Dat is pas wreed.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik ging het liedje al fluiten in de winkel haha
Ik krijg bijna moordneigingen van dat wijf...quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
deze is idd echt verschrikkelijk. Dat kind moet schattig zijn ofzo maar is gewoon megadom
Dat is idd tenenkrommend...quote:Op zondag 30 juni 2024 15:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik krijg bijna moordneigingen van dat wijf...
en dan doen ze in de nieuwe versie ook aan een soort van greenwashing, met dat je zuinig moet zijn op de aarde en hun "advies": Geniet, maar ga niet te vaak of iets in die trant.
Want iedereen kan easy 6 weken vrij krijgen in deze kapitalistische maatschappij...quote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is idd tenenkrommend...
"Reis met mate"...
"Ga langer op vakantie maar minder vaak"....!!!!!
Bij iets oudere spotjes leek het nog alsof dat meisje nou eenmaal zo praat, en de reclamemakers het bewaarden omdat het (volgens hen) wel iets grappigs had. Nu is het een trucje. "Zeg nog een keer 'daar heb ik zininin'?"quote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daar heb ik zininnin/zin in-in/sinninin.
Komt gewoon veel te vaak, het grote struikelblok.
Het is nog zijn echte eigen dochter ook. Leer dat kind normaal praten ipv dat je d'r in reclames laat spelenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kinderarbeidquote:Op maandag 8 juli 2024 15:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nog zijn echte eigen dochter ook. Leer dat kind normaal praten ipv dat je d'r in reclames laat spelen
Je mag niet meedansen met die kikker?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:02 schreef Charmian het volgende:
Tjitjiwablablabla...Kruidvat did it again
Kind doet me denken aan een kleine @DJMOquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een kleine @DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kleine @:DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?
Over een reclame met een meisje dat ik eruit vind zien als een kleine Mo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |