Verheugen is niet het goede woordquote:
Die kerel zit al jaren te hopenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Verheugen is niet het goede woord
Wel volg ik het topic met bovengemiddelde interesse. sue me
Fair enough.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Verheugen is niet het goede woord
Wel volg ik het topic met bovengemiddelde interesse. sue me
Kijk, iemand die het begrijptquote:
Hoe je het ook wendt of keertquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Fair enough.
Ik ben hier ook een klein beetje schuldig aan
En opnieuw leuke retoriek. Zowel Israel als Palestina hebben de Oslo/tweestatenoplossing akkoorden ondertekend. Er was een twee staten oplossing tot de Israelische minister-president Yithzak Rabin werd vermoord door een rechts extremist en tevens aanhanger van Netanyahu.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Palestina bestaat niet eens. Het wordt erg bijzonder als een groep mensen een land heeft, dat altijd de mogelijkheid tot een land heeft geweigerd. Niet voor niets waren de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever tot 1967 onderdeel van Egypte en Jordani, iets waar toen geen haan naar heeft gekraaid. Pas toen deze landen door de Zesdaagse oorlog deze stukken grond verloren, was het ineens Palestijns grondgebied dat zogenaamd 'bezet' was door Isral. Raar hoe dat werkt.
En wat de VN verder wel of niet vindt is ook irrelevant. Dat is helaas een organisatie die inherent anti-Isral is en zelfs terreur tegen Isral stimuleert en sponsort.
Nou ja zeg. De ICC is zeker ook anti-Israel?quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
En wat de VN verder wel of niet vindt is ook irrelevant. Dat is helaas een organisatie die inherent anti-Isral is en zelfs terreur tegen Isral stimuleert en sponsort.
Dat was 30 jaar geleden, waarna de Palestijnen meteen begonnen met een reeks aanslagen op Isralische burgers. En als dit je uitgangspunt is, dat er ooit een tweestatenoplossing is getekend, dat is het natuurlijk wel heel vreemd dat de Palestijnen een terreurbeweging hebben verkozen als hun politieke leiders die het expliciete doel hebben om de staat Isral te vernietigen. Dat geeft namelijk duidelijk blijk van hele andere intenties.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En opnieuw leuke retoriek. Zowel Israel als Palestina hebben de Oslo/tweestatenoplossing akkoorden ondertekend. Er was een twee staten oplossing tot de Israelische minister-president Yithzak Rabin werd vermoord door een rechts extremist en tevens aanhanger van Netanyahu.
Moet die discussie nu echt in zoveel verschillende topics gevoerd worden?quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En opnieuw leuke retoriek. Zowel Israel als Palestina hebben de Oslo/tweestatenoplossing akkoorden ondertekend. Er was een twee staten oplossing tot de Israelische minister-president Yithzak Rabin werd vermoord door een rechts extremist en tevens aanhanger van Netanyahu.
Jamaar hullie!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet die discussie nu echt in zoveel verschillende topics gevoerd worden?
Worden mensen nou niet eens moe van zichzelf?
Jullie komen er toch niet uit!
Dit is ook wel heel vreemd 'breaking news'quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
Denk niet dat dit veel zal uitmaken, maar goed wie ben ik
[ x ]
Ja, Isral vs Iran is al decennia precies zo'n gifje, of die van die vrachtwagen die vol op een paaltje af rijdt maar er nooit komtquote:
Er heeft nooit een Palestina bestaan. Wel Juda en koninkrijk Isral.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuke retoriek. Oekraine mag zichzelf verdedigen wat volgens mij terecht is maar Palestina wat volgens de VN illegaal bezet is door Israel mag zichzelf niet verdedigen.
BREAKING NEWS: IK GA EEN STEAK KOKENquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is ook wel heel vreemd 'breaking news'
"BREAKING: Het kan de komende weken af en toe onweren, ga dan niet met een grote metalen staaf in je hand in een weiland staan."
Ja, nee, ok. Dat klopt wel, maar is niet echt brekend nieuws ofzo.
Een steak? Beter bak je diequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: IK GA EEN STAKE KOKEN
Dat jullie het weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |