Dan moet je de film Malificent ook kijken. Daar is Malificent ook niet bad guy.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Peter Pan vond ik ook niet geweldig
Vind het wel tof dat in Once upon a time de rollen soort van zijn omgedraaid en dat Peter Pan daar de slechterik is.
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:32 schreef Strani het volgende:
Vanavond weer diner (Aziatisch) en daarna karaoke met vrienden en nieuwe gezichten in de stadWeer een hotelletje geboekt zodat ik geen haast hoef te hebben om thuis te komen. En morgen voor ik naar huis ga lunch met een paar vrienden waaronder een hele goede vriendin die helaas direct na die lunch naar Tsjechië moet vliegen om de komende maanden voor haar vader te mantelzorgen
Hier 25 en geen dikke wind. Ik wil denk ik wel naar buiten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Het is buiten 22 graden maar met een dikke wind. Nu weet ik niet of ik wel naar buiten wil.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm. Ik dacht; "Lekker, Meke krijgt een naamtopic en dan is het f-woord uit de TT!". Maar nee hoor. Foei, stoute mod
In de Rescue Rangers-film is Pan ook geen lieverdjequote:Op zaterdag 6 april 2024 13:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Peter Pan vond ik ook niet geweldig
Vind het wel tof dat in Once upon a time de rollen soort van zijn omgedraaid en dat Peter Pan daar de slechterik is.
Het Bos van Wallers nog goed doorgekomen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
54,3 km gefietst. Voor een eerste keer dit jaar was het net 14 km te veel, zeker met die wind tegen op het laatst.
In het bos was het op sommige plekken wel nat en modderig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Bos van Wallers nog goed doorgekomen?
Helaas ga ik die missen, want ik ga bowlen vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef Momo het volgende:
Ook even hier, Barcelona pre party wordt vanavond vanaf 20:20 gestreamd.
Nog chicanes gezien?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het bos was het op sommige plekken wel nat en modderig.
Be the ballquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas ga ik die missen, want ik ga bowlen vanavond
[ afbeelding ]
Ik dacht een F1 Williams autoquote:
Helpt dit?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas ga ik die missen, want ik ga bowlen vanavond
[ afbeelding ]
Nee. Maar de friet zeggers denken van wel.quote:
Ik wil bij deze nog mijn excuus aanbieden voor de TT. Ik respecteerde hiermee België en de Lidl, maar had geen respect voor mezelf. Uiteraard zal ik in een volgende situatie weer spreken van patat. Dat is het enige juiste!quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar de friet zeggers denken van wel.
Het is het vergeven. Zo zijn wij patat zeggers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil bij deze nog mijn excuus aanbieden voor de TT. Ik respecteerde hiermee België en de Lidl, maar had geen respect voor mezelf. Uiteraard zal ik in een volgende situatie weer spreken van patat. Dat is het enige juiste!
Patat-zeggers zorgen altijd voor een warm bad frituur.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is het vergeven. Zo zijn wij patat zeggers.
Goed. We brengen je schorsing terug naar drie weken. En laat het niet nog eens gebeuren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil bij deze nog mijn excuus aanbieden voor de TT. Ik respecteerde hiermee België en de Lidl, maar had geen respect voor mezelf. Uiteraard zal ik in een volgende situatie weer spreken van patat. Dat is het enige juiste!
Geschorst van de snackbar?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed. We brengen je schorsing terug naar drie weken. En laat het niet nog eens gebeuren.
Een kroket mag nog wel?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker, we moeten een voorbeeld stellen!
In Samsom en Gert was er ooit een kreet met "We vliegen er in, Patat!" van Frida Kroket.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen als die Ed heet.quote:
De excuses gingen dan ook uiteraard niet over het zeggen van patat. Maar over het inferieure frietquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Samsom en Gert was er ooit een kreet met "We vliegen er in, Patat!" van Frida Kroket.
Dus de Belgen zeggen dit ook gewoon.
Dat gaat wel heel erg verquote:
Patatten zijn gekookte aardappelen in België.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Samsom en Gert was er ooit een kreet met "We vliegen er in, Patat!" van Frida Kroket.
Dus de Belgen zeggen dit ook gewoon.
Jij durftquote:
Tja België. Daar wonen maar drie mensen die er serieus nemen. En dat zijn allemaal Nederlanders. Mathieu, Max en Fred.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Patatten zijn gekookte aardappelen in België.
Vergeet niet dat God ook uit België komt!quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja België. Daar wonen maar drie mensen die er serieus nemen. En dat zijn allemaal Nederlanders. Mathieu, Max en Fred.
Goed punt.quote:
Maar dn REV hoeven we ook niet horen te praten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vergeet niet dat God ook uit België komt!
Wel een beetje sneu voor Fred zijn vrouw en zoontje dit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja België. Daar wonen maar drie mensen die er serieus nemen. En dat zijn allemaal Nederlanders. Mathieu, Max en Fred.
Nou ja vooruit. De aanhang van die drie mensen dan ook nog.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu voor Fred zijn vrouw en zoontje dit.
Dat is aardig van je!quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja vooruit. De aanhang van die drie mensen dan ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |