Op dat schijt kunstgras daar heeft elke tegenstander het lastig. Gelukkig zijn we daar na komend seizoen vanaf.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Een opmerkelijke ineenstorting na een vrij stabiele periode met ook defensieve zekerheid van AZ.
oghhhhhhhh hij heeft ook es een x gewonnen van Utrecht en gelijk zo'n bekkie oooooooooooghquote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niemand boeit dat FC Utrecht.
Die overwinning van Ajax was de laatste thuisnederlaag zie ik ja.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op dat schijt kunstgras daar heeft elke tegenstander het lastig. Gelukkig zijn we daar na komend seizoen vanaf.
Toch mooi 2x gescoord tegen het machtige Feyenoord.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
oghhhhhhhh hij heeft ook es een x gewonnen van Utrecht en gelijk zo'n bekkie ooooooooooogh
4-0quote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
Ik schakel net in. Waar is AZ mee bezig, jongons?
Rest van het seizoen kunnen we schriftelijk afdoen.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even een blik op de stand geworpen: Twente eindigt zonder twijfel derde en AZ vierde.
Niet veel iig.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch echt om wat Excelsior doet.
Graag voorspelling 16 t/m 18quote:Op woensdag 3 april 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even een blik op de stand geworpen: Twente eindigt zonder twijfel derde en AZ vierde.
Wat een mokerdebiel met zo’n salarisquote:Op woensdag 3 april 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wisten jullie dat Pelle van Amersfoort 1 dag in de week stage loopt op een boerderij?
Leuk feitje he.
Aapjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
1. Feyenoord
2. PSV
3. Ajax
4. AZ
5. FC Twente
6. FC Utrecht
7. Sparta Rotterdam
8. NEC
9. Fortuna Sittard
10. sc Heerenveen
11. Go Ahead Eagles
12. Vitesse
13. PEC Zwolle
14. Excelsior
15. Heracles Almelo
16. Almere City FC
17. RKC Waalwijk
18. FC Volendam
Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch echt om wat Excelsior doet.
Deze zin loopt niet zo lekker.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het analistenblik van ESPN wordt wel met de maand treuriger.
Zo'n Mike Snoei bijvoorveeld. Ontslagen bij Telstar wat meteen weer presteerde was toen ie vertrok.
Mooie jinx.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RKC gaat gewoon 15e worden, of 14e misschien nog. Alles eronder is nog slechter.
Ow, die ziet er nu uit als Philippe Geubelsquote:
Ja dat zag je wel bij AZ. Die kwamen ook met 2-0 achter.quote:
Hij heeft het over Feyenoord-Utrechtquote:Op woensdag 3 april 2024 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat zag je wel bij AZ. Die kwamen ook met 2-0 achter.
Dat is nooit 2-0 geweest.quote:
Al jaren eigenlijk. Het ging ooit mis toen Verbeek ontslagen werd.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al niet veel toch.
Wat zeg jij nou voor iets geksquote:
Het Heerenveen van 2011/12 alweer vergeten?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Al jaren eigenlijk. Het ging ooit mis toen Verbeek ontslagen werd.
Foppe terug NUquote:Op woensdag 3 april 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na Ron Jans heeft sc Heerenveen eigenlijk geen goede trainer meer gehad.
Hey vriendinquote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf eens on topic of ik geef je een note.
Goedzo.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf eens on topic of ik geef je een note.
Lodeweges was nog een soort van oke geloof ik.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Basten, Lodeweges, Foppe, Streppel, Olde Riekerink, Jansen, Van Wonderen
Met De Roon, Sinkgraven, Ziyech, Van la Parra, Finnbogason en troetelkind Bilal nog een heel behoorlijke selectie.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lodeweges was nog een soort van oke geloof ik.
Idd zonde van Utregquote:Op woensdag 3 april 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
1-2man man man, zo snel weggegeven die tegengoal…
Ja was ook een mooie tijd. Maar de jaren met Pranjic en Sulejmani waren toch wel ubergenot.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het Heerenveen van 2011/12 alweer vergeten?
Assaidi - Dost - Narsingh met Djuricic/V.Elm in de rug, was gewoon genot.
Afonso Alves, natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja was ook een mooie tijd. Maar de jaren met Pranjic en Sulejmani waren toch wel ubergenot.
Talan, Korneev, Tomassonquote:Op woensdag 3 april 2024 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja was ook een mooie tijd. Maar de jaren met Pranjic en Sulejmani waren toch wel ubergenot.
Ik vind die midweekse wedstrijden wel leuk. Mogen ze vaker doen, wat jij?quote:
Nu al gemiddeld 5 goals per wedstrijd vanavond en nog ongeveer 60 minuten te spelenquote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind die midweekse wedstrijden wel leuk. Mogen ze vaker doen, wat jij?
5-1quote:Op woensdag 3 april 2024 21:43 schreef Paul het volgende:
Lidberg maakt eventjes 2 goals en utrecht staat op 4-1 voor
Hup Eagles.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
die 10-0 zeker van PSV _feyenoordquote:Op woensdag 3 april 2024 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog een club die scoorde 8x in een helftje.
Ja ik ook wel.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Als utrecht dan zulke scores neerzet zeeeeeeeeekerquote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Scrummie kijkt mee.
Zal Twente zo wel weer scoren.
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
We feliciteren @:drizzt_dourden en @:trein2000 met de voorronde champions league
Trek je een catsuit aan.quote:
Maar dan maakt Twente vier goals in één wedstrijd.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:33 schreef fetX het volgende:
Twente maakt die vierde nog wel. Heerenveen is (nu) niet best.
Fluit gewoon voor een ‘geblesseerde’ speler die buiten de lijnen ligtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:38 schreef Zorro het volgende:
Bos lijkt me niet de nieuwe ster van het scheidsrechtersgilde.
Lekker man.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Nog even een blikje Cassis (Hero) open getrokken voor de laatste 10 minuten. Lekker met een klotsende pens naar bed.
Met een klotsende pens bovenop de vrouw.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Nog even een blikje Cassis (Hero) open getrokken voor de laatste 10 minuten. Lekker met een klotsende pens naar bed.
Oh. Oke.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een klotsende pens bovenop de vrouw.
Anti genot.
Oké Marco.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga heel goed op water, ja.quote:
Spannend.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:33 schreef fetX het volgende:
Twente maakt die vierde nog wel. Heerenveen is (nu) niet best.
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heeft die een tienermeisje opgegeten?
Die wordt onderschat, of niet goed genoeg gewaardeerd. Was als voetballer al zo. Heeft nu eenmaal geen geweldige uitstraling. Doet nooit rare dingen, speelt als het kan aanvallend, en als het niet kan realistisch voetbal.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:18 schreef fetX het volgende:
Van Wonderen knippert zo ongekend weinig met zijn ogen.
Dan ken je de KvW bij Heerenveen niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wordt onderschat, of niet goed genoeg gewaardeerd. Was als voetballer al zo. Heeft nu eenmaal geen geweldige uitstraling. Doet nooit rare dingen, speelt als het kan aanvallend, en als het niet kan realistisch voetbal.
Ook helemaal niks aanvallends aan die trainer.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:53 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Dan ken je de KvW bij Heerenveen niet.
Die man doet enkel en alleen rara dingen. Speelt ook nooit aanvallend. Wisselt iedere keer als het te laat is.
Ik ben blij dat hij straks weg is bij mijn favoriete club. Al schijnt zijn opvolger Steijn te zijn, ook al zo'n aanvallende trainer (niet).
Een like.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weinig zon toch verbrand. @:powerloungen
Nog steeds niet gepoetst na die cafébrand.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weinig zon toch verbrand. @:powerloungen
Sodejuquote:
Is er iemand die daar wel zin in heeft? Afgezien van de fans van die clubsquote:
PALO @3rr0rquote:
7-upquote:
Ik geef Feyenoord de schuld.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil geen verkeerde adviezen geven aan mijn grote vriend Coco.
Maar ik denk toch dat RKC - Almere leuker zal zijn
Raar om die twee clubs in deze context in één adem te noemenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:39 schreef RipCity het volgende:
Denk dat Gimenez niet verder komt dan een Real Oviedo of real Sociedad.
Het niveau is zo belabberd dat je collega zelfs daar niet verstopt zit.quote:
De zaakwaarnemer noemde REAL Madrid. Nog vreemder.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Raar om die twee clubs in deze context in één adem te noemen
Ah zo, bijzonder wel. Lekker naar Hoffenheim of Valencia gaan, toch ook prima. Ze kunnen niet allemaal naar de wereldtop.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
De zaakwaarnemer noemde REAL Madrid. Nog vreemder.
Niet vreemdquote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Veel woede in het Feyenoord topic.
Erg opzichtig.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Hahahah deze scheids gaat gewoon door
Blessurebehandeling in de extra tijdquote:Op donderdag 4 april 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo zijn er nog 4 minuten extra bijgevoegd.
Als beste speler van de Eredivisie heb je natuurlijk wel wat krediet.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:51 schreef Zorro het volgende:
Wie heeft Wieffer immuniteit beloofd voor geel?
Omdat die Feyenoord verdediger een blessure veinsde.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo zijn er nog 4 minuten extra bijgevoegd.
Duurde dat zo langquote:Op donderdag 4 april 2024 20:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat die Feyenoord verdediger een blessure veinsde.
Ik heb niet gekeken, dacht aan een staking. Maar niet dus..quote:Op donderdag 4 april 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
Als dit een kwartier blessuretijd rechtvaardig geldt dat voor 75% van de wedstrijden.
Dan heb ik daar alle vertrouwen in!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk. Dombo heeft beloofd dat dit een topshow wordt!
Member van een Fatbike bende gespot.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:06 schreef ISVV het volgende:
Jalalaalalal aan mijn zij mijn ideaal boys uit Amsterdam
Een beetje fatbike shaming is okequote:Op donderdag 4 april 2024 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Member van een Fatbike bende gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |