Tik tak of puntlas?quote:
Ik heb een zak chips en een salamiworst.quote:
Pas op met je paprika vingers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een zak chips en een salamiworst.
Jij taktik.quote:
Da's wel apart....quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij wou nooit afwassen dus als ik bij hem was kreeg ik alles in weggooi servies.
Je hoeft voor een nieuw wachtwoord toch geen nieuw account te maken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nondeju
[..]
volgens mij had die geen UI voor mij maar die zorgde wel dat ik mijn account op het juiste mailadres had en dat ik een ww kon wijzigen zodat ik niet onnodig nieuw account hoefde te maken als
Ik weer eens ww vergeet
Tomatensoep zelfs, da's nog lastiger afwassen dan bijvoorbeeld groentensoep.quote:
KWquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Saw X, horror
Ga straks wel starwars of zo kijken.
quote:
Huis schoonmaken of opruimen deed hij ook niet aan. En het dan vreemd vinden dat ik niet meer langskom. Die gast was echt goor.quote:
Wie ga je trekken?quote:
Oei die ga in nooit kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Saw X, horror
Ga straks wel starwars of zo kijken.
Of het ging niet goed met hem?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huis schoonmaken of opruimen deed hij ook niet aan. En het dan vreemd vinden dat ik niet meer langskom. Die gast was echt goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |