Dat is wel de bedoeling, dat is altijd het plan geweest. Een betaalbare auto produceren.quote:Op zondag 7 april 2024 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
OOK Tesla zal nog heel , heel veel prijsverlagingen door moeten voeren
Volgens Reuters is die afgeblazen. Zal wel te weinig opbrengen en mensen vragen zich af waar je bij een Model 3 nog op kunt bezuinigen. De halve accu?quote:Op zondag 7 april 2024 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat is wel de bedoeling, dat is altijd het plan geweest. Een betaalbare auto produceren.
Ja, volgens Reuters wel.quote:Op maandag 8 april 2024 20:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Volgens Reuters is die afgeblazen.
Als, zoals CATL en BYD aangeven, de accuprijzen halveren dit jaar dan kan je inderdaad rekenen met de kosten van een "halve accu".quote:Zal wel te weinig opbrengen en mensen vragen zich af waar je bij een Model 3 nog op kunt bezuinigen. De halve accu?
Hoe vaak heeft Musk de afgelopen 2 jaar de waarheid verteld?quote:Op maandag 8 april 2024 20:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, volgens Reuters wel.
Volgens Musk niet.
[ x ]
Tsja, dan kan je geen discussie voeren, als je geruchten van Reuters boven die van de Tesla CEO stelt.quote:Op maandag 8 april 2024 20:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Musk de afgelopen 2 jaar de waarheid verteld?
Dat is dan ook stiekem helemaal niet de bedoeling.quote:Op maandag 8 april 2024 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, dan kan je geen discussie voeren, als je geruchten van Reuters boven die van de Tesla CEO stelt.
Over welk Tesla product heeft Musk de afgelopen 2 jaar gelogen? En dan heb ik het niet over "Elon time", ofwel zijn optimistische tijdlijnen maar echte leugens over Tesla producten.
Elon time is leuk gezegt, maar van een Ceo mag je gewoon realistisch prognoses verwachten.quote:Op maandag 8 april 2024 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, dan kan je geen discussie voeren, als je geruchten van Reuters boven die van de Tesla CEO stelt.
Over welk Tesla product heeft Musk de afgelopen 2 jaar gelogen? En dan heb ik het niet over "Elon time", ofwel zijn optimistische tijdlijnen maar echte leugens over Tesla producten.
Er is een reden dat ik de weloverwogen gok heb genomen om m'n Tesla aandelen te verkopen nu ik nog op winst sta en 17 april even af te wachten (omdat Musk de indrukwekkende gave heeft om de koers omlaag te praten bij de earnings call).quote:Op maandag 8 april 2024 20:30 schreef dop het volgende:
De Roi bilzql stevig omhoog moeten op een hoge koers en hoge koers en waardering te rechtvaardigen.
Dat gaat komende periode gewoon erg lastig worden.
https://nypost.com/2024/0(...)-at-astounding-rate/quote:Tesla’s long-delayed — and pricey — Cybertrucks are getting panned by furious owners for malfunctioning at an alarming rate just months after Elon Musk’s futuristic vehicle hit the road.
Tales of the stainless steel Cybertrucks dying after traveling just 1 mile, randomly hard-braking on a wide-open road and already beginning to corrode, among other gripes, were shared in the Tesla Owners’ Club forum.
In a thread titled “Worst delivery in my life (truck died in 5 minutes),” a Southern California-based owner wrote that after taking his truck for a spin the same day it was delivered last month, the vehicle “made it 1 mile down road, started getting steering error, flashing red screen, pulled off side of highway now the truck is dead and I’m waiting for a tow truck.”
En over welke producten heeft hij de afgelopen 2 jaar "Elon time" verkondigd als het niet lukt om leugens te noemen?quote:Op maandag 8 april 2024 20:33 schreef dop het volgende:
[..]
Elon time is leuk gezegt, maar van een Ceo mag je gewoon realistisch prognoses verwachten.
Voor musk zijn Geen aparte spelregels.
Dus helaas, Elon time is gewoon liegen.
Ik heb toch ook positieve dingen gepost, net zoals dat Tesla de beste accu's heeft. Ik heb het niet over de Tesla Semi gehad, of de nieuwe Roadster, of de $15.000 FSD. Ik wilde vroeger zelf een Model S.quote:Op maandag 8 april 2024 20:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is dan ook stiekem helemaal niet de bedoeling.
dit is echt veel te makkelijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar, dat is eigendom van Tesla en de aandeelhouders.
Is Tesla een autobedrijf? Volgens mij hebben die meer potjes op het vuur?quote:Op maandag 8 april 2024 20:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb toch ook positieve dingen gepost, net zoals dat Tesla de beste accu's heeft. Ik heb het niet over de Tesla Semi gehad, of de nieuwe Roadster, of de $15.000 FSD. Ik wilde vroeger zelf een Model S.
Ik vergelijk autobedrijven met autobedrijven en elektrische auto's met elektrische auto's. Ze zouden het als bedrijf prima doen zonder Musk. Ok, dan moeten ze gaan concurreren met de andere merken en moet de aandelenprijs nog wel een heel stuk verder naar beneden bijgesteld worden.
Je kunt gewoon niet tegen kritiek op jouw favoriete automerk.
Jij bent degene die maar al te graag topics opent hierover. Als ik een automerk volkomen kut vind besteed ik daar 0 aandacht aan. Ik denk vooral dat je het niet kunt hebben dat je er geen kunt kopen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb toch ook positieve dingen gepost, net zoals dat Tesla de beste accu's heeft. Ik heb het niet over de Tesla Semi gehad, of de nieuwe Roadster, of de $15.000 FSD. Ik wilde vroeger zelf een Model S.
Ik vergelijk autobedrijven met autobedrijven en elektrische auto's met elektrische auto's. Ze zouden het als bedrijf prima doen zonder Musk. Ok, dan moeten ze gaan concurreren met de andere merken en moet de aandelenprijs nog wel een heel stuk verder naar beneden bijgesteld worden.
Je kunt gewoon niet tegen kritiek op jouw favoriete automerk.
Klopt. Alleen al "energy storage" is meer dan verdubbeld in een jaar.quote:Op maandag 8 april 2024 20:50 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Is Tesla een autobedrijf? Volgens mij hebben die meer potjes op het vuur?
het potje selfdriving via AI dat schijnt eenvoudig te kopieren te zijnquote:Op maandag 8 april 2024 20:50 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat eenvoudig te kopiëren zijn?quote:Op maandag 8 april 2024 20:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het potje selfdriving via AI dat schijnt eenvoudig te kopieren te zijn
Waarom 2 jaar?quote:Op maandag 8 april 2024 20:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En over welke producten heeft hij de afgelopen 2 jaar "Elon time" verkondigd als het niet lukt om leugens te noemen?
Ja, goffer, jij begon over die 2 jaar, ik niet.quote:Op maandag 8 april 2024 20:58 schreef dop het volgende:
[..]
Waarom 2 jaar?
Tellen eerdere leugens niet?
quote:Op maandag 8 april 2024 20:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Musk de afgelopen 2 jaar de waarheid verteld?
Tesla is geen autobedrijf, het is een investeringsmaatschappij.quote:Op maandag 8 april 2024 20:50 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik zit in de bijstand, ik heb geen auto. Ik weet ook niet of ik er wel 1 wil. Ik heb wel een elektrische fiets.quote:Op maandag 8 april 2024 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent degene die maar al te graag topics opent hierover. Als ik een automerk volkomen kut vind besteed ik daar 0 aandacht aan. Ik denk vooral dat je het niet kunt hebben dat je er geen kunt kopen.
Qoute eens waar ik dat zegquote:Op maandag 8 april 2024 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, goffer, jij begon over die 2 jaar, ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |