Ik moet misschien niet af gaan van mijn eigen saaie weer hier in het westen. Maar ik geloof er nog steeds niets van, zulke dingen eindigen altijd teleurstellendquote:
gewoon buiten werken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:05 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eindelijk mooi weer moet je weer werken. Nou ja, het begin is er.
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:05 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eindelijk mooi weer moet je weer werken. Nou ja, het begin is er.
Maar dan zit je alsnog binnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.
En voila, je hoeft niet meer te werken vandaag
quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.
En voila, je hoeft niet meer te werken vandaag
Dat het ook daadwerkelijk windstil is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef THEFXR het volgende:
19 graden, zon en windstil, wat meer wil je nog hebben?
Ach, dat gaat de 25 graden niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:45 schreef Salina het volgende:
Vanuit het zuidwesten toch wel bewolking.
Breda is er al aan.![]()
Nog maar een heel waterig zonnetje nu.
Van dat strakblauwe is weinig meer over, begint nu fink dicht te trekken met bewolking, al schijnt de zon er wel doorheen (nog).quote:
De wind maakt het ook wel lekker ja, hier al de hele ochtend een lekker tochtje in huisquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Van dat strakblauwe is weinig meer over, begint nu fink dicht te trekken met bewolking, al schijnt de zon er wel doorheen (nog).
Maar dat was hier althans toch al voorspeld.
Redelijke wind.
Maar een zeer aangename temperatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |