quote:
Avond kerel.quote:
Thanks, jij ook.quote:
bolk die Rabbit!quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Niet gewoon iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont bolken
Ik bolk gewoon keihard een konijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Niet gewoon iedereen keihard de moeder, de vader, de kad en de hont bolken
Uiteraard ook een Moonbolk!quote:
Staat in mijn schriftje zelfs.quote:
Ik had lasagna.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks, jij ook.
Net de Pozza in de oven geschoven. 🍕
Uhm de chauffeur beslist en wilde op dit moment.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zondag naar de IKEA? Jij hebt lef.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had lasagna.
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had lasagna.
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Veel werk.quote:
Doe ik ook niet meer hoor, toen de kids thuis woonde wel.quote:
Zo is dat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer hoor, toen de kids thuis woonde wel.
Nu haal ik het ook kant en klaar als ik al een keertje eet.
Zelf maken is veel lekkerder als dat kant en klare vind ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat.
Waarom zelf doen als het ook klaar ligt....
Dat klopt wel.... Maar ....quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf maken is veel lekkerder als dat kant en klare vind ik
Deze is niet slecht, iig goed genoeg voor als je geen zin hebt om te koken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf maken is veel lekkerder als dat kant en klare vind ik
Gemak dient de mensquote:
Welke haal jijquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze is niet slecht, iig goed genoeg voor als je geen zin hebt om te koken.
Koken doe ik altijd gelijk voor 2 of 3 dagen...quote:
Met spinazie, doe normaal zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke haal jij
Ik altijd bij de lidl met spinazie
Is lekker hoor moet je maar eens proberenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met spinazie, doe normaal zeg.
Precies daar hebben ze een vriezer voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koken doe ik altijd gelijk voor 2 of 3 dagen...
Ik voor twee dagen, wat ik zaterdag eet eet ik maandag ook weer. en wat ik zondag eet ik dinsdagquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koken doe ik altijd gelijk voor 2 of 3 dagen...
Ik doe dat niet veel alleen met sommige gerechten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voor twee dagen, wat ik zaterdag eet eet ik maandag ook weer. en wat ik zondag eet ik dinsdag
Precies. Zo doe ik het.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Precies daar hebben ze een vriezer voor uitgevonden.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Zo doe ik het.
En soms een heerlijke pozza.
En als ik geen zin heb of geen honger dan is een blik soep ook al voldoende.
Soep maak ik altijd een 8 liter pan, snert ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe dat niet veel alleen met sommige gerechten.
Inderdaad.quote:
Acht liter soep?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soep maak ik altijd een 8 liter pan, snert ook
En Macaronie ook een hele grote wok vol
En dat gaat allemaal de vriezer in
Ja gaat wat naar mijn dochter en die eten hier dan ook en dan gaat er nog heel wat de vriezer inquote:
Een kennis van mij kon ook lekkere soep maken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wat naar mijn dochter en die eten hier dan ook en dan gaat er nog heel wat de vriezer in
8 liter is makkelijk veel in de vriezer en ook voor dochterlief een pan mee. En dan eten ze hier ook die dag dat ik het maak.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Is gewoon 2 liter soep maken niet voldoende en makkelijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |