Ik moet misschien niet af gaan van mijn eigen saaie weer hier in het westen. Maar ik geloof er nog steeds niets van, zulke dingen eindigen altijd teleurstellendquote:
gewoon buiten werken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:05 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eindelijk mooi weer moet je weer werken. Nou ja, het begin is er.
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:05 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eindelijk mooi weer moet je weer werken. Nou ja, het begin is er.
Maar dan zit je alsnog binnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.
En voila, je hoeft niet meer te werken vandaag
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.
En voila, je hoeft niet meer te werken vandaag
Dat het ook daadwerkelijk windstil is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef THEFXR het volgende:
19 graden, zon en windstil, wat meer wil je nog hebben?
Ach, dat gaat de 25 graden niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:45 schreef Salina het volgende:
Vanuit het zuidwesten toch wel bewolking.
Breda is er al aan.![]()
Nog maar een heel waterig zonnetje nu.
Van dat strakblauwe is weinig meer over, begint nu fink dicht te trekken met bewolking, al schijnt de zon er wel doorheen (nog).quote:
De wind maakt het ook wel lekker ja, hier al de hele ochtend een lekker tochtje in huisquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Van dat strakblauwe is weinig meer over, begint nu fink dicht te trekken met bewolking, al schijnt de zon er wel doorheen (nog).
Maar dat was hier althans toch al voorspeld.
Redelijke wind.
Maar een zeer aangename temperatuur
Toen het in 2019 40 graden werd, kwam er een collega van mij op werk in zo'n dikke vuilniszak jas.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Komt er net zo'n idioot met een winterjas het speeltuintje op
wollah is cultuur manquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Toen het in 2019 40 graden werd, kwam er een collega van mij op werk in zo'n dikke vuilniszak jas.
Ah, het gebruikelijke gezeik over kleding is weer begonnen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wanneer is hemdje + winterjas ooit een goed idee?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, het gebruikelijke gezeik over kleding is weer begonnen.![]()
Misschien draagt die man daaronder wel een hemdje of is hij net ziek geweest.
Wanneer is bemoeien met een outfit een goed idee?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wanneer is hemdje + winterjas ooit een goed idee?
Had ik vanmiddag ook aan naar de supermarkt. Met windkracht 5 is het hier nog behoorlijk fris. In de luwte is het wel aangenaam verder.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ach, dat zal ook wel niet uitkomen. Tot ergens eind oktober zitten de liefhebbers van 20+ weer helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:42 schreef DemonRage het volgende:
En vervolgens zie je dit in de pluim:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Weer 48 graden in Deelenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:31 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Daar issie dan, de 25°C.
En hoe zien de kaarten voor Donderdrecht uit?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:14 schreef aloa het volgende:
Woensdrecht 18 graden.
En zon![]()
[ afbeelding ]
Schoppen aas, klaveren boer, harten twee en ruiten zes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe zien de kaarten voor Donderdrecht uit?
Mijn troefkaart zit er inquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
Schoppen aas, klaveren boer, harten twee en ruiten zes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag tot en met donderdag is er hier gelukkig weer regenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoop dat het snel weer regent, deze droge dag is echt zorgelijk
Vanavond op het journaal een item of neerslagtekortquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig was de wind er nog, anders hadden we een energiecrisis gekregen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Bloedje heet vandaag ja, dik 26 graden aangetik (26.4). T-Shirt uit op de moestuin. Maar het is eenieder gegund hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Je merkt ook echt aan de mensen dat iedereen grote blij is nu
Behalve onze historicus natuurlijk, die het natuurlijk verzengend heet vond
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maandag tot en met donderdag is er hier gelukkig weer regen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Je merkt ook echt aan de mensen dat iedereen grote blij is nu
Vandaag en morgen dan, grote blijquote:
Ik had zelfs bijpassende sneakers aan, met veel wit, voor de witte en oogverblindende benenquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef Oriente het volgende:
Vandaag voor het eerst in korte broek buiten gelopen #genot
De wc niet gered?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net ook ff gesproeid in de moestuin
quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net ook ff gesproeid in de moestuin
quote:
Hoe oud ben jij dan? 3?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:42 schreef Oriente het volgende:
Vandaag voor het eerst in korte broek buiten gelopen #genot
Huehuehuequote:Op zaterdag 6 april 2024 20:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 3?
Ik namelijk vorig jaar oktober nog.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Nou ok, ik moet ook toegeven dat vandaag uiteindelijk wel lekker was: met een briesje in het gezicht en lekker in de korte broek buiten van de BBQ eten was wel echt even serieus genieten
Voor een dag waarop ik ergens naartoe moet...meh, maar dat was vandaag niet zo, dus jeh
Vooral met al dat stof in de lucht.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:42 schreef DemonRage het volgende:
En vervolgens zie je dit in de pluim:
[ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja logisch, gisteren was het daar perfect voor.quote:Op zondag 7 april 2024 08:17 schreef quirina het volgende:
1 dag mooi weer en iedereen de bbq of houtvuur aan in de tuin.
Wel goed voor de insecten.quote:Op zondag 7 april 2024 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Hier trapt ook niemand in.
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpool
Ga iemand anders insect noemenquote:
Mja, een aantal mag kapot gaan ja. Maar nu een forse koudegolf is funest voor de goede insecten.quote:Op zondag 7 april 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van je mening over insecten.
Minder warm, dus idd iets beterquote:Op zondag 7 april 2024 09:55 schreef tralalala het volgende:
Beter weer dan gisteren.Onze weerdiensten kunnen er geen houtje touwtje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |