Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alweer een nieuw topic.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik bolk HC“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu al?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima TT trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel fijn,hearlik weertje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fun fun fun doe de funky monkeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Traag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aaaaaaaaap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zaterdagavond, pozza avond.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Even wachten...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer GG.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peer op je muil.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon alles wat een fruitkraam te bieden heeftquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Natuurlijk wel op een bloemkool bodem!quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon alles wat een fruitkraam te bieden heeftOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ha die FFquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik vraag even aan de pozza goeroe of dat mag @Schakeltopiaquote:Uw ADH vitamine Worst
Verkering hebben kinderenquote:
Volwassenen hebben een relatie
Maar jij bent nog een kind,dus begrijpelijk dat je over verkering hebt![]()
jazeker, alles mag erop wat je lekker vind!quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vraag even aan de pozza goeroe of dat mag @:schakeltopia
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Burned.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verkering hebben kinderen
Maar jij bent nog een kind,dus begrijpelijk dat je over verkering hebt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow!quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een kind,dus begrijpelijk dat je over verkering hebt![]()
Eénrichtings hoop ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb geen verkering maar wel verkeer![]()
![]()
Waarom zo onaardigquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een kind,dus begrijpelijk dat je over verkering hebtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
HOU OP MET MIJ PESTENquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Paul gespot![]()
Rood harig jochie
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die linkse toch met dat rode shirt?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Paul gespot![]()
Rood harig jochie
[ afbeelding ]![]()
Dames met een roestig dak daarentegenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Paul gespot![]()
Rood harig jochie
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Paul gespot![]()
Rood harig jochie
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Roestige daken, natte keldersquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dames met een roestig dak daarentegen![]()
![]()
Ah daar val jij op?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dames met een roestig dak daarentegen![]()
![]()
Rooien en valen zijn donderstralen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die gaat lekkerrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Roodharigen worden wel net zo rood als hun haar na een beetje zon
Uw ADH vitamine Worst
Ja, het is nog steeds heerlijk buiten.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Het is buiten warmer dan binnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als het buiten maar niet warmer wordt dan binnen in je lichaamUw ADH vitamine Worst
Dacht dat het daar in het verre noorden nooit warmer dan 10 graden werdquote:
Uw ADH vitamine Worst
Hier welquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het daar in het verre noorden nooit warmer dan 10 graden werd![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn dat het is goedgekeurdquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vraag even aan de pozza goeroe of dat mag @:schakeltopia
Zal volgende keer eerst m poll uitzetten♡♡♡♡![]()
Dat was hem.quote:![]()
![]()
Geniale uitspraak.quote:
ZOu kunnen,quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou nog wat kunnen opruimen of niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vervelende bewoners wegruimenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou nog wat kunnen opruimen of nietUw ADH vitamine Worst
Moet je werken dan volgende week?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hier ook maar een ronde door huis gedaan 🥲 weinig zin om dat morgen te doen als ik alleen weg kwijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik werk al sinds december een aantal uur per dag maar jullie zien dat niet en denken dus dat ik niks doequote:![]()
![]()
Ik denk niets, ik kan hier niet zien wie wel werkt of wie niet werktquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik werk al sinds december een aantal uur per dag maar jullie zien dat niet en denken dus dat ik niks doe
Mensen die werken zitten net zo veel hier als mensen die niet werken
Wilde het alleen vragen, als je vrij was geweest had je met Justin mee naar zijn huis gekundWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mocht ik willen. Nee bezoekje Ikeaquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh maakt me ook verder weinig uit hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niets, ik kan hier niet zien wie wel werkt of wie niet werkt
Mensen die werken zitten net zo veel hier als mensen die niet werken
Wilde het alleen vragen, als je vrij was geweest had je met Justin mee naar zijn huis gekundmaar kan niet met Justin mee
is ook wel heul veul en snel in een keer dan
al was het wel gezellig
![]()
Sterktequote:Op zaterdag 6 april 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik willen. Nee bezoekje IkeaUw ADH vitamine Worst
Des te mooier is de dag dat jullie elkaar weer zien toch. Heb je weer iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh maakt me ook verder weinig uit hoormaar kan niet met Justin mee
is ook wel heul veul en snel in een keer dan
al was het wel gezellig
Das waarquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te mooier is de dag dat jullie elkaar weer zien toch. Heb je weer iets leuks om naar uit te kijken![]()
![]()
fantastischquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja mede mogelijk gemaakt door autoriteit @:Homijn![]()
![]()
Welke had Murp dan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja mede mogelijk gemaakt door autoriteit @:HomijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nondejuvolgens mij had die geen UI voor mij maar die zorgde wel dat ik mijn account op het juiste mailadres had en dat ik een ww kon wijzigen zodat ik niet onnodig nieuw account hoefde te maken alsquote:
Ik weer eens ww vergeet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nondeju
[..]
volgens mij had die geen UI voor mij maar die zorgde wel dat ik mijn account op het juiste mailadres had en dat ik een ww kon wijzigen zodat ik niet onnodig nieuw account hoefde te maken als
Ik weer eens ww vergeet
Op zondag naar de IKEA? Jij hebt lef.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik willen. Nee bezoekje Ikea
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey heer SBE
Hallo mevr Dot.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:
Avond kerel.quote:
Thanks, jij ook.quote:
Net de Pozza in de oven geschoven. 🍕
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Niet gewoon iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont bolken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
bolk die Rabbit!quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Niet gewoon iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont bolkenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Ik bolk gewoon keihard een konijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Niet gewoon iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont bolken
Uiteraard ook een Moonbolk!quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Staat in mijn schriftje zelfs.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik had lasagna.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks, jij ook.
Net de Pozza in de oven geschoven. 🍕
Uhm de chauffeur beslist en wilde op dit moment.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zondag naar de IKEA? Jij hebt lef.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had lasagna.
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had lasagna.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope.quote:
Veel werk.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Doe ik ook niet meer hoor, toen de kids thuis woonde wel.quote:
Nu haal ik het ook kant en klaar als ik al een keertje eet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is dat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer hoor, toen de kids thuis woonde wel.
Nu haal ik het ook kant en klaar als ik al een keertje eet.
Waarom zelf doen als het ook klaar ligt....Werkplek
(zelfst. naamw.)
Zelf maken is veel lekkerder als dat kant en klare vind ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat.
Waarom zelf doen als het ook klaar ligt....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt wel.... Maar ....quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf maken is veel lekkerder als dat kant en klare vind ikWerkplek
(zelfst. naamw.)
Deze is niet slecht, iig goed genoeg voor als je geen zin hebt om te koken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf maken is veel lekkerder als dat kant en klare vind ikActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gemak dient de mensquote:
Welke haal jijquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze is niet slecht, iig goed genoeg voor als je geen zin hebt om te koken.
Ik altijd bij de lidl met spinazieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koken doe ik altijd gelijk voor 2 of 3 dagen...quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Met spinazie, doe normaal zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke haal jij
Ik altijd bij de lidl met spinazie
Is lekker hoor moet je maar eens proberenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met spinazie, doe normaal zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies daar hebben ze een vriezer voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koken doe ik altijd gelijk voor 2 of 3 dagen...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik voor twee dagen, wat ik zaterdag eet eet ik maandag ook weer. en wat ik zondag eet ik dinsdagquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koken doe ik altijd gelijk voor 2 of 3 dagen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe dat niet veel alleen met sommige gerechten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voor twee dagen, wat ik zaterdag eet eet ik maandag ook weer. en wat ik zondag eet ik dinsdagActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Precies. Zo doe ik het.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Precies daar hebben ze een vriezer voor uitgevonden.
En soms een heerlijke pozza.
En als ik geen zin heb of geen honger dan is een blik soep ook al voldoende.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Zo doe ik het.
En soms een heerlijke pozza.
En als ik geen zin heb of geen honger dan is een blik soep ook al voldoende.
Soep maak ik altijd een 8 liter pan, snert ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe dat niet veel alleen met sommige gerechten.
En Macaronie ook een hele grote wok vol
En dat gaat allemaal de vriezer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Acht liter soep?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soep maak ik altijd een 8 liter pan, snert ook
En Macaronie ook een hele grote wok vol
En dat gaat allemaal de vriezer in![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik doe gewoon een blik. Dat is een liter ofzo.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja gaat wat naar mijn dochter en die eten hier dan ook en dan gaat er nog heel wat de vriezer inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is gewoon 2 liter soep maken niet voldoende en makkelijker?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een kennis van mij kon ook lekkere soep maken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wat naar mijn dochter en die eten hier dan ook en dan gaat er nog heel wat de vriezer in
8 liter is makkelijk veel in de vriezer en ook voor dochterlief een pan mee. En dan eten ze hier ook die dag dat ik het maak.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Is gewoon 2 liter soep maken niet voldoende en makkelijker?
Lekker veel soep in de vriezer, haal er iedere week een portie uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor. Persoonlijk vind ik die bliksoep niet lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij kon ook lekkere soep maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was wel lachen een mede fokster die om hulp vroeg en het bleek dat ze bij mij om de hoek woonde.
Hoe ik soep maak: ik loop naar de keuken, pak een blik tomatensoep uit het keukenkastje, pak een blikopener uit het keukenlaatje, draai het blik soep open, gooi de inhoud van het blik in een pan en zet deze pan een paar minuten op laag vuur totdat het kookt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij kon ook lekkere soep maken.
klaar.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik kook water en pak een zakje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik soep maak: ik loop naar de keuken, pak een blik tomatensoep uit het keukenkastje, pak een blikopener uit het keukenlaatje, draai het blik soep open, gooi de inhoud van het blik in een pan en zet deze pen een paar minuten op laag vuur totdat het kookt.
klaar.
O echt, dat is toevalligquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Was wel lachen een mede fokster die om hulp vroeg en het bleek dat ze bij mij om de hoek woonde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook dat doe ik wel eens, voor de 1 kops soep, of bouillon...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kook water en pak een zakje.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Soep uit blik hoeft toch niet te koken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik soep maak: ik loop naar de keuken, pak een blik tomatensoep uit het keukenkastje, pak een blikopener uit het keukenlaatje, draai het blik soep open, gooi de inhoud van het blik in een pan en zet deze pan een paar minuten op laag vuur totdat het kookt.
klaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede vriendschap aan over gehouden.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is wel weer leuk dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede vriendschap aan over gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, alleen opwarmen tot het kookt. Soms ook giet ik het in een kom en warm het op in de ping.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soep uit blik hoeft toch niet te koken?
Maar via een pan is wel praktischer.Werkplek
(zelfst. naamw.)
In de ping heb je geen pan die je afwassenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, alleen opwarmen tot het kookt. Soms ook giet ik het in een kom en warm het op in de ping.
Maar via een pan is wel praktischer.
Geef?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn tomatensoep is legendarisch♡♡♡♡![]()
Ja. Maarja, dat is ook zo gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de ping heb je geen pan die je afwassenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een pan afwassen waar je alleen water in hebt gekookt?
Nee, de tomatensoep.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Een pan afwassen waar je alleen water in hebt gekookt?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Hard?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een vriend van mij wou nooit afwassen dus als ik bij hem was kreeg ik alles in weggooi servies.quote:
GG heeft het over een blik soepquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Een pan afwassen waar je alleen water in hebt gekookt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las het
Tik tak of puntlas?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een zak chips en een salamiworst.quote:
Pas op met je paprika vingers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een zak chips en een salamiworst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij taktik.quote:
Da's wel apart....quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij wou nooit afwassen dus als ik bij hem was kreeg ik alles in weggooi servies.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Je hoeft voor een nieuw wachtwoord toch geen nieuw account te maken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nondeju
[..]
volgens mij had die geen UI voor mij maar die zorgde wel dat ik mijn account op het juiste mailadres had en dat ik een ww kon wijzigen zodat ik niet onnodig nieuw account hoefde te maken als
Ik weer eens ww vergeet![]()
Tomatensoep zelfs, da's nog lastiger afwassen dan bijvoorbeeld groentensoep.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
KWquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Saw X, horror
Ga straks wel starwars of zo kijken.
quote:
Huis schoonmaken of opruimen deed hij ook niet aan. En het dan vreemd vinden dat ik niet meer langskom. Die gast was echt goor.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wie ga je trekken?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oei die ga in nooit kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Saw X, horror
Ga straks wel starwars of zo kijken.
Doodeng
♡♡♡♡![]()
Of het ging niet goed met hem?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huis schoonmaken of opruimen deed hij ook niet aan. En het dan vreemd vinden dat ik niet meer langskom. Die gast was echt goor.♡♡♡♡![]()
Hij had juist net alles voor elkaar.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, onderaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
WW wijzigingen kan toch in je profiel?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Haha ja het is geen familiefilmquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei die ga in nooit kijken
Doodeng![]()
![]()
Ah okquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had juist net alles voor elkaar.
Just checking
♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja het is geen familiefilm
Brrr
Ik zou gillen♡♡♡♡![]()
Zijn daar echt 10 delen van?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja het is geen familiefilm“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik houd ook niet van horror films.quote:
Denk het wel. Deze weer goorder dan de vorige:quote:
Darmen als touw gebruiken
Hersenen eruit snijden
Gezicht verbranden door radiatie
etc.
Maar echt slecht hoor. Niet echt een aanrader.![]()
![]()
De eerste was nog wel grappig door het plot.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het wel. Deze weer goorder dan de vorige:
Hersenen eruit snijden
etc.
Maar echt slecht hoor. Niet echt een aanrader.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker ite.quote:
Dat is wel n heel goed ideequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha is niet erg. Straks maar even een feelgood film kijken.♡♡♡♡![]()
Bassie en Adriaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft u gelijk in.Vandaar het predicaat wel okee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De meeste horror films hebben een suf einde.
Iedereen dood.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
De meeste horror films hebben een suf einde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En van welke films hou jij dan?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Eet je pozza.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Brand je bek niet.quote:
Disney denk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En van welke films hou jij dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed romantische.quote:
Dat is een gemiddelde dinsdagquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het wel. Deze weer goorder dan de vorige:
Hersenen eruit snijden
etc.
Maar echt slecht hoor. Niet echt een aanrader.Trotste mama van Ambar
Vrijwel alle genres behalve horrorquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En van welke films hou jij dan?
Hou niet van te eng en teveel bloed
♡♡♡♡![]()
Hoi kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sims?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer het algoritme je iets teveel bruidsjurken laat zien
Trotste mama van Ambar
let it goooo lt goooooooquote:
ik ook wel trouwens beetje feel good, heb btw die niet gezien maar t liedje is ok.
Do what you love, love what you do!![]()
En ook boeken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jungle book.
Jij bent echt ergens blijven hangen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
uhu.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent echt ergens blijven hangen.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: