Niemand wilt de staat Israel vernietigen. Er was een tweestatenoplossing en daar heeft Israel/Netanyahu zich met dodelijk geweld uit teruggetrokken. Dat is een feit.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat was 30 jaar geleden, waarna de Palestijnen meteen begonnen met een reeks aanslagen op Israëlische burgers. En als dit je uitgangspunt is, dat er ooit een tweestatenoplossing is getekend, dat is het natuurlijk wel heel vreemd dat de Palestijnen een terreurbeweging hebben verkozen als hun politieke leiders die het expliciete doel hebben om de staat Israël te vernietigen. Dat geeft namelijk duidelijk blijk van hele andere intenties.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:37 schreef HeatWave het volgende:
Kan je beter in je swieter naar een stiekhouse gaan, daarna een lekkere expresso!
Na een jaartje op 25 storten ze toch aardig in met een snor en pukkelsquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:58 schreef TLC het volgende:
Hmm beide landen hebben bloedmooie vrouwen maar ik juich toch voor Israël
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niemand wilt de staat Israel vernietigen.
Echt niemand wil dat!quote:Hamas official vows to repeat attacks on Israel ‘again and again’ until it’s destroyed
Google levert me niks opquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:36 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, een stake. Dat is typisch Fries. Naar Afrikaans recept.
Hmm. Dit zijn de mensen waar jij dus voor in de bres springt en dan ga je hun eigen woorden nog ontkennen ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niemand wilt de staat Israel vernietigen. Er was een tweestatenoplossing en daar heeft Israel/Netanyahu zich met dodelijk geweld uit teruggetrokken. Dat is een feit.
Dezelfde Netanyahu die Hamas heeft gesubsideerd.
Netanyahu is het probleem. Dat ziet ondertussen de hele wereld. Een corrupte dictator die vervolgd wordt, de rechtstaat wilt opheffen en die zijn eigen volk en anderen onderdrukt.
Niet als je een van deze bad boys in huis hebtquote:
Nais!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet als je een van deze bad boys in huis hebt![]()
[ afbeelding ]
Dan ookquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+10 deze man weetquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je schroeit hem daarna kort dicht. De binnenkant is precies rosé.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ook.
Steak moet op hoog vuur dichtschroeien tot zelfs een beetje zwartig, niet te lang bakken, en na bakken net zo lang laten rusten als hij gebakken is.
Dit is gewoon duur vlees koken.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je schroeit hem daarna kort dicht. De binnenkant is precies rosé.
Owquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je schroeit hem daarna kort dicht. De binnenkant is precies rosé.
Dat de binnenkant echt perfect gaar is en er 0 sappen verloren gaan.quote:
OK, kan ik ook wel zonderquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat de binnenkant echt perfect gaar is en er 0 sappen verloren gaan.
Snel dichtposten, niemand ziet het!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
We gaan geloof ik een beetje offtopicDit is natuurlijk niet NWS-FB
![]()
Eetsmakelijk Ali!
Het steektopic is verderop.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: IK GA EEN STEAK KOKEN
Dat jullie het weten
sp3c ziet alles!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snel dichtposten, niemand ziet het!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |