... En dat allemaal om de aandeelhouders tevreden te stellen.
Isral valt nooit zonder reden landen aan. Isral wordt sinds de oprichting zelf juist structureel aangevallen en hier moet men zich tegen verdedigen. Dit wordt gesteund door veel landen, wat niet meer dan normaal is. Zo wordt Oekrane ook gesteund en zal Taiwan (ondanks dat het geen erkend land is) ook worden gesteund.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:24 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Israel kan in theorie elk land aanvallen en zal nog steeds verdedigd worden.
Putin zal vast stikjaloers zijn dat hij het moet doen met China en Iran als kontmaatjes
Leuke retoriek. Oekraine mag zichzelf verdedigen wat volgens mij terecht is maar Palestina wat volgens de VN illegaal bezet is door Israel mag zichzelf niet verdedigen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Isral valt nooit zonder reden landen aan. Isral wordt sinds de oprichting zelf juist structureel aangevallen en hier moet men zich tegen verdedigen. Dit wordt gesteund door veel landen, wat niet meer dan normaal is. Zo wordt Oekrane ook gesteund en zal Taiwan (ondanks dat het geen erkend land is) ook worden gesteund.
De UNHRA met terroristen van HAMAS in hun midden nemen we niet serieus.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuke retoriek. Oekraine mag zichzelf verdedigen wat volgens mij terecht is maar Palestina wat volgens de VN illegaal bezet is door Israel mag zichzelf niet verdedigen.
Palestina bestaat niet eens. Het wordt erg bijzonder als een groep mensen een land heeft, dat altijd de mogelijkheid tot een land heeft geweigerd. Niet voor niets waren de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever tot 1967 onderdeel van Egypte en Jordani, iets waar toen geen haan naar heeft gekraaid. Pas toen deze landen door de Zesdaagse oorlog deze stukken grond verloren, was het ineens Palestijns grondgebied dat zogenaamd 'bezet' was door Isral. Raar hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuke retoriek. Oekraine mag zichzelf verdedigen wat volgens mij terecht is maar Palestina wat volgens de VN illegaal bezet is door Israel mag zichzelf niet verdedigen.
Iran zal toch wel rekening houden met de sabbat? En met Pesach over een paar weken? Ze waren zo boos over een aanval tijdens Ramadan dat ze wel het goede voorbeeld moeten geven. En op vrijdag? Nee toch zeker.quote:
Beetje schuine vergelijking. Oekrane mag zich verdedigen tegen het Russisch militair apparaat. Bij elke wapensteun is erg duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling was dat ze daarmee onschuldige Russische burgers doden of andere civiele doelen aanvallen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iran zal toch wel rekening houden met de sabbat? En met Pesach over een paar weken? Ze waren zo boos over een aanval tijdens Ramadan dat ze wel het goede voorbeeld moeten geven. En op vrijdag? Nee toch zeker.
Propaganda.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
Denk niet dat dit veel zal uitmaken, maar goed wie ben ik
[ x ]
Verheugen is niet het goede woordquote:
Die kerel zit al jaren te hopenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Verheugen is niet het goede woord
Wel volg ik het topic met bovengemiddelde interesse. sue me
Fair enough.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Verheugen is niet het goede woord
Wel volg ik het topic met bovengemiddelde interesse. sue me
Kijk, iemand die het begrijptquote:
Hoe je het ook wendt of keertquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Fair enough.
Ik ben hier ook een klein beetje schuldig aan
En opnieuw leuke retoriek. Zowel Israel als Palestina hebben de Oslo/tweestatenoplossing akkoorden ondertekend. Er was een twee staten oplossing tot de Israelische minister-president Yithzak Rabin werd vermoord door een rechts extremist en tevens aanhanger van Netanyahu.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Palestina bestaat niet eens. Het wordt erg bijzonder als een groep mensen een land heeft, dat altijd de mogelijkheid tot een land heeft geweigerd. Niet voor niets waren de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever tot 1967 onderdeel van Egypte en Jordani, iets waar toen geen haan naar heeft gekraaid. Pas toen deze landen door de Zesdaagse oorlog deze stukken grond verloren, was het ineens Palestijns grondgebied dat zogenaamd 'bezet' was door Isral. Raar hoe dat werkt.
En wat de VN verder wel of niet vindt is ook irrelevant. Dat is helaas een organisatie die inherent anti-Isral is en zelfs terreur tegen Isral stimuleert en sponsort.
Nou ja zeg. De ICC is zeker ook anti-Israel?quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
En wat de VN verder wel of niet vindt is ook irrelevant. Dat is helaas een organisatie die inherent anti-Isral is en zelfs terreur tegen Isral stimuleert en sponsort.
Dat was 30 jaar geleden, waarna de Palestijnen meteen begonnen met een reeks aanslagen op Isralische burgers. En als dit je uitgangspunt is, dat er ooit een tweestatenoplossing is getekend, dat is het natuurlijk wel heel vreemd dat de Palestijnen een terreurbeweging hebben verkozen als hun politieke leiders die het expliciete doel hebben om de staat Isral te vernietigen. Dat geeft namelijk duidelijk blijk van hele andere intenties.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En opnieuw leuke retoriek. Zowel Israel als Palestina hebben de Oslo/tweestatenoplossing akkoorden ondertekend. Er was een twee staten oplossing tot de Israelische minister-president Yithzak Rabin werd vermoord door een rechts extremist en tevens aanhanger van Netanyahu.
Moet die discussie nu echt in zoveel verschillende topics gevoerd worden?quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En opnieuw leuke retoriek. Zowel Israel als Palestina hebben de Oslo/tweestatenoplossing akkoorden ondertekend. Er was een twee staten oplossing tot de Israelische minister-president Yithzak Rabin werd vermoord door een rechts extremist en tevens aanhanger van Netanyahu.
Jamaar hullie!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet die discussie nu echt in zoveel verschillende topics gevoerd worden?
Worden mensen nou niet eens moe van zichzelf?
Jullie komen er toch niet uit!
Dit is ook wel heel vreemd 'breaking news'quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
Denk niet dat dit veel zal uitmaken, maar goed wie ben ik
[ x ]
Ja, Isral vs Iran is al decennia precies zo'n gifje, of die van die vrachtwagen die vol op een paaltje af rijdt maar er nooit komtquote:
Er heeft nooit een Palestina bestaan. Wel Juda en koninkrijk Isral.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: IK GA EEN STEAK KOKENquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is ook wel heel vreemd 'breaking news'
"BREAKING: Het kan de komende weken af en toe onweren, ga dan niet met een grote metalen staaf in je hand in een weiland staan."
Ja, nee, ok. Dat klopt wel, maar is niet echt brekend nieuws ofzo.
Een steak? Beter bak je diequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: IK GA EEN STAKE KOKEN
Dat jullie het weten
Niemand wilt de staat Israel vernietigen. Er was een tweestatenoplossing en daar heeft Israel/Netanyahu zich met dodelijk geweld uit teruggetrokken. Dat is een feit.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat was 30 jaar geleden, waarna de Palestijnen meteen begonnen met een reeks aanslagen op Isralische burgers. En als dit je uitgangspunt is, dat er ooit een tweestatenoplossing is getekend, dat is het natuurlijk wel heel vreemd dat de Palestijnen een terreurbeweging hebben verkozen als hun politieke leiders die het expliciete doel hebben om de staat Isral te vernietigen. Dat geeft namelijk duidelijk blijk van hele andere intenties.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:37 schreef HeatWave het volgende:
Kan je beter in je swieter naar een stiekhouse gaan, daarna een lekkere expresso!
Na een jaartje op 25 storten ze toch aardig in met een snor en pukkelsquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:58 schreef TLC het volgende:
Hmm beide landen hebben bloedmooie vrouwen maar ik juich toch voor Isral
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niemand wilt de staat Israel vernietigen.
Echt niemand wil dat!quote:Hamas official vows to repeat attacks on Israel ‘again and again’ until it’s destroyed
Google levert me niks opquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:36 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, een stake. Dat is typisch Fries. Naar Afrikaans recept.
Hmm. Dit zijn de mensen waar jij dus voor in de bres springt en dan ga je hun eigen woorden nog ontkennen ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niemand wilt de staat Israel vernietigen. Er was een tweestatenoplossing en daar heeft Israel/Netanyahu zich met dodelijk geweld uit teruggetrokken. Dat is een feit.
Dezelfde Netanyahu die Hamas heeft gesubsideerd.
Netanyahu is het probleem. Dat ziet ondertussen de hele wereld. Een corrupte dictator die vervolgd wordt, de rechtstaat wilt opheffen en die zijn eigen volk en anderen onderdrukt.
Niet als je een van deze bad boys in huis hebtquote:
Nais!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet als je een van deze bad boys in huis hebt![]()
[ afbeelding ]
Dan ookquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+10 deze man weetquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je schroeit hem daarna kort dicht. De binnenkant is precies ros.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ook.
Steak moet op hoog vuur dichtschroeien tot zelfs een beetje zwartig, niet te lang bakken, en na bakken net zo lang laten rusten als hij gebakken is.
Dit is gewoon duur vlees koken.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je schroeit hem daarna kort dicht. De binnenkant is precies ros.
Owquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je schroeit hem daarna kort dicht. De binnenkant is precies ros.
Dat de binnenkant echt perfect gaar is en er 0 sappen verloren gaan.quote:
OK, kan ik ook wel zonderquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat de binnenkant echt perfect gaar is en er 0 sappen verloren gaan.
Snel dichtposten, niemand ziet het!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
We gaan geloof ik een beetje offtopicDit is natuurlijk niet NWS-FB
![]()
Eetsmakelijk Ali!
Het steektopic is verderop.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: IK GA EEN STEAK KOKEN
Dat jullie het weten
sp3c ziet alles!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snel dichtposten, niemand ziet het!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |