Lekker hoor. Persoonlijk vind ik die bliksoep niet lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij kon ook lekkere soep maken.
Hoe ik soep maak: ik loop naar de keuken, pak een blik tomatensoep uit het keukenkastje, pak een blikopener uit het keukenlaatje, draai het blik soep open, gooi de inhoud van het blik in een pan en zet deze pan een paar minuten op laag vuur totdat het kookt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij kon ook lekkere soep maken.
Ik kook water en pak een zakje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik soep maak: ik loop naar de keuken, pak een blik tomatensoep uit het keukenkastje, pak een blikopener uit het keukenlaatje, draai het blik soep open, gooi de inhoud van het blik in een pan en zet deze pen een paar minuten op laag vuur totdat het kookt.
klaar.
O echt, dat is toevalligquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Was wel lachen een mede fokster die om hulp vroeg en het bleek dat ze bij mij om de hoek woonde.
Ook dat doe ik wel eens, voor de 1 kops soep, of bouillon...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kook water en pak een zakje.
Soep uit blik hoeft toch niet te koken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik soep maak: ik loop naar de keuken, pak een blik tomatensoep uit het keukenkastje, pak een blikopener uit het keukenlaatje, draai het blik soep open, gooi de inhoud van het blik in een pan en zet deze pan een paar minuten op laag vuur totdat het kookt.
klaar.
Goede vriendschap aan over gehouden.quote:
Dat is wel weer leuk dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede vriendschap aan over gehouden.
Nee, alleen opwarmen tot het kookt. Soms ook giet ik het in een kom en warm het op in de ping.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soep uit blik hoeft toch niet te koken?
In de ping heb je geen pan die je afwassenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, alleen opwarmen tot het kookt. Soms ook giet ik het in een kom en warm het op in de ping.
Maar via een pan is wel praktischer.
Geef?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn tomatensoep is legendarisch
Ja. Maarja, dat is ook zo gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de ping heb je geen pan die je afwassen
Nee, de tomatensoep.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Een pan afwassen waar je alleen water in hebt gekookt?
Hard?quote:
Een vriend van mij wou nooit afwassen dus als ik bij hem was kreeg ik alles in weggooi servies.quote:
GG heeft het over een blik soepquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Een pan afwassen waar je alleen water in hebt gekookt?
Tik tak of puntlas?quote:
Ik heb een zak chips en een salamiworst.quote:
Pas op met je paprika vingers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een zak chips en een salamiworst.
Jij taktik.quote:
Da's wel apart....quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij wou nooit afwassen dus als ik bij hem was kreeg ik alles in weggooi servies.
Je hoeft voor een nieuw wachtwoord toch geen nieuw account te maken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nondeju
[..]
volgens mij had die geen UI voor mij maar die zorgde wel dat ik mijn account op het juiste mailadres had en dat ik een ww kon wijzigen zodat ik niet onnodig nieuw account hoefde te maken als
Ik weer eens ww vergeet
Tomatensoep zelfs, da's nog lastiger afwassen dan bijvoorbeeld groentensoep.quote:
KWquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Saw X, horror
Ga straks wel starwars of zo kijken.
quote:
Huis schoonmaken of opruimen deed hij ook niet aan. En het dan vreemd vinden dat ik niet meer langskom. Die gast was echt goor.quote:
Wie ga je trekken?quote:
Oei die ga in nooit kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Saw X, horror
Ga straks wel starwars of zo kijken.
Of het ging niet goed met hem?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huis schoonmaken of opruimen deed hij ook niet aan. En het dan vreemd vinden dat ik niet meer langskom. Die gast was echt goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |