Woww dat is zeker zonde, toevallig ga ik zometeen op jacht naar de Blauwborst 🙏🏻🙏🏻quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Vanmorgen een prachtige blauwborst en zeearend gezien in de Oostvaardersplassen @:mani89 . Had ik nou maar een camera.
Als je Ron Vlaar vertelt dat je System32 moet deleten om je computer sneller te maken gelooft hij het.quote:
Hij zit bij een macbook n00b.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je Ron Vlaar vertelt dat je System32 moet deleten om je computer sneller te maken gelooft hij het.
Uw nieuwe minister van Landbouw, allen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Het had waar kunnen zijn! @:Alaphilippe_
quote:Hoe kon Kemp er zo naast zitten? ,,Ik ben dom geweest. Het is ontzettend spijtig dat dit is gebeurd”, blikt de agrariër desgevraagd na bijna een week terug. ,,Er was iets groots aan de hand in Ede, in mijn eigen omgeving. En er was nog weinig bekend. Ik zag de reactie van mijn stagiair, haar emoties. Zij wist uit betrouwbare bron meer, dus heb ik dat ter aanvulling naar buiten gebracht. Ik ging ervan uit dat het mensen tot nut zou zijn.”
Altijd fijn, wederhoor bij racisme.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Het had waar kunnen zijn! @:Alaphilippe_
Bijzonder mooi inderdaad.quote:
Stukje huisjesmelken, stukje VOC mentaliteitquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:16 schreef Steven184 het volgende:
Ach Nederland.
Amsterdam, Rotterdam en Den Haag in top 5 prijzigste Europese steden om een huis te huren. Dat is beter dan Alpecin in Roubaix.
De nieuwe 'gaaf land' is weer verrukkelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stukje huisjesmelken, stukje VOC mentaliteit
Erg mooi. Het is Stefan, net als een basisplaats in Oranje de afgelopen 10 jaar, enorm gegund.quote:
Erg mooiquote:Zwitserse vrouwen krijgen gelijk in klimaatzaak bij mensenrechtenhof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |