Ik ook ! Ik ben er helemaal klaar mee en het is nog slecht ook .quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze volgend jaar vliegtuigjes verbieden, of het huis verplaatsen naar de loods van EJVJL. Is het tenminste klaar met die vliegtuigjes.
Wat is er tegen die vliegtuigjes?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze volgend jaar vliegtuigjes verbieden, of het huis verplaatsen naar de loods van EJVJL. Is het tenminste klaar met die vliegtuigjes.
De uitstoot.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat is er tegen die vliegtuigjes?
Boven de loods van EJVL kan je ook een vliegtuigje laten vliegen no problemo
Nee, dat mag gelukkig niet. Vanwege Lelystad Airport.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:
Die op Twitter staat Glenn ruim boven aan,en Randy loopt hard in op Tom .quote:
Hij moet nou nog weer dat hele stuk terugvliegen naar Teuge inderdaad. En morgen weer helemaal heen en terug. Blij dat je ook inziet dat dit qua uitstoot echt niet kan.quote:
Dat vind jij !quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
Nu denkt Ashley weer dat ze populair en helemaal leuk is
NEE DAT BEN JE NIET
Enkel en alleen dat ze voor de verkeerde bewoners zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom mag de Ashley tentoonstelling bezoeken ...
Leuk zo'n kloonquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Enkel en alleen dat ze voor de verkeerde bewoners zijn.
Oh en Amsterdam zuidoost ligt op een scheet van Schiphol af .quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat mag gelukkig niet. Vanwege Lelystad Airport.
En klaar met die vliegtuigjes. Het is zo'n onzin. Slecht voor het milieu. Laat ze wat anders verzinnen. Filmpje op de tv voor 1250 euro of zo.
Ik dacht dat hij iets met jeugdwerk deed.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las net dat rocky randy wetenschapper is
Mag ik jullie er wel even op wijzen dat de uitstoot per gevolgen kilometer, net zoveel is als een benzine auto per kilometer. Voor dit vliegtuigjequote:
Ja maar dat klinkt niet zo erg voor de groene rakkers.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik jullie er wel even op wijzen dat de uitstoot per gevolgen kilometer, net zoveel is als een benzine auto per kilometer.
Dus laten we nu allemaal de auto staan?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mag ik jullie er wel even op wijzen dat de uitstoot per gevolgen kilometer, net zoveel is als een benzine auto per kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |