Van wat ik begrepen heb over de uitleg over het spel hier is dat als je de zandloper in handen hebt je constant door moet praten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:26 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb de uitzending van gisteren ook gekeken, en ik snap echt niet dat ze allemaal zo tam de zandloper bij ash hebben gelaten. Totaal geen strijd.
Erg vreemd in de laatste fase van het spel.
Ik was echt verbaasd over hoe dat ging.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb over de uitleg over het spel hier is dat als je de zandloper in handen hebt je constant door moet praten.
Niet iedereen is daar goed in denk ik. Zodra je dan stopt met praten mag een ander dan ding uit je handen trekken. Schijnt het. Maar ja...hoe werkt dat dan.
Is het al in de tv uitzending geweest? sorry niet goed gelezen![]()
Ja, was gisteren in de uitzending, ze gunde hem allemaal aan Ash Ik heb gezien dat Jimmy hem even had, maar die was zo aan het slijmen. Ash was nooit wat gegund en bla bla bla en hij wist niet hoe snel hij hem weer aan haar moest gevenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb over de uitleg over het spel hier is dat als je de zandloper in handen hebt je constant door moet praten.
Niet iedereen is daar goed in denk ik. Zodra je dan stopt met praten mag een ander dan ding uit je handen trekken. Schijnt het. Maar ja...hoe werkt dat dan.
Is het al in de tv uitzending geweest? sorry niet goed gelezen![]()
komt matt ookquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ja vanavond een feestje met het Nickske
Klopt, niemand pakte hem en Jimmy hield snel een betoog dat niemand haar wat gegund had en hij het haar gunde. Ik vond hem zo slijmbal in dat stukje. Hij wist ook niet hoe snel hij hem terug moest gevenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Ashley gaf ze ruimschoots de kans om de zandloper te pakken. Ze hield haar mond en stak de zandloper uit met de woorden: "Er is nog tijd over!". Dat was duidelijk te zien in de uitzending.
Vandaag wordt de Rotband weer geleverd en aangevuld.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Alice klaar met plamuren, nu is het de beurt aan Ash.
ja, ik begreep van alice op streams dat ze hem stevig vasthield. maar dat was totaal niet zoquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Ashley gaf ze ruimschoots de kans om de zandloper te pakken. Ze hield haar mond en stak de zandloper uit met de woorden: "Er is nog tijd over!". Dat was duidelijk te zien in de uitzending.
Moest erg lachen om de grote van de zandloperquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, niemand pakte hem en Jimmy hield snel een betoog dat niemand haar wat gegund had en hij het haar gunde. Ik vond hem zo slijmbal in dat stukje. Hij wist ook niet hoe snel hij hem terug moest geven
Klopt, dus dat is toch raar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Die is ook niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja, ik begreep van alice op streams dat ze hem stevig vasthield. maar dat was totaal niet zo
Ik wou het maar even zeggen. Want als er nu iemand leest dan wordt de indruk gewekt dat Ashley bleef praten om die zandloper vast te houden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, niemand pakte hem en Jimmy hield snel een betoog dat niemand haar wat gegund had en hij het haar gunde. Ik vond hem zo slijmbal in dat stukje. Hij wist ook niet hoe snel hij hem terug moest geven
Ze hadden zoveel kans, maar het leek er op alsof ze allemaal besloten dat zij hoe dan ook dat ticket zou krijgen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou het maar even zeggen. Want als er nu iemand leest dan wordt de indruk gewekt dat Ashley bleef praten om die zandloper vast te houden.
en ty was er blij meequote:Op vrijdag 5 april 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
Jimmy gaf ash met nog 10 seconden in de loper
en weg was Ty
Nee is niet waar, zaten pauzes in en vooral op het eind gaf ze de kans om andere het te laten pakken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou het maar even zeggen. Want als er nu iemand leest dan wordt de indruk gewekt dat Ashley bleef praten om die zandloper vast te houden.
LOL dat heb ik ook met die Belgenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef espri het volgende:
Ik versta er weinig van behalve snapte? Snapte?
Glenn heeft het vooral over wat Jimmy allemaal heeft ingefluisterdquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef espri het volgende:
Ik versta er weinig van behalve snapte? Snapte?
In het begin ook.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is niet waar, zaten pauzes in en vooral op het eind gaf ze de kans om andere het te laten pakken.
Ik doe echt m’n best maar best lastigquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn heeft het vooral over wat Jimmy allemaal heeft ingefluisterd
en Tom verteld zijn kant van het verhaal
Toch een minpuntje voor Glenn?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef mazaru het volgende:
Oh Glenn heeft wel borsthaar maar hij scheert het af. Wat zonde.
Ook 1 van de redenen dat ik op tv kijk. Dan hebben ze tenminste ondertitelingquote:
hij scheert allesquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch een minpuntje voor Glenn?![]()
Heeft hij laatst ook een keer gezegd, ook zijn benen scheert hij
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook 1 van de redenen dat ik op tv kijk. Dan hebben ze tenminste ondertiteling
Nee hoor, Glenn heeft geen minpuntjes waar ik me aan erger. Dat is gewoon een schat van een man en een toppertjequote:Op vrijdag 5 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch een minpuntje voor Glenn?![]()
Heeft hij laatst ook een keer gezegd, ook zijn benen scheert hij
Finalemannetjequote:Op vrijdag 5 april 2024 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, Glenn heeft geen minpuntjes waar ik me aan erger. Dat is gewoon een schat van een man en een toppertje
Ze zei dat ze de kans had om 'm te pakken, maar dat ze van te voren al had besloten dat niet te doen. En dat deed ze dus ook niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja, ik begreep van alice op streams dat ze hem stevig vasthield. maar dat was totaal niet zo
Ja je kan het zien hoe ze de voet neerzettenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij scheert alles
dat is vaak goed te zien
Meer dan eens hebben die anderen de kans gehad met dat ding te eindigen. Glenn zette dat ding zelfs nog op de zuil waarbij het erop leek dat er nog genoeg zand in zat voor Jimmy om 'm te pakken als ie wilde.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Goed gesprek vanuit Tom. Alleen heeft Glenn weinig inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
Tom legt uit dat hij niet boos is dat hij op de bank zit
aan Glenn
Glenn had het al helemaal ingevuld voor Tom
die heeft gisteren de hele dag een ander verhaal gehoordquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Goed gesprek vanuit Tom. Alleen heeft Glenn weinig inlevingsvermogen.
Hij kan niet accepteren dat iemand anders anders in elkaar steekt dan hij. Kan ook niet beide kanten zien.
Kan ie ook niks aan doen. Dat vermogen heeft hij niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft gisteren de hele dag een ander verhaal gehoord
tis jammer dat hij zich niet bedenkt dat een verhaal 2 kanten heeft
Nee dat is echt zijn probleem somsquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Goed gesprek vanuit Tom. Alleen heeft Glenn weinig inlevingsvermogen.
Hij kan niet accepteren dat iemand anders anders in elkaar steekt dan hij. Kan ook niet beide kanten zien.
owww meiii kottttttquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk ... al weer bijna een vliegtuigje boven het huis...![]()
Dezelfde van gisteren. Hopelijk heeft hij de banner vervangenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is maar een simpel maar wel goed mens.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan ie ook niks aan doen. Dat vermogen heeft hij niet.
D'r zit heel weinig kwaads in die man, absoluut waar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is maar een simpel maar wel goed mens.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Glenn vraagt of Randy wel eens een zonnebankje pakt![]()
Of de banner raakt los...quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:58 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig 13.
Dat zal slecht aflopen voor de kandidaten wier naam wordt genoemd.
2 namenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:58 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig 13.
Hahaha. Ging ook door mij heen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:58 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig 13.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:58 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig 13.
Valt wel mee, het zijn vliegende brommers.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:59 schreef -river- het volgende:
Goed voor het milieu ook, al die vliegtuigjes.
Het zijn nu al 13 brommers.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, het zijn vliegende brommers.
Weer voor Ashley ook nogquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:05 schreef Dotteke het volgende:
5 coins wie raad voor wie het vliegtuigje is. Het is voor twee personen de voorletters beginnen met een A en een G zegt BB
totaal geen impact meerquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind die vliegtuigen inmiddels belachelijk aan het worden
overdreven gedoequote:Op vrijdag 5 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
O my gotttt dit is echt zo vet, o my gotttt dit is zo vet Glenn wat cool
Ja hoor, ze konden zelfs 5 coins verdienen als ze raden voor het was, hij gaf zelf de voorlettersquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft BB het niet laten weten Glenn hoorde het buiten
Tuurlijk is het voor hen top, zij zien de strijd niet die er buiten gevoerd wordt.ik vind het super voor zequote:Op vrijdag 5 april 2024 11:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wij zijn die vliegtuigjes mssn zat, maar voor de bewoners is het leuk, een afwisseling in de dagelijkse sleur en een opkikker
Morgen komt vliegtuig nr 14 toch voor Randy?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wij zijn die vliegtuigjes mssn zat, maar voor de bewoners is het leuk, een afwisseling in de dagelijkse sleur en een opkikker
geen idee, kijk niet heel veel meerquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:17 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Morgen komt vliegtuig nr 14 toch voor Randy?
Ze gaan het mogen uitleggen thuis 🥰quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Ze staan er bij of ze een stelletje zijn.
Mooi om ze zo te zien genieten, hebben een sterke band vanaf dat ze in het kasteel zatenquote:
ja erg je zei ik ook alquote:
Denk dat hij er dan een stuk jonger uit zal zienquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:28 schreef Roxiebb het volgende:
Ik zou Randy wel eens zonder baard willen zien.
Ja best sneu eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
Die vliegtuigjes en ook die wc papier banners is allemaal baas boven baas willen zijn.
Tja fris en fruitig zijn voor de aftocht van zaterdag, beter goed voorbereidquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:29 schreef Jockari het volgende:
Krijg je 1 douche-scene op 90 dagen te zien, staat Randy daar zijn ballen te scheren
[ afbeelding ]
Ready voor men vrouwtje broquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:29 schreef Jockari het volgende:
Krijg je 1 douche-scene op 90 dagen te zien, staat Randy daar zijn ballen te scheren
[ afbeelding ]
Hahaha ja echt he.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:29 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een aanname?Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
Nu denkt Ashley weer dat ze populair en helemaal leuk is
NEE DAT BEN JE NIET
Het bewijst je ongelijk in deze....quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
NEE DAT BEN JE NIET
Precies en ook leuk al die zure reacties van de hele *** MOd Edit, die zijn niet op de streams dus hou eens op het ovver users te hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Erg leuk, dit moet Ash kracht geven tot aan 13 april!
Ze loopt ook met een enorme holle rug om die reet naar achteren te doen, niet gek dat je klachten krijgt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niemand die het bed van Alice even doet, met haar zere rug
Tja, zoveel uren kromgebogen voor je make-upspiegeltje is niet zo goed voor de rug natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niemand die het bed van Alice even doet, met haar zere rug
Ik ook ! Ik ben er helemaal klaar mee en het is nog slecht ook .quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze volgend jaar vliegtuigjes verbieden, of het huis verplaatsen naar de loods van EJVJL. Is het tenminste klaar met die vliegtuigjes.
Wat is er tegen die vliegtuigjes?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze volgend jaar vliegtuigjes verbieden, of het huis verplaatsen naar de loods van EJVJL. Is het tenminste klaar met die vliegtuigjes.
De uitstoot.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat is er tegen die vliegtuigjes?
Boven de loods van EJVL kan je ook een vliegtuigje laten vliegen no problemo
Nee, dat mag gelukkig niet. Vanwege Lelystad Airport.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:
Die op Twitter staat Glenn ruim boven aan,en Randy loopt hard in op Tom .quote:
Hij moet nou nog weer dat hele stuk terugvliegen naar Teuge inderdaad. En morgen weer helemaal heen en terug. Blij dat je ook inziet dat dit qua uitstoot echt niet kan.quote:
Dat vind jij !quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
NEE DAT BEN JE NIET
Enkel en alleen dat ze voor de verkeerde bewoners zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom mag de Ashley tentoonstelling bezoeken ...
Leuk zo'n kloonquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Enkel en alleen dat ze voor de verkeerde bewoners zijn.
Oh en Amsterdam zuidoost ligt op een scheet van Schiphol af .quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat mag gelukkig niet. Vanwege Lelystad Airport.
En klaar met die vliegtuigjes. Het is zo'n onzin. Slecht voor het milieu. Laat ze wat anders verzinnen. Filmpje op de tv voor 1250 euro of zo.
Ik dacht dat hij iets met jeugdwerk deed.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las net dat rocky randy wetenschapper is
Mag ik jullie er wel even op wijzen dat de uitstoot per gevolgen kilometer, net zoveel is als een benzine auto per kilometer. Voor dit vliegtuigjequote:
Ja maar dat klinkt niet zo erg voor de groene rakkers.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik jullie er wel even op wijzen dat de uitstoot per gevolgen kilometer, net zoveel is als een benzine auto per kilometer.
Dus laten we nu allemaal de auto staan?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mag ik jullie er wel even op wijzen dat de uitstoot per gevolgen kilometer, net zoveel is als een benzine auto per kilometer.
Ik post het om het perspectief te geven. Omdat er hier als rede voor het niet meer laten vliegen de uitstoot wordt genoemd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus laten we nu allemaal de auto staan?
Is ze nou nog bezig? Ze begon vanmorgen om 9 uur alquote:
Alweerquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ze nou nog bezig? Ze begon vanmorgen om 9 uur al
Op Twitter is niet representatief.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
[..]
Die op Twitter staat Glenn ruim boven aan,en Randy loopt hard in op Tom .
Maar die van Instagram is altijd nauwkeuriger is ook nog steeds 100% correct.
Deze dicussie mag verder in de SCquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik post het om het perspectief te geven. Omdat er hier als rede voor het niet meer laten vliegen de uitstoot wordt genoemd.
weeral? voor wie?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
Ahhhhhhh ik zie dat ik een vliegtuigje gemist heb. Even terug kijken
Ash en Glennquote:
Zijn toch redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Op Twitter is niet representatief.
Deze poll is tot nu toe ook elke week correct geweest.
[ link | afbeelding ]
russian to english by photo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |