Woww dat is zeker zonde, toevallig ga ik zometeen op jacht naar de Blauwborst 🙏🏻🙏🏻quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Vanmorgen een prachtige blauwborst en zeearend gezien in de Oostvaardersplassen @:mani89 . Had ik nou maar een camera.
Als je Ron Vlaar vertelt dat je System32 moet deleten om je computer sneller te maken gelooft hij het.quote:
Hij zit bij een macbook n00b.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je Ron Vlaar vertelt dat je System32 moet deleten om je computer sneller te maken gelooft hij het.
Uw nieuwe minister van Landbouw, allen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Het had waar kunnen zijn! @:Alaphilippe_
quote:Hoe kon Kemp er zo naast zitten? ,,Ik ben dom geweest. Het is ontzettend spijtig dat dit is gebeurd”, blikt de agrarir desgevraagd na bijna een week terug. ,,Er was iets groots aan de hand in Ede, in mijn eigen omgeving. En er was nog weinig bekend. Ik zag de reactie van mijn stagiair, haar emoties. Zij wist uit betrouwbare bron meer, dus heb ik dat ter aanvulling naar buiten gebracht. Ik ging ervan uit dat het mensen tot nut zou zijn.”
Altijd fijn, wederhoor bij racisme.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Het had waar kunnen zijn! @:Alaphilippe_
Bijzonder mooi inderdaad.quote:
Stukje huisjesmelken, stukje VOC mentaliteitquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:16 schreef Steven184 het volgende:
Ach Nederland.
Amsterdam, Rotterdam en Den Haag in top 5 prijzigste Europese steden om een huis te huren. Dat is beter dan Alpecin in Roubaix.
De nieuwe 'gaaf land' is weer verrukkelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stukje huisjesmelken, stukje VOC mentaliteit
Erg mooi. Het is Stefan, net als een basisplaats in Oranje de afgelopen 10 jaar, enorm gegund.quote:
Erg mooiquote:Zwitserse vrouwen krijgen gelijk in klimaatzaak bij mensenrechtenhof
quote:
quote:SEG werd in 2000 opgericht door onder anderen Alex Kroes, de geschorste algemeen directeur van Ajax. Er was in de rechtszaak tussen SEG en De Vrij ook een rol voor hem weggelegd. Als voormalig mede-eigenaar van SEG was Kroes in het verleden betrokken bij de begeleiding van De Vrij. Kroes heeft eerder onder ede verklaard dat hij van Internazionaledirecteur Piero Ausilio had vernomen dat De Vrij bij zijn overgang naar de club ‘geen euro’ meer had kunnen verdienen.
Ondertussen bij Ajax:quote:Saillant detail is dat ook Alex Kroes, in 2000 de oprichter van SEG, getuigde tegen De Vrij. De op non-actief gezette directeur van Ajax meende dat zijn voormalig kantoor gelijk had.
Spelers oplichten, handelen met voorkennis, hardwerkende professional, integriteit buiten kijf.quote:De leden van Ajax hebben een woeste brief gestuurd naar de bestuursraad. In die brief staat een duidelijke wens van de leden: RvC-voorzitter Michael van Praag moet ter verantwoording worden geroepen voor de situatie rond Alex Kroes.
In de brief, die in handen is van Ajax Showtime, schrijven de leden dat 'Van Praag met voorbedachten rade karaktermoord heeft gepleegd op Kroes'. De algemeen directeur moest vorige week het veld ruimen, omdat hij aandelen had gekocht met voorkennis, aangezien hij al wist dat hij directeur zou worden. Daarna werd bekend dat ook Van Praag de aandelen die hij heeft niet goed had aangegeven bij de club.
Kroes is volgens de brief, die door meerdere leden is ondertekend, onschuldig tot het tegendeel is bewezen. De Autoriteit Financile Markten zal over zijn lot moeten beslissen, maar de leden willen hem terug. 'Alex is niet alleen lid van onze vereniging, maar Alex is bovenal onze vriend en speler bij de Ajax Zaterdag Amateurs. Wij kennen Alex allemaal geruime tijd en in onze ogen staat de integriteit van Alex buiten kijf. Daarnaast kennen wij hem als een hardwerkende professional die gerespecteerd wordt om zijn kennis en kunde.'
Gewoon vrij geniaal dat je eerst over 'onze vriend' begint en dan over integriteit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ondertussen bij Ajax:
[..]
Spelers oplichten, handelen met voorkennis, hardwerkende professional, integriteit buiten kijf.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ondertussen bij Ajax:
[..]
Spelers oplichten, handelen met voorkennis, hardwerkende professional, integriteit buiten kijf.
Ik heb het idee dat Ruben Ligeon en Olaf Lindenbergh of all places niet zo goed weten wat integriteit betekentquote:‘Alex is onschuldig tot het tegendeel is bewezen,’ schrijven de verenigingsleden, onder wie de voormalige profspelers Ruben Ligeon, Olaf Lindenbergh en Dennis Gerritsen, in een brief die in het bezit is van Het Parool. De leden willen zich niet uitspreken over eventuele schuld van Kroes. Het is aan de Autoriteit Financile Markten (AFM) om daar een oordeel over te geven en een strafmaat te bepalen, aldus 131 van de ruim 700 verenigingsleden. Wel omschrijven ze Kroes als een integere voetbalexpert ‘wiens kennis en kunde wij goed kunnen gebruiken bij AFC Ajax’.
Alex is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, een karaktermoord met voorbedachte raden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat Ruben Ligeon en Olaf Lindenbergh of all places niet zo goed weten wat integriteit betekent
Hoog tijd dat ie directeur van PSV wordt dusquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:02 schreef VoMy het volgende:
Ach Frits van Eerd.
https://www.nu.nl/economi(...)d-in-geschrifte.html
De voormalige topman van supermarktketen Jumbo wordt vervolgd voor valsheid in geschrifte en corruptie. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekendgemaakt. Mogelijk komt daar nog een aanklacht voor witwassen bij.
Volgens het OM is sprake van uitgebreide witwaspraktijken via onder meer autohandel en sponsorcontracten in de motorcrosssport. Bij de inval zou het OM belastend bewijs en een groot geldbedrag in beslag hebben genomen.
Peter Gillis, Frits van Eerd. Alles wat Frank Lammers aanraakt komt bij justitie terecht.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze blijven wel leveren bij Hollywood aan de Amstel![]()
![]()
Goed verhaal, gaan we nog wel zien.quote:“De inmiddels geschorste Alex Kroes nam in die periode zelfs contact op met de technisch directeur van Twente, Arnold Bruggink”.
“Kroes belde Bruggink op en zei hem dat Ajax op 14 april (wanneer beide ploegen elkaar treffen in de Johan Cruijff ArenA, red.) over Twente heen zou wippen.”
Ach eerste kamer die de rol van de tweede overneemt?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch geen extra verhoging minimumloon, Eerste Kamer tegen
Ach Nederland of gaaf land, welke kiezen we?
Heel raar dit. Dit is geen beleid controleren maar beleid maken. Niet de taak van Eerste Kamer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze hebben gemist wat het doel is van de Eerste kamer?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens mij was het in Rondje Binnenhof dat het werd opgemerkt, maar zeker sinds coalities niet meer standaard kunnen rekenen op een meerderheid in de Eerste Kamer, is het daar zwaar gepolitiseerd. Helpt natuurlijk niet mee dat er steeds meer compleet incompetente senatoren rondlopen, zoals die mevrouw lachgas van de agroterroristjes.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel raar dit. Dit is geen beleid controleren maar beleid maken. Niet de taak van Eerste Kamer.
Deze scheve verhoudingen tussen EK en TK is me een doorn in oog.
#TROTSOPDEBOERquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Zeker!quote:
Dat nu failliet isquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog ergens Trots op de boer bier.
Gekocht om op een akker te lozen.
#TrotsOpDeBoerOpDeFlesquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat nu failliet is
https://www.trotsopdeboerproducten.nl/
Ach
De Eerste Kamer staat als tegenhoudende macht als ze willen bijna sterker dan de Tweede Kamer. Vooral omdat ze hun termijn van 4 jaar zo goed als gegarandeerd uit kunnen zitten want de PS kennen geen vroegtijdige verkiezingen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel raar dit. Dit is geen beleid controleren maar beleid maken. Niet de taak van Eerste Kamer.
Deze scheve verhoudingen tussen EK en TK is me een doorn in oog.
Geen zorgen, die loopt ooit nog wel een keer tegen de lamp met financile malversaties. Prototype zelfverrijkende louche autoverkoper.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Wat is die Henk Vermeer ook een kneus zeg. BBB-aids.
Ik zie wel wat in het niet tegelijk houden van de Provinciale Statenverkiezingen. Die zijn nu door de EK ook landelijke verkiezingen geworden. Gewoon iedere 4 maanden 1 provincie (dan kom je precies tot 12 in 4 jaar) en tijdens de TK verkiezingen kiezen de statenleden die op dat moment zitten de EK.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij was het in Rondje Binnenhof dat het werd opgemerkt, maar zeker sinds coalities niet meer standaard kunnen rekenen op een meerderheid in de Eerste Kamer, is het daar zwaar gepolitiseerd. Helpt natuurlijk niet mee dat er steeds meer compleet incompetente senatoren rondlopen, zoals die mevrouw lachgas van de agroterroristjes.
Zou er ook niet direct een antwoord op weten om het te verbeteren zonder meteen het hele politieke stelsel op de schop te gooien. WE gaan door tot het hele land gesloopt is!
Geen warm bad verder he in WLRquote:
Nederlandse politiek > franklopquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Erg jammer dat men niet weet dat je vandaag jarig bent.
Niemand heeft mij gefeliciteerd met mijn verjaardag.quote:
We krijgen wat we verdienen, demense zijn onverbiddelijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nederland verdwijnt rcksichtslos het ravijn in.
Je komt op een bepaalde leeftijd he.quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand heeft mij gefeliciteerd met mijn verjaardag.
Hoe weet jij wanneer iedereen jarig is?quote:Op woensdag 10 april 2024 08:35 schreef Pino112 het volgende:
@:Mexicanobakker gefeliciteerd Spanjool. (Hij is jarig vandaag!)
De oerhollands racistische en zelfgenoegzame bandwagon blijft rustig voortdenderen. Wat een land is er de afgelopen 22 jaar gecreerd.quote:Op woensdag 10 april 2024 04:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We krijgen wat we verdienen, demense zijn onverbiddelijk
Mogen we inmiddels ook spreken van Teflon Johan?quote:
- Ja, maar dit is gewoon borrelpraat.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mogen we inmiddels ook spreken van Teflon Johan?
Het is echt absurd waar die man allemaal mee weg komt.
Demense vinden dit allemaal grappig.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mogen we inmiddels ook spreken van Teflon Johan?
Het is echt absurd waar die man allemaal mee weg komt.
Zelfs de oerrechtse Jan Dijkgraaf en Erik de Vlieger vinden het een rare uitspraak, ach Johan.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Demense vinden dit allemaal grappig.
Het altijd racistische Nederland.
Dat heb op Feesboek gestaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:02 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe weet jij wanneer iedereen jarig is?
“Je hebt er nog n op de Nederlandse tv die zegt wat hij ervan vindt, en die is dan de lul."quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
- Ja, maar dit is gewoon borrelpraat.
- Je mag ook al niets meer zeggen tegenwoordig.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 april 2024 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
als verjaardagscadeau is OS open.
Feest! Dank allen.
Ik moet bij deze het antwoord schuldig blijven, staat niet in mijn top 10 anekdotes (gepubliceerd op sigaarblogcom).quote:Op woensdag 10 april 2024 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ x ]
Kop maar in @:mani89 @:koffieplanter @:wimderon @:johannes_vermeer @:veerboot
Mona is een hele enge vrouw. Maar dan ook echt eng.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:20 schreef Slobeend het volgende:
De BBB is n grote baggerbende, waar hebben we dit aan verdiend?
[ x ]
Ja deze anekdote ken ik, maar hoe moet ik de naam van die speler weten.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ x ]
Kop maar in @:mani89 @:koffieplanter @:wimderon @:johannes_vermeer @:veerboot
Dit is inderdaad meer triviale kennis dan het op kunnen dreunen van anekdotes. Dat is hetzelfde als vragen wat de naam van de voorzitter van FC Groningen was ten tijde van het 'Ooh, wat een strontpot' verhaal. Met andere woorden: onbelangrijk.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja deze anekdote ken ik, maar hoe moet ik de naam van die speler weten.
Als die jongeman echt zo'n fan is zou die weten dat Johan een meester van de satire is.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is inderdaad meer triviale kennis dan het op kunnen dreunen van anekdotes. Dat is hetzelfde als vragen wat de naam van de voorzitter van FC Groningen was ten tijde van het 'Ooh, wat een strontpot' verhaal. Met andere woorden: onbelangrijk.
Tijd voor een nieuwe week van de waarheid! Cruciale fase breekt aan!quote:Op woensdag 10 april 2024 16:44 schreef Szura het volgende:
Ach de formaassie
https://www.telegraaf.nl/(...)-getrapt-in-formatie
https://hoegaatiemetdeformatie.nl/quote:Op woensdag 10 april 2024 16:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe week van de waarheid! Cruciale fase breekt aan!
quote:De Jonge speelde belangrijke rol bij ‘redelijk tot goed’ verlopen inkoop coronavaccins
De inkoop van vaccins verliep tijdens de coronacrisis ‘redelijk tot goed’. De betrokkenheid van toenmalige minister van VWS Hugo de Jonge speelde daarbij een belangrijke rol, blijkt uit een onderzoek van de Rekenkamer.
Duurde nog evenquote:Op woensdag 10 april 2024 16:44 schreef Szura het volgende:
Ach de formaassie
https://www.telegraaf.nl/(...)-getrapt-in-formatie
Kunnen alle debielen zoals Paul en Pietje zich weer in een subforum verzamelen, joepie!quote:
HuGOD is het levende voorbeeld dat het extraparlementaire, program-/zakenkabinet een loze scheet in de ruimte is. D66 heeft de contouren van het droombeeld van Omtzigt al voorzichtig geschetst.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:58 schreef Szura het volgende:
Ik stel voor dat we HuGOD gewoon MP maken
[..]
Weet je wie ook naar Zuid-Amerika vluchtte?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef Szura het volgende:
Overigens zeer matig dat @:alleskaputt hier nog geen post heeft geplaatst over de naar Paraguay optyfende viruswappie en crimineel Jeroen Pols en de broer van vadsige danshippie Willem Engel
Niet doen joh.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Kunnen alle debielen zoals Paul en Pietje zich weer in een subforum verzamelen, joepie!
scar Sevilla?quote:Op woensdag 10 april 2024 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie ook naar Zuid-Amerika vluchtte?
Dit zijn de mooiere dingen in het leven. Uit handen blijven van het klootjesvolk en de waardering krijgen die je verdient. En daarvan op waardige wijze genieten.quote:
PCM is toch de manager game, terwijl bij Tour de France de focus meer op het wielrennen zelf ligt:quote:Op donderdag 11 april 2024 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen de game Tour de France en PCMZiet zelfde uit maar wellicht is inhoud anders.
Klinkt als PCM-light dus. Zag het voor goedkoop op PSN Store staan maar weet niet of het leuk genoeg is.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
PCM is toch de manager game, terwijl bij Tour de France de focus meer op het wielrennen zelf ligt:
https://www.xgn.nl/previe(...)stappen-of-afstappen
Ik heb hem paar maanden geleden gekocht. Vind het veel minder lekker spelen dan op pc,gameplay is totaal anders en veel beperkter. Zou het niet kopen.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als PCM-light dus. Zag het voor goedkoop op PSN Store staan maar weet niet of het leuk genoeg is.
Krijg het idee dat je bij Tour de France nooit moe bent en dus elke wedstrijd op kalender (die ook stuk beperkter is?) kan rijden met je sterkste renners? Graphics van TDF lijken ook mokerkut te zijn.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb hem paar maanden geleden gekocht. Vind het veel minder lekker spelen dan op pc,gameplay is totaal anders en veel beperkter. Zou het niet kopen.
Goed album sowieso.quote:
Kijk eens simpele ziel, ja, ho maar.quote:
Ik zie dat vanavond de Nederlandse premire is in Maastricht, ik spring METEEN in de auto.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:53 schreef Slobeend het volgende:
Heb je de docu over Biniam al gezien? @:rellende_rotscholier
Sophie is wel echt heel lelijk oud geworden.quote:
Klagen dat het kabinet over z'n graf regeert terwijl je zelf al in de 2e kamer aangenomen wetten torpedeert in de 1e kamerquote:
Hadden ze maar op moeten schieten. En Poetin-pijper Wilders en de nitwits van BBB kunnen springen wat ze willen, hier is gewoon een dikke meerderheid voorquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klagen dat het kabinet over z'n graf regeert terwijl je zelf al in de 2e kamer aangenomen wetten torpedeert in de 1e kamer
Deze coalitie gaat natuurlijk alles doen om de belasting voor de vermogenden, ondernemers en top 10% verdieners niet te verhogen waarmee je dit makkelijk kan betalen. Nu behoor ik totaal niet tot die topgroep maar toch zou ik er prima mee kunnen leven als ik wat meer belasting moet betalen hiervoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte. Dit kan niet.
AnDErs Verstrekt amsLquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze coalitie gaat natuurlijk alles doen om de belasting voor de vermogenden, ondernemers en top 10% verdieners niet te verhogen waarmee je dit makkelijk kan betalen. Nu behoor ik totaal niet tot die topgroep maar toch zou ik er prima mee kunnen leven als ik wat meer belasting moet betalen hiervoor.
Ik snap geen donder van het leven.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een diploma vol met leugens, waarop staat dat je de waarheid kent. #TruemanShow
We gaan het zien. Ik heb kaarten voor een kwartfinale. Uiteraard hoop ik op een wedstrijd van de VS, maar een wedstrijd van Frankrijk, Servi of Sloveni is opeens ook niet zo slecht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Victor Wembanyama wordt de absolute superster van de aanstaande Spelen.
Kruisraketten zijn toch wel gevaarlijker lijkt me? Misschien kan Jonh de Mol daar een concept mee bedenken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Anno 2024 kunnen we live aangekondigde drone-aanvallen volgen. Het zoveelste dieptepunt.
Met Trump was het nooit gebeurd, aldus Trump.quote:
quote:In een eerste reactie op de aanval zegt oud-president Trump dat zo'n escalatie onder hem nooit zou zijn gebeurd. "Vier jaar geleden werden we wereldwijd gerespecteerd, nu zijn we het lachertje", zei hij op een campagnebijeenkomst in Pennsylvania toen het nieuws net bekend geworden was. "Als we niet zoveel zwakte tonen, gebeurt dit niet." Hij voegde eraan toe dat ook de oorlog in Oekrane en de terreuraanval op 7 oktober onder zijn leiderschap niet zouden hebben plaatsgevonden.
Volgens Trump is de oplossing om hem weer te verkiezen in november, als hij het weer opneemt tegen de Democraat Joe Biden. "We zullen snel weer terugkeren naar vrede door kracht. We zullen in het buitenland weer kracht tonen en in het binnenland."
Gaat er als zoete koek in bij de helft van de Amerikanenquote:Op zondag 14 april 2024 06:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met Trump was het nooit gebeurd, aldus Trump.
[..]
Kan dit?
quote:Jorien van den Herik voorziet problemen, mocht Jeanet van der Laan worden verkozen tot de nieuwe bondsvoorzitter van de KNVB. Marianne van Leeuwen is momenteel de directeur betaald voetbal en volgens de voormalig voorzitter van Feyenoord is het niet wenselijk als er twee vrouwen in de top van de KNVB werkzaam zijn.
"Nou, twee vrouwen die dan allebei op hun tenen moeten lopen. De ene (Van Leeuwen, red.) loopt al op haar tenen en dan krijg je er n bij zonder ervaring. Die loopt dan ook nog op de tenen. Ja, dat wordt oorlog."
Ja, die ging lekker.. had het bij de 1e opmerking moeten houden dat ze geen bestuurlijke ervaring heeftquote:
Jan Latten?quote:Op maandag 15 april 2024 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Meegepikt dat de racistische rekenaar samen met Hein de Haas mocht aanschuiven bij de formatie?
We wachten op het moment dat ook terrorist Vd Oever wordt uitgenodigd, die had volgens Graus zulke goede ideenquote:Op maandag 15 april 2024 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Meegepikt dat de racistische rekenaar samen met Hein de Haas mocht aanschuiven bij de formatie?
Michelle Cunt gooit haar masker weer eens af om de haatzaaiende kenau te tonen die ze is? Of ze is straks ‘gehackt’.quote:Op maandag 15 april 2024 14:52 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Michelle Froome.
https://twitter.com/michellefroome
quote:Op maandag 15 april 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Niet gehackt dus, daadwerkelijk na een paar jaar zonder posts op twitter ineens besloten de genocidale onderbuik helemaal leeg te laten lopen.
De racistische rekenaar wil niet vertellen wat hij verteld heeft, omdat hij een boekje uitbrengt in de zomer. Wat een treurwilg.quote:De onderhandelaars werden vandaag op het gebied van migratie en asiel bijgepraat door twee experts, Hein de Haas en Jan van de Beek. Die laatste wilde na afloop weinig kwijt, maar socioloog De Haas nam uitgebreid de tijd om te vertellen wat hij de onderhandelende partijen mee heeft gegeven.
Zijn kernpunt is dat partijen vaak te makkelijk over het onderwerp denken en dat migratie niet zomaar even iets wat je als een "kraantje aan en uit kunt zetten". Hij spreekt van een complex probleem. Als het eenvoudig was geweest hadden eerdere kabinetten dat wel laten zien, aldus De Haas.
Oplossingen waarin wordt gepleit voor het sluiten van alle grenzen, noemt De Haas "illusiepolitiek". "Migratie kun je wegdenken of wegwensen en dat zie vaak in de politiek. Het is niet een kwestie van meer of minder, het is: hoe gaan we dat regelen? Journalisten vragen toch ook niet aan economen: bent u voor of tegen de economie?"
Ah een andere Jan, wel een dynamisch duo met Jan "demografiedemagoog" Lattenquote:Op maandag 15 april 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De racistische rekenaar wil niet vertellen wat hij verteld heeft, omdat hij een boekje uitbrengt in de zomer. Wat een treurwilg.
En dan gaan we opnieuw stemmen, verschuiven er wat zeteltjes van Pieter en Dilan naar Geert maar houd je onder de streep nog steeds exact dezelfde partijen over die moeten gaan praten.quote:Op maandag 15 april 2024 18:29 schreef Szura het volgende:
Ach de nutteloze foormaasie
Ach Dilan en wolf in schaapskleren Omzicht die keer op keer zien wat voor heilloze weg ze inslaan met dom- en extreemrechts
Zijn achterban staat weer te juichenquote:Op maandag 15 april 2024 17:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Migratie-expert waarschuwt dat 'grenzen dicht' niet gaat, Wilders loopt voortijdig weg van formatietafel
Ach, Geert. Zowaar een treffende AD-kop.
quote:
quote:Grote zorgen over raadselachtige bijensterfte: bijna een kwart van de bijenvolken overleefde de winter niet
https://eenvandaag.avrotr(...)efde-de-winter-niet/
Daarnaast is het ook echt kloten voor mensen. Al die boeren met Parkinson is gewoon sneu. Beter gelijk verbieden.quote:Op maandag 15 april 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En al die andere pesticiden.
Niet alleen boeren, ook jij en ik. En niet alleen Parkinson, maar ook een stukje kanker en god weet wat nog meer.quote:Op maandag 15 april 2024 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook echt kloten voor mensen. Al die boeren met Parkinson is gewoon sneu. Beter gelijk verbieden.
Ik ben inmiddels aardig gedesillusioneerdquote:Op maandag 15 april 2024 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet alleen boeren, ook jij en ik. En niet alleen Parkinson, maar ook een stukje kanker en god weet wat nog meer.
Maarja, hoe vullen we anders de zakken van de aandeelhouders voeden we anders de wereld?
Ja ok, niet zo heel raadselachtig. Maar ten opzichte van vorig jaar is dit wel ineens weer een hele hoge sterfte.quote:
Het was echt een belachelijk besluit om hem te ontslaan, maar zo'n beetje alle mensen die verantwoordelijk zijn voor dat besluit zijn verdwenen. Dat nieuwe bestuurders nu weer bij hem uitkomen is niet zo gek, simpelweg het herstellen van een fout.quote:Op maandag 15 april 2024 19:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bayern wil toch weer Nagelsmann terug. Wat een club is het ook.
quote:Op maandag 15 april 2024 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aardig gedesillusioneerd![]()
Ook al dat soort dingen als bedrijven in de schulden stoppen, zodat je geen belasting over winst hoeft te betalen
Het meest belachelijke was nog wel dat ze daarna de doorgesnoven fraud Tuchel aansteldenquote:Op maandag 15 april 2024 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was echt een belachelijk besluit om hem te ontslaan, maar zo'n beetje alle mensen die verantwoordelijk zijn voor dat besluit zijn verdwenen. Dat nieuwe bestuurders nu weer bij hem uitkomen is niet zo gek, simpelweg het herstellen van een fout.
Heroine Leverkussenquote:Op maandag 15 april 2024 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gefeliciteerd met Monsanto Leverkusen allen
Zul je zien dat ie nu de Champions League wintquote:Op maandag 15 april 2024 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Het meest belachelijke was nog wel dat ze daarna de doorgesnoven fraud Tuchel aanstelden. Jammer dat die totaalmalloot nog een titel pakte door de onvoorstelbare sjook van Dortmund.
quote:Op maandag 15 april 2024 20:48 schreef Szura het volgende:
Sywierd in het FD: ‘ik leef van 15 euro in de week’
[ x ]
Wat een baas
Dat iemand die met Alien Froome getrouwd is ergens nog een gaatje vond om toch nog wat dommer uit de hoek te komen. Ook een prestatie.quote:Op maandag 15 april 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Niet gehackt dus, daadwerkelijk na een paar jaar zonder posts op twitter ineens besloten de genocidale onderbuik helemaal leeg te laten lopen.
Eh, maar dan zonder NSC (en dat maakt heus wel wat uit). Nederland heeft echt wel een radicaalrechtse meerderheid hoor.quote:Op maandag 15 april 2024 18:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan gaan we opnieuw stemmen, verschuiven er wat zeteltjes van Pieter en Dilan naar Geert maar houd je onder de streep nog steeds exact dezelfde partijen over die moeten gaan praten.
Wat verwachten ze?
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 15 april 2024 21:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eh, maar dan zonder NSC (en dat maakt heus wel wat uit). Nederland heeft echt wel een radicaalrechtse meerderheid hoor.
Voor dat geld wil ik ook wel zulk dingen zeggen.quote:Op maandag 15 april 2024 21:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat iemand die met Alien Froome getrouwd is ergens nog een gaatje vond om toch nog wat dommer uit de hoek te komen. Ook een prestatie.
Als ChatGPT ooit zijn trainingsdata uit NWS gaat halen dan heeft elke middelbare scholier binnenkort nog wel wat ergere racistische drek in zijn boekverslagen staan.quote:Op maandag 15 april 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik ook wel zulk dingen zeggen.
Stukje daadkrachtquote:Op zondag 14 april 2024 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Doodop na ons aller Ajax, vandaag. De tandjes.
SEG kan wel wat geld gebruiken na dat debacle met De Vrij.quote:Op maandag 15 april 2024 22:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Stukje daadkracht
"Kroes wil al die Mislintat-aankopen lozen, dan stapt SEG in als makelaarskantoor en dan worden ze allemaal verkocht en pakt SEG daar mooi de regie over"
IG Farben Leverkusenquote:Op maandag 15 april 2024 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gefeliciteerd met Monsanto Leverkusen allen
Nederland wordt gerund door randdebielen. Steek die dijken door.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:53 schreef Steven184 het volgende:
Belangrijke zaken eerst. 130 rijden komt weer terug.
Ze gaan er naar kijken. Kan ik ze al meteen vertellen wat ze gaan zien: gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:53 schreef Steven184 het volgende:
Belangrijke zaken eerst. 130 rijden komt weer terug.
Zomaar een krantenkop.quote:LTO tegen Caring Famers: ‘Ik kan geen ecoloog meer horen’
Geen nood mensen, jullie kunnen straks wel weer 130 op de snelweg rijden!quote:450.000 Nederlanders kunnen maandelijks niet genoeg of onvoldoende gevarieerd voedsel kopen. Geldgebrek wordt als reden het vaakst genoemd. De groep blijft bovendien hardnekkig groot.
Wanneer wordt navelstreng tussen Wilders en Van der Plas eindelijk doorgeknipt. Dit kan niet.quote:"Ik snap wel dat hij het hard speelt want asiel is een heel belangrijk onderwerp voor de PVV."
Volgens Van der Plas leven er aan de onderhandelingstafel verschillende ideen over wat er wel en niet kan om de instroom van asielzoekers te beperken. "Ik denk dat er wel heel veel mogelijk is. Wij hebben in ons verkiezingsprogramma staan dat we een herijking van het vluchtelingenverdrag willen. Wetten en verdragen zijn niet in beton gegoten."
Weet je wie ook goed was in het eenzijdig opzeggen van verdragen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer wordt navelstreng tussen Wilders en Van der Plas eindelijk doorgeknipt. Dit kan niet.
Nu nog de verdragen willen aanpassen
Nederland is doodziek.
Donald Trump!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook goed was in het eenzijdig opzeggen van verdragen?
De 172 tellende reactie op het rapport eerder vertelde eigenlijk al het hele verhaal. Dan weet je dat ze nauwelijks een haar beter zijn dan een Nazi in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over angstcultuur ook echt. QED.
Ach @Mexicanobakkerquote:
De babbelende fraud ook weer eens rood, wat een heerlijke wedstrijdquote:Op woensdag 17 april 2024 00:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat de oer- en oervervelende FC Barcelona-bandwagon het ravijn in is gedenderd.
Schuld van Iranquote:Op woensdag 17 april 2024 05:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dodelijke luchtaanval op Rafah.
Gaan we nu weer 'foei niet doen' zeggen?
Allemaal terroristen.quote:Op woensdag 17 april 2024 05:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee "we are concerned" of misschien zelfs very concernedquote:Op woensdag 17 april 2024 05:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
De eeuwige babbelaar Xavi heeft in tegenstelling tot Gundogan weinig klasse als het gaat om verliezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 06:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De babbelende fraud ook weer eens rood, wat een heerlijke wedstrijd
[..]
Schuld van Iran
quote:Op woensdag 17 april 2024 12:40 schreef Mani89 het volgende:
ACH HET NEDERLANDSE WEER EN IK BUITEN IN HET NEDERLANDSE WEER
Onderkoeld, weggewaaid en doorweekt?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:40 schreef Mani89 het volgende:
ACH HET NEDERLANDSE WEER EN IK BUITEN IN HET NEDERLANDSE WEER
Afgestorven voeten en handen, half april. Dankjewel Mark Rutte, fijn land.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Onderkoeld, weggewaaid en doorweekt?
Watjequote:Op woensdag 17 april 2024 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afgestorven voeten en handen, half april. Dankjewel Mark Rutte, fijn land.
Amalia?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:37 schreef AllesKaputt het volgende:
De opvolger van Franco is in het land, ik neem aan dat @:rellende_rotscholier van zijn demonstratierecht gebruik maakt?
Nee, Koning Felipe VI, wiens vader werd benoemd door dhr. Franco, is even langs komen wippen bij onze eigen Prins Pils.quote:
Willders wil gewoon weer in de oppositie lijkt het.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:39 schreef DeeBee het volgende:
Twitteraids strikes again, wat een leiders
Weet je wie niet in de oppositie wilde? @AllesKaputtquote:Op donderdag 18 april 2024 18:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Willders wil gewoon weer in de oppositie lijkt het.
Gert-Jan Segers!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie niet in de oppositie wilde? @:alleskaputt
Warm.quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:44 schreef Pino112 het volgende:
Ach Ziggo! Maar vooral Ach Jack en Olav.
En ach nattekrant, zwaar ziedend.
Vandaag nog gezien, komt wel dichtbij zoquote:
Was ie een Arafatsjaaltje aan het verbranden?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Vandaag nog gezien, komt wel dichtbij zo
Hij zat op een bankje. Ik denk dat hij net wat arbeidsmigranten met een busje naar hun aftandse slaapplek had gebracht.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was ie een Arafatsjaaltje aan het verbranden?
Blijken die jaren in Egypte toch een mooie inspiratie te zijn hoe je je Bijbelse principes kunt koppelen aan werkgeverschap. Die piramides hebben zichzelf per slot van rekening ook niet gebouwd.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zat op een bankje. Ik denk dat hij net wat arbeidsmigranten met een busje naar hun aftandse slaapplek had gebracht.
Wat vinden jullie van deze meltdown?quote:Ik zal niet ontkennen dat ik er gister al goed ziek van was, met het gerucht op GPToday, die zitten er vaak wel goed bij met nieuws dus ik geloofde het toen al. Dus toen zag ik de bui al hangen en was de klap het hardst. Vandaag met de min of meer bevestiging was het ook pijnlijk, maar had ik het al bijna verwerkt, maar kwam ook een hele andere realisatie. Namelijk dat dit ook weleens positief kan uitpakken. Ik zie dit als een pure wanhoopsdaad van ViaPlay, een bedrijf dat op de beurs volledig is ingestort, het is niks meer waard, en nu kunnen ze voor vijf(!) jaar 45 miljoen per jaar bieden!?? Serieus?! Dit is alleen te overleven door de abonnementskosten giga te laten stijgen, iets waar ze vandaag al mee begonnen zijn en waarmee ze de mensen treffen die ik het het hardste gun: de ViaPlay lovers. Laat het maar lekker gebeuren! Ga maar lekker 30 euro per maand betalen binnen een jaar om het bedrijf overeind te houden, ga maar lekker 40 euro voor eind 2025 betalen om het bedrijf de lippen boven het water te laten houden. De interesse in mijn vriendengroep sinds het vertrek bij Ziggo en de dominantie van RB is EXTREEM afgenomen, niemand kijkt nog, en ik merk zelf ook dat het me nog weinig meer interesseert, ik had bij Ziggo een week voorpret, in de winter leek het alsof ik in een rouwproces zat, ik was geobsedeerd door de F1 en wilde ALLES zien. Ik sla nu kwali’s over, trainingen kijk ik al helemaal niet meer, de races kijk ik smiddags terug als ze sochtends waren en als iemand me verteld wat de uitslag was word ik inmiddels ook niet meer boos, een duidelijker signaal naar mezelf is er niet. En het belangrijkste: ViaPlay heeft de F1 in Nederland voor mij persoonlijk verkracht, het buitenlands grootkapitaal met die emotieloze betweters hebben de macht gegrepen, 90% van de fans wilden dit niet, maar het grote geld wilde dit! Liberty wilde dit! Meer geld, meer macht ten koste van het simpele klootjesvolk die een romantisch nostalgisch kinderlijk plezier aan de cafe sfeer van Ziggo beleefde.
Ik vind het goed zo, ik had in de auto naar werk een visioen/besef moment dat het gaat klappen, ze hebben op de pof een veel te dure kat in de zak gekocht, de magie van Max zn eerste jaren is weg, zn eerste WK, zn strijdlust en de herinneringen die ik bij Ziggo heb tijdens die periode zal ik nooit vergeten.
Ik ben al zovaak voor een totale gek versleten, op school in de klas vroeger voorspelde ik in 2003 dat AZ kampioen zou gaan worden en CL zou gaan spelen, ik zei in 2015 op f1today dat Max Ricciardo in een RB zou afslachten en hem met de staart tussen de benen zou laten vertrekken, dat Ferrari zo achteruit zou gaan dat ze op circuits zou worden ingehaald door zelfs het tweede team van RB; Toro Rosso, en dat ze Max allemaal buitenaards zouden gaan noemen omdat niemand begreep waarom die zoveel beter was, ik weet nog dat mensen op dat forum zeiden dat ik zulke krachttermen nooit mocht gebruiken, lachwekkend was het allemaal. Jaren later noemen Ecclestone, Jordan, R Schumacher, Brundle, Herbert hem allemaal zo en als je Max het talent van het universum noemt kijkt men je aan waarom je niks bijzonders kunt zeggen. Maar ik werd er in 2015 om uitgelachen, ik weet het nog heel goed.
ViaPlay gaat ten onder met dit winnende bod, ze hebben een gouden met diamanten belegde strop gekocht, en de combinatie van snel afnemende interesse in de F1 onder de NL kijkers, n de snel hoger wordende abonnementskosten zijn de dodelijke cocktail die de strop om de ViaPlay nek hangt. En het zal een pijnlijke langzame doodstrijd worden waarin de ViaPlay loverboys steeds hoger wordende abonnementskosten moeten ophoesten tegen steeds slechter wordende kwaliteit ivm bezuinigingen tot ViaPlay daadwerkelijk de laatste adem uit zal blazen, en dat gaat gebeuren, die voorspelling doe ik, net als dat ik alle andere voorspellingen deed waarin ik altijd als een gek werd neergezet.
18-karaatsquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van deze meltdown?
Weet je wie ook zulke meltdowns combineerde met grootheidswaanzin?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Ich bin in meinem Leben sehr oft Prophet gewesen und wurde meistens ausgelacht.
Kop omhoog, neus in de wind. Julian heeft zijn professionele carrire (daar zijn privleven wat tragische kantjes kende?) toch al uitgespeeld. Die weet waar het in het leven om gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nagelsmann heeft zijn middelvinger omhoog gestoken richting Bayern. @:alaphilippe_
Om drie uur 's nachts ook, vermoeden van...quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klagen dat autootje rijden, een totaal nutteloze hobby van het grootkapitaal, wordt afgepakt door het grootkapitaal. Bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Los van dat deze hele rant echt geweldig is, een hoogtepunt in de na-oorlogse Nederlandse literatuur, zou iemand de schrijver eens moeten vertellen dat Ziggo van Liberty is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
ViaPlay heeft de F1 in Nederland voor mij persoonlijk verkracht, het buitenlands grootkapitaal met die emotieloze betweters hebben de macht gegrepen, 90% van de fans wilden dit niet, maar het grote geld wilde dit! Liberty wilde dit! Meer geld, meer macht ten koste van het simpele klootjesvolk die een romantisch nostalgisch kinderlijk plezier aan de cafe sfeer van Ziggo beleefde.
En Ziggo Sport heeft sowieso niet veel vaste mensen in dienst. Veel wordt via Southfields geproduceerd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Los van dat deze hele rant echt geweldig is, een hoogtepunt in de na-oorlogse Nederlandse literatuur, zou iemand de schrijver eens moeten vertellen dat Ziggo van Liberty is.
Is dit groot SUPER SUPER MAX fan @DeeBee?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joseph Kotalla?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook zulke meltdowns combineerde met grootheidswaanzin?
[..]
Enorm balen omdat Viaplay iets minder van de cafsfeer is met bier, nootjes en ONZE MAX.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En dit allemaal vanwege autootjerijden. Daar zit je dan, in je Red Bull Team-shirt in de Kwalitaria.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm balen omdat Viaplay iets minder van de cafsfeer is met bier, nootjes en ONZE MAX.
Maar door de dominantie van Red Bull/Verstappen is z'n interesse wel EXTREEM afgenomenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm balen omdat Viaplay iets minder van de cafsfeer is met bier, nootjes en ONZE MAX.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anti-Isral meltdown van @Rellende_Rotscholier of de anti-schaats meltdown van @Alaphilippe_quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
Wat was de grootste WLR meltdown? (Behalve het jaarlijkse Pau moment)
De post-Giro politieke meltdown? Weet niet meer welke users.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
Er was ook een gigantische meltdown na afloop van de Giro twee of drie jaar geleden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
Ja, die dus.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De post-Giro politieke meltdown? Weet niet meer welke users.
Stijn en R_R.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De post-Giro politieke meltdown? Weet niet meer welke users.
Aanrader?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees momenteel 'Wantrouwen in de wandelgangen'.
https://www.goodreads.com(...)n-in-de-wandelgangen
WOWquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajacied422 in SPT / Giro d'Italia 2017 #97: Nagenieten
Hier, dus. Ik durf al niet meer verder te klikken en te lezen.
Soms dure, onbegrijpelijke woorden en wat hak op de tak. Maar het beschrijft met talloze anekdotes de verhoudingen tussen pers en politiek. Op het begin is er een eindeloze verheerlijking van het oude Tweede Kamergebouw tot 1992. En hoe de architectuur van een gebouw een rol speelt in gedrag. Dat is leuk om te lezen, maar daarna komen de interessantere analyses over woordvoerders/spindoctoring/fotojournalistiek. Ook over de politiek van nu, waarom Wilders/Van der Plas zich manifesteren zonder 'deel van het Haagse kliekje' te worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aanrader?
Ik ben bezig in https://www.bol.com/nl/nl(...)rs/9200000036152382/ .
Vrij droog maar wel een aanrader als je de W02 interessant vindt.
Ik kijk er ook niet trots op terug, nee. Ik ben ontzettend lang een waanzinnige infantiel geweest.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:39 schreef Felagund het volgende:
Die had ik helemaal uit mijn geheugen gewist, maar dat was idd wel een hoogtepunt dieptepunt qua meltdowns ja.
Toen was je juist nog een gezonde rechtse jongen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet trots op terug, nee. Ik ben ontzettend lang een waanzinnige infantiel geweest.
Ik zat ook rond 2021 te zoeken, maar die meltdown is alweer 7 jaar geleden dusquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er was ook een gigantische meltdown na afloop van de Giro twee of drie jaar geleden.
Voorts heb ik 'Waardenloze politiek' van Tom van der Meer liggen, en ook 'De Kunst Van Het Mensen Kennen' van David Brooks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aanrader?
Ik ben bezig in https://www.bol.com/nl/nl(...)rs/9200000036152382/ .
Vrij droog maar wel een aanrader als je de W02 interessant vindt.
Waar mijn persoonlijke leven behalve een studie die niet naar mijn hart lag, bestond uit zolderkamerautist zijn. Zo treurig is het wel tot mijn spijt. En een rechtse Twitterbubbel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was je juist nog een gezonde rechtse jongen.
quote:
Deze? Redelijk beheerst nog.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk nog wel een reactie, want dit vind ik een waardeloze verdraaiing van de waarheid.
De afgelopen maand zijn er meer dan 40 Palestijnen vermoord in Gaza, en enkele duizenden zijn gewond geraakt. Dit omdat ze aan het protesteren waren bij de grens. Ze vormden, buiten het feit dat er wat stenen en autobanden werden gegooid, geen direct gevaar voor Isral, maar werden wel zonder pardon afgeschoten. Onder die slachtoffers onder meer een journalist en vier kinderen. Op meerdere manieren een walgelijke schending van mensenrechten. Onder internationaal recht heb je het recht om te protesteren. Isral doet er alleen alles aan om dat protest neer te slaan, met dus veel slachtoffers tot gevolg. Bovendien is het onder internationaal recht zo dat je pas mensen neer mag schieten als ze een direct gevaar vormen, waar in het geval van de gestorven Palestijnen weinig sprake van was. Aan Isralische kant is geen slachtoffer gevallen, zelfs geen gewonde. Dat is ook logisch, want die scherpschutters bevinden zich op een grote afstand en lopen niet echt veel risico geraakt te worden door een geworpen steen. Aan de andere kant staan grotendeels ongewapende jonge mensen uit Gaza, die protesteren omdat ze met name dankzij Isral geen toekomst hebben. Twee miljoen mensen in Gaza, die geen kant op kunnen. Hun land is afgepakt en ze hebben nu nog een klein gebied over, met een hek eromheen. Hun vrijheid van beweging is ook nog eens afgepakt. Nog een schending van internationaal recht, staat de teller ondertussen al op drie.
Daar komt uiteraard kritiek op, wat volkomen logisch is. Kritiek vanuit de Verenigde Naties. Een vraag om een onderzoek naar de gebeurtenissen aan de grens. Daar reageert Isral dan weer direct op. Er komt geen onderzoek, Isral weigert daaraan mee te werken. Waarom zou je weigeren mee te werken aan zo'n onderzoek als je niets hebt misdaan? Ik kan wel een goede reden bedenken. Maar, belangrijker, die kritiek komt dus niet alleen vanuit wat omringende landen, maar vanuit de hele wereld minus de VS.
Overigens vind ik je opmerking over landen die Isral willen wegvagen ook wel ironisch. Buiten het feit dat Isral niet eens slechte betrekkingen heeft met alle omringende landen, maar vooral met Iran en dus Palestina, is de grap dat als het aan Isral zou liggen bepaalde landen juist zouden verdwijnen. Te beginnen met Palestina. Dat zie je aan de nederzettingen die illegaal gebouwd worden in de Palestijnse gebieden, in de muren die worden opgetrokken tussen de Isralische en Palestijnse gebieden, in de marginalisering van Palestijnen, etc. Voor Isral zijn de Palestijnen geen mensen en daarom is het ook zo makkelijk voor ze om ongewapende mensen neer te schieten. Ik vind dat persoonlijk vrij schokkend en ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen waarom iemand kritiekloos tegenover Isral zou staan.
Bovendien kan je wel reppen over een democratie, maar de leider van die democratie heeft op het moment drie verschillende aanklachten van corruptie aan z'n reet hangen. Nu komt onze Teflon Rutte met veel weg, maar ik denk niet dat hij dit zou overleven in Nederland. Een volledig functionerende democratie is het dus ook weer niet.
Een laatste punt waar ik nog even op terug wil komen is het antisemitisme. Ik ben benieuwd of jij deze post beschouwd als antisemitisme en waarom, mocht dat zo zijn. Ik stoor mij daar nogal aan. Ik heb ook kritiek op andere landen, Saudi Arabi bijvoorbeeld. Vind ik echt een walgelijk land. Maar, maakt mij dat islamofoob? Mijns inziens niet. Ik vind het niet zo chill dat er een land is waar mensen zonder pardon worden opgehangen en waar de mensenrechten bijna niet bestaand zijn. Heeft verder weinig te maken met de achtergrond van die mensen, dat is vanuit welke overtuiging dan ook geen al te beste zaak. Zo zit dat ook met Isral. Ik heb niets tegen joden, ofzo. Ik vind alleen dat men in Isral niet altijd even goed is voor de medemens. En daar heb ik een mening over. Antisemitisme vind ik ook een vrij heftige beschuldiging, die de laatste tijd steeds minder heftig wordt. Tegenwoordig is bijna alles antisemitisme. Ik moet terugdenken aan een item van Nieuwsuur over de onverdoofde slacht, die mogelijk verboden wordt. Gaan ze naar een man met een keppeltje om naar zijn mening over dat gebeuren te vragen: Antisemitisme! Ja, dat schiet niet op natuurlijk. Het woord verliest zijn waarde, terwijl het van oorsprong toch best een heftig woord is. Dus let een beetje op met het gebruik van dat woord. Het is wel zo goed als de ware betekenis van het woord zijn waarde niet verliest, want puur antisemitisme is natuurlijk kwaadaardig.
Enfin, tot zover deze meltdown.
Nee, een jaar eerder, zie het eerder geposte topic.quote:
Ah, dank. Dacht dat de Slob iets zei over Israel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Nee vanaf hier; @:VoMy
Rellende_Rotscholier in SPT / Giro d'Italia 2017 #97: Nagenieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |