Ja dat zag je wel bij AZ. Die kwamen ook met 2-0 achter.quote:
Hij heeft het over Feyenoord-Utrechtquote:Op woensdag 3 april 2024 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat zag je wel bij AZ. Die kwamen ook met 2-0 achter.
Dat is nooit 2-0 geweest.quote:
Al jaren eigenlijk. Het ging ooit mis toen Verbeek ontslagen werd.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al niet veel toch.
Wat zeg jij nou voor iets geksquote:
Het Heerenveen van 2011/12 alweer vergeten?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Al jaren eigenlijk. Het ging ooit mis toen Verbeek ontslagen werd.
Foppe terug NUquote:Op woensdag 3 april 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na Ron Jans heeft sc Heerenveen eigenlijk geen goede trainer meer gehad.
Hey vriendinquote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf eens on topic of ik geef je een note.
Goedzo.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf eens on topic of ik geef je een note.
Lodeweges was nog een soort van oke geloof ik.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Basten, Lodeweges, Foppe, Streppel, Olde Riekerink, Jansen, Van Wonderen
Met De Roon, Sinkgraven, Ziyech, Van la Parra, Finnbogason en troetelkind Bilal nog een heel behoorlijke selectie.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lodeweges was nog een soort van oke geloof ik.
Idd zonde van Utregquote:Op woensdag 3 april 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
1-2man man man, zo snel weggegeven die tegengoal…
Ja was ook een mooie tijd. Maar de jaren met Pranjic en Sulejmani waren toch wel ubergenot.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het Heerenveen van 2011/12 alweer vergeten?
Assaidi - Dost - Narsingh met Djuricic/V.Elm in de rug, was gewoon genot.
Afonso Alves, natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja was ook een mooie tijd. Maar de jaren met Pranjic en Sulejmani waren toch wel ubergenot.
Talan, Korneev, Tomassonquote:Op woensdag 3 april 2024 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja was ook een mooie tijd. Maar de jaren met Pranjic en Sulejmani waren toch wel ubergenot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |