Israel kan in theorie elk land aanvallen en zal nog steeds verdedigd worden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, het land dat al decennialang wordt aangevallen door proxies van Iran, stuurt aan escalatie. Maar natuurlijk.
De meeste zijn in Isral...quote:Op donderdag 11 april 2024 20:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waar zijn de pro-Israel moslims?
Lijkt me niet, want dan zou Oekraine nietzo in de penarie zitten op het moment.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:29 schreef BMW1993 het volgende:
Toch laat het wel zien dat Iran meester is in schaken, niet uit woede maar uit verstand handelt.
Als een Amerikaanse of Isralische ambassade gebombardeerd zou worden met ook nog eens doden tot gevolg, (door Iran, Syri of whatever) dan zou Amerika echt niet zeggen 'We stellen ons terughoudend op'.
Nee dan vlogen de raketten door de lucht, we moeten ook niet vergeten dat landen als de VS op oorlog 'draaien' met hun grote industrien gericht op massale productie, dus af en toe een oorlog komt hun niet verkeerd uit.
Ook dat is kapitalisme, verkoop mensen sigaretten, verkoop ze wapens... En dat allemaal om de aandeelhouders tevreden te stellen.
Isral valt nooit zonder reden landen aan. Isral wordt sinds de oprichting zelf juist structureel aangevallen en hier moet men zich tegen verdedigen. Dit wordt gesteund door veel landen, wat niet meer dan normaal is. Zo wordt Oekrane ook gesteund en zal Taiwan (ondanks dat het geen erkend land is) ook worden gesteund.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:24 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Israel kan in theorie elk land aanvallen en zal nog steeds verdedigd worden.
Putin zal vast stikjaloers zijn dat hij het moet doen met China en Iran als kontmaatjes
Leuke retoriek. Oekraine mag zichzelf verdedigen wat volgens mij terecht is maar Palestina wat volgens de VN illegaal bezet is door Israel mag zichzelf niet verdedigen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Isral valt nooit zonder reden landen aan. Isral wordt sinds de oprichting zelf juist structureel aangevallen en hier moet men zich tegen verdedigen. Dit wordt gesteund door veel landen, wat niet meer dan normaal is. Zo wordt Oekrane ook gesteund en zal Taiwan (ondanks dat het geen erkend land is) ook worden gesteund.
De UNHRA met terroristen van HAMAS in hun midden nemen we niet serieus.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuke retoriek. Oekraine mag zichzelf verdedigen wat volgens mij terecht is maar Palestina wat volgens de VN illegaal bezet is door Israel mag zichzelf niet verdedigen.
Palestina bestaat niet eens. Het wordt erg bijzonder als een groep mensen een land heeft, dat altijd de mogelijkheid tot een land heeft geweigerd. Niet voor niets waren de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever tot 1967 onderdeel van Egypte en Jordani, iets waar toen geen haan naar heeft gekraaid. Pas toen deze landen door de Zesdaagse oorlog deze stukken grond verloren, was het ineens Palestijns grondgebied dat zogenaamd 'bezet' was door Isral. Raar hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuke retoriek. Oekraine mag zichzelf verdedigen wat volgens mij terecht is maar Palestina wat volgens de VN illegaal bezet is door Israel mag zichzelf niet verdedigen.
Iran zal toch wel rekening houden met de sabbat? En met Pesach over een paar weken? Ze waren zo boos over een aanval tijdens Ramadan dat ze wel het goede voorbeeld moeten geven. En op vrijdag? Nee toch zeker.quote:
Beetje schuine vergelijking. Oekrane mag zich verdedigen tegen het Russisch militair apparaat. Bij elke wapensteun is erg duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling was dat ze daarmee onschuldige Russische burgers doden of andere civiele doelen aanvallen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iran zal toch wel rekening houden met de sabbat? En met Pesach over een paar weken? Ze waren zo boos over een aanval tijdens Ramadan dat ze wel het goede voorbeeld moeten geven. En op vrijdag? Nee toch zeker.
Propaganda.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
Denk niet dat dit veel zal uitmaken, maar goed wie ben ik
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |