Al liggend wordt hij met de dag wijzerquote:
Ja met in z'n hoofd deze week en vorige week staat hij stabiel in z'n hoofd zegt hij.quote:
lang verhaal kortquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Daarom was ik ook mijn post begonnen met "ik denk"
en het was maar 1 aanname : lang verhaal kort : "Ik denk dat Alice er de pest over inheeft omdat Randy dit wel wist en zij niet
Hier mag dat, alleen in TV nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:24 schreef Paul het volgende:
Bedankt voor de spoiler in de TT (als dit waar is)
ja snap ik, alleen dacht ik dat er altijd de afspraak was om de titels spoilervrij te houden, ook in COSquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag dat, alleen in TV niet
Dat is vanaf dag 1 al zo
Wil je niets weten moet je niet in de COS komen want daar lees je alles van BB wat nog niet op tv is geweest
Ik zal geen traan laten om wie dan ook weggaat hoorquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
Daar gaan we![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zet de tissues maar klaar daar
Maar een TT zie je al snel in je myatquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag dat, alleen in TV niet
Dat is vanaf dag 1 al zo
Wil je niets weten moet je niet in de COS komen want daar lees je alles van BB wat nog niet op tv is geweest
Nou erg koel Dotteke hahaquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal geen traan laten om wie dan ook weggaat hoor
Ik dacht ook dat we alle titels in BB altijd spoilervrij zouden houden, maar goed, verder maar in FB hieroverquote:
Welnee, tenzij hij verstoppertje aan het spelen wasquote:
vond trouwens die Lisa wel op alice lijken ook, ze hadden wel wat van elkaar wegquote:
omdat ze nu begint met janken hahaquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds ergens hoopte dat er ander nieuws zou komen. Het is voor ons ook makkelijker te accepteren dan als je al bijna 3 maand daar opgesloten zit denk ik.quote:
Ik geef haar eigenlijk wel gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ashley denkt mooi. Over tot de orde van de dag.
Misschien van blijdschap bij 1 van de bewoners, maar voor de rest zal het me worst wezen en gun ik zelfs die kapotte deurklink van de slaapkamer de winst.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja netquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Ireth het volgende:
Ah, ik lees in de SV dat het ook al bevestigd is door BB..
Staat allemaal al klaar hoor, hoef het alleen maar te pakken, had hem al een tijdje klaar staan om het te kunnen posten, was al wel duidelijk tochquote:
Die hebben ze een tijd terug gerepareerd hoorquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien van blijdschap bij 1 van de bewoners, maar voor de rest zal het me worst wezen en gun ik zelfs die kapotte deurklink van de slaapkamer de winst.
ditquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Hij baalde al van die 20 k, nu is er nóg minder over voor de winnaar , goed gedaan
ja denk het inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds ergens hoopte dat er ander nieuws zou komen. Het is voor ons ook makkelijker te accepteren dan als je al bijna 3 maand daar opgesloten zit denk ik.
Ook dat niet eens, ik vind het spel niet eerlijk gespeeld. Sommige krijgen te veel kans en worden een kant op geduwd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien van blijdschap bij 1 van de bewoners, maar voor de rest zal het me worst wezen en gun ik zelfs die kapotte deurklink van de slaapkamer de winst.
hoezo, is wel gedaan denk ik voor vandaagquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef basicsaint het volgende:
De streams gaan de rest van de dag heel spannend worden.
Daar heeft ze gelijk in ... zij kan daar moeilijk iets over zeggen. Maar dat doet ze dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:35 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik vind dat heel belangrijk, dat iemand zijn eigen spel kiest. Ik kan daar geen fout woord over zeggen.
Ja net je bent net to latequote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Ireth het volgende:
Ah, ik lees in de SV dat het ook al bevestigd is door BB..
Daar hoor je snot lopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef schizolientje het volgende:
grafredes op 2, niet zonder kotsen aan te horen, op naar 1
hij wilde zelfde uithaal doen als bij Ash he?quote:
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen toch wel dat binnen nu en anderhalve week iedereen het huis gaat verlaten. Kun je maar beter 15K meenemen.
Ja en dat beseffen en snel er iets anders van maken. Die gozer is totaal niet oprecht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij wilde zelfde uithaal doen als bij Ash he?
daar is iedereen van deze BB wel erg mee bezig vind ik ookquote:
Hij had niet gebaald als ze het gepakt het om naar huis te gaan heeft hij gezegd, alleen om een ronde verder te komen vond hij niet leukquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Hij baalde al van die 20 k, nu is er nóg minder over voor de winnaar , goed gedaan
Wat zei ie? Ik zat op s1quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat beseffen en snel er iets anders van maken. Die gozer is totaal niet oprecht.
Ja had ik van ashley ook gewoon begrepen. Maar door het putje te kiepen voor 1 week verder is zondequote:
Ja @Gert heeft ze allemaal gemaakt en we kunnen ze zo pakken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Geloof dat alles klaar staat al.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:35 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik vind dat heel belangrijk, dat iemand zijn eigen spel kiest. Ik kan daar geen fout woord over zeggen.
Jawel. Ze wou het even verwerken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ook niemand die even bij Alice komt kijken
Goed nieuws kun je moeilijk verborgen houden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:24 schreef Paul het volgende:
Bedankt voor de spoiler in de TT (als dit waar is)
ja ik merkte het ook op, en gewoon bijna exact dezelfde bewoording als bij Ash hahahaquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat beseffen en snel er iets anders van maken. Die gozer is totaal niet oprecht.
56 nog ietsquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoeveel zit er nu nog in de pot? Iets meer dan een halve ton ofzo?
Maar dit keer geen bijvalquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik merkte het ook op, en gewoon bijna exact dezelfde bewoording als bij Ash hahaha
zo is datquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Ty morgenochtend de stream aanslingerd en naar zijn bankrekening kijkt
Dan kan hij zichzelf toch wel echt als de slimste bewoner zien
Rossige mannen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is wel typisch dat de rossige mannen voor ¤15.000 het huis vrijwillig verlaten.
Zekers en anders nog twee weken op zijn tong moeten bijten en wetende dat het niks meer opbrengt....quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef keesjedestamper het volgende:
Ty heeft alsnog 15k mee naar huis genomen
het is hem gegund heeft ie wel verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu heeft hij tenminste nog iets
als hij gebleven was had hij na afloop misschien niets
hij heeft het dik verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vooral als die mokkend in een hoekje lag met zijn hoody over zijn hoofd. Heel intimiderendquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:42 schreef marky het volgende:
Ty was echt wel een stevige persoonlijkheid in het huis. Kon soms heel bepalend zijn. Misschien voor andere zelfs intimiderend vanwege zijn relaxte houding.
nee de plastic barbiepoppen die voor 20k een vrijstelling kopen dat is niet alleen typisch maar ook nog domquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is wel typisch dat de rossige mannen voor ¤15.000 het huis vrijwillig verlaten.
Of stampend liep te beweren dat iemand geen recht had op eten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vooral als die mokkend in een hoekje lag met zijn hoody over zijn hoofd. Heel intimiderend
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:43 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft meer dan de nummer twee en een mooie vriendin die duidelijk op hem wacht.
Ik kan mij toch eat posts van je herinneren dat jij hem sfeerbepalend noemde...quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vooral als die mokkend in een hoekje lag met zijn hoody over zijn hoofd. Heel intimiderend
ja ik ook hij was niet alleen een leuke gast maar ook nog eens oprechtquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:43 schreef danilel het volgende:
Ik vind het jammer dat ie weg is, vond het een leuke gast
53416quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoeveel zit er nu nog in de pot? Iets meer dan een halve ton ofzo?
En niet naar de winkel mochtquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Of stampend liep te beweren dat iemand geen recht had op eten.
Maar niet op de bank durven gaan zitten met 3 anderen. Nee dan gooi je 20 ruggen wegquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Ash zou nooit geld pakken om er uit te stappen zou ze nooit doen. Ze is gekomen voor het avontuur
Maar als ze echt door een hel was gegaan week in week uit dan was de situatie anders geweest misschien
Denk het niet zal op 60k landen met was freezes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
Er zal nog wel geld bijkomen deze of volgende week. Weer tot rond de 68000 of zo
exactquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb hier meer begrip voor dan voor die actie van Ashley.
Dat was gewoon een naaistreek.
ehmm dat is dus precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan mij toch eat posts van je herinneren dat jij hem sfeerbepalend noemde...
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar niet op de bank durven gaan zitten met 3 anderen. Nee dan gooi je 20 ruggen weg
Precies, zo van 'kijk mij eens goed zijn' terwijl hij haar verleden week nog vervloekte.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan dat geslijm van Jim niet meer aanhoren.
Al vanaf zaterdag plakt hij ineens aan Ashley vast.
inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
dat mens heeft ze niet 3 op een rij, en die zal echt niet winnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar niet op de bank durven gaan zitten met 3 anderen. Nee dan gooi je 20 ruggen weg
fixedquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
Streamwissel van ratelende Ash naar cocoon in rouw...
Ty komt uit een gezin dat het niet a te breed heeft gehad dan is de 10k die je overhoud gewoon veel geldquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
"Het is geen levensveranderend bedrag..."
Er zullen mensen zijn die het daar niet mee eens zijn...
hij heeft geld voor zijn eieren gekozenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:47 schreef woxxel2 het volgende:
Jammer dat ty weg is. Hij had kunnen winnen
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ty komt uit een gezin dat het niet a te breed heeft gehad dan is de 10k die je overhoud gewoon veel geld
Ja dat bedoel ik dus ook. Maar volgens Ashley is het geen levensveranderend bedrag...quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ty komt uit een gezin dat het niet a te breed heeft gehad dan is de 10k die je overhoud gewoon veel geld
Dat geloof en hoopte ik ook, nu hoop ik dat Glenn wint, maar denk van niet omdat verleden jaar Bart (Belg) gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:47 schreef woxxel2 het volgende:
Jammer dat ty weg is. Hij had kunnen winnen
ja finale moet Alice,Tom en Randy wordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef danilel het volgende:
voor mij nu maar 3 mogelijke winnaars en dat zijn niet Ashley Jim Glenn..........eens kijken wie deze week nog meer voor mij afvalt
#TeamTomquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef danilel het volgende:
voor mij nu maar 3 mogelijke winnaars en dat zijn niet Ashley Jim Glenn..........eens kijken wie deze week nog meer voor mij afvalt
Zo zie ik eruit als ik in mijn portemonnee kijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:37 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/uj401r
[ afbeelding ]
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook. Maar volgens Ashley is het geen levensveranderend bedrag...
Ik kan me niet herinneren het ooit gehad te hebben
nee iedereen is beter dan Ashleyquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat geloof en hoopte ik ook, nu hoop ik dat Glenn wint, maar denk van niet omdat verleden jaar Bart (Belg) gewonnen heeft.
Dan mag Alice van mij winnen, maar asjeblieft niet die zelffverkozen queen..
Over iets meer dan een weekje is het gedaan. Nepgedoe.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik ga hem zo erg missen hier.
Ik vind het ook geen levensveranderend bedrag.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook. Maar volgens Ashley is het geen levensveranderend bedrag...
Sommige mensen zijn wel oprecht in hun gevoelens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Over iets meer dan een weekje is het gedaan. Nepgedoe.
Heeft ze al een altaar voor hem gebouwd?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik ga hem zo erg missen hier.
De enige waarbij ik dat gevoel heb is Glenn. Die is by far het meest oprecht daar van iedereen. Mag van mij ook winnen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wel oprecht in hun gevoelens.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een altaar voor hem gebouwd?
Vanmiddag stukje wc papier boven haar bed waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een altaar voor hem gebouwd?
nomineren waarvoor?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Million_Lights het volgende:
De poll maar al terug aangepast.![]()
[poll=7017]
Precies. En dan heeft hij nog genoeg over voor een leuk feestje en een autootje. Die loopt nu fluitend buiten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen levensveranderend bedrag.
Wat hij overhoudt kan wel een tijd wat lucht geven, of een fijne reis kun je ervan maken of een autootje kopen
Maar het zal niet daadwerkelijk je leven vanaf dit moment van dit bedrag winnen, veranderen.
Hij zal er wel blij mee zijn en zijn moeder mee op reis kunnen nemen zoals hij van plan was.
zal as wel doenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanmiddag stukje wc papier boven haar bed waarschijnlijk.
Dat voelt voor hun heel andersquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Over iets meer dan een weekje is het gedaan. Nepgedoe.
Hij maakt zichzelf onnodig moe.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf onnodig moe.
Ashley vroeg hem hoe het met hem gaat en hij antwoordde "ça va"
Als hij "goed" had geantwoord, had dat weer een vermoeiende lettergreep gescheeld.
Het is ook een heel verschil of je daar wil blijven en niet naar huis wil ofquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:38 schreef mazaru het volgende:
Zo, tv gemaakt. Nou weer een kilootje plamuur erop. Prioriteiten
[ afbeelding ]
Om te blijven, of om weg te sturen??quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Million_Lights het volgende:
De poll maar al terug aangepast.![]()
[poll=7017]
Tenenkrommend dit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat hij overhoudt kan wel een tijd wat lucht geven, of een fijne reis kun je ervan maken of een autootje kopen
Maar het zal niet daadwerkelijk je leven vanaf dit moment van dit bedrag winnen, veranderen.
Hij zal er wel blij mee zijn en zijn moeder mee op reis kunnen nemen zoals hij van plan was.
mwa was nog beter geweest.. minder mondbewegingen en verwoordt beter z'n stemming.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf onnodig moe.
Ashley vroeg hem hoe het met hem gaat en hij antwoordde "ça va"
Als hij "goed" had geantwoord, had dat weer een vermoeiende lettergreep gescheeld.
Of negeren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mwa was nog beter geweest.. minder mondbewegingen en verwoordt beter z'n stemming.
het bedrag wat er nu staat is ook niet levensveranderdquote:
Ashley had het over de pot als winnaar zijnde. Ze vind het winnen van BB het belangrijkste zei ze, dan heb je alles meegemaakt, die pot was niet belangrijk, das geen levensveranderend bedrag...quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja dat inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bedrag wat er nu staat is ook niet levensveranderd
was een ton ook nietquote:
Hij heeft vast gemerkt dat het Randy populair heeft gemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan dat geslijm van Jim niet meer aanhoren.
Al vanaf zaterdag plakt hij ineens aan Ashley vast.
Knal je ook in een jaartje erdoor.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was een goede jongen.quote:
en Jimmy is zijn grote jongensbroek volledig kwijtquote:
Zolang ie maar iets aanhoudquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Jimmy is zijn grote jongensbroek volledig kwijt
Zal Ty ook wel hebben meegenomen...quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Jimmy is zijn grote jongensbroek volledig kwijt
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal Ty ook wel hebben meegenomen...
Zij heeft toch het winnen van B.B. afgekocht....Dat heeft ook nog niemand gedaan.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley had het over de pot als winnaar zijnde. Ze vind het winnen van BB het belangrijkste zei ze, dan heb je alles meegemaakt, die pot was niet belangrijk, das geen levensveranderend bedrag...
die krijgt vast de speluitleg voor morgen het finale spelquote:
Ik geloof het gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
die krijgt vast de speluitleg voor morgen het finale spel
Zeg, de uitzending begint al om 8 uur héquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
in zijn onderbroek naar huis zaterdag
Wat erover blijft nu zal tegenvallen. Het zal wel opgekrikt worden naar 60k misschien 65k. Ik weet uit eigen ervaring dat om en nabij de 100k ontvangen prettig is. Tot op de dag van vandaag heb ik daar plezier van.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley had het over de pot als winnaar zijnde. Ze vind het winnen van BB het belangrijkste zei ze, dan heb je alles meegemaakt, die pot was niet belangrijk, das geen levensveranderend bedrag...
Wat zou er overblijven als de kansspelbelasting er af is?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
70% ongeveer, dus zo'n 41K.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou er overblijven als de kansspelbelasting er af is?
Een niet al te dure E-Bike.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat staat er nu?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een Van Moof?quote:
stel 55.000quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet eens een Volkswagen Golf meer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel 55.000
30.5 % eraf is 16775
33.225 hou je over
Qua rekensommen kun je zo meedoen aan BBquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel 55.000
30.5 % eraf is 16775
33.225 hou je over
zal vast wel een spel komen om het weer naar 70.000 te brengenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Gelukkig is voor winnaares Aslie de pot niet belangrijk, als ze maar wint en meer van de bullshit enzoquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel 55.000
30.5 % eraf is 16775
33.225 hou je over
wat!!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Qua rekensommen kun je zo meedoen aan BB![]()
*rent hard weg*
Nu kan hij zijn mama mee op reis naar Afrika nemen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef keesjedestamper het volgende:
Ty heeft alsnog 15k mee naar huis genomen
het is hem gegund heeft ie wel verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu heeft hij tenminste nog iets
als hij gebleven was had hij na afloop misschien niets
hij heeft het dik verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou voor mijn gezin iets meer dan 330 weken boodschappen zijn...quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel 55.000
30.5 % eraf is 16775
33.225 hou je over
Allemaal voor de streamkijkers, en daar hebben ze nu echt maling aan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Dus de stemmen van ex bewoners is het enige wat we van oud bewoners horen en dus niet meer zien in het huis dit seizoen blijkbaar. Het dooft als een nachtkaars uit. Dat moet volgend seizoen toch echt beter. Het moet tot op de laatste dag leuk zijn om naar te kijken en spannend zijn.
6 jaar gratis boodschappenquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou voor mijn gezin iets meer dan 330 weken boodschappen zijn...
maar is dat levensveranderendquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
55K - 16775 = 38K en een beetje. Is toch al weer een jaar langer boodschappen.
En daarbij 6 jaar inkomen opsparen wat je dan niet uit hoeft te geven aan boodschappen..quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
6 jaar gratis boodschappen
niet levensveranderd dus
Het is mooi dat hij haar gegund is, maar dat is niet echt het spel spelen wat men momenteel doet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
AlslieWonka poetst haar Golden Ticket nog maar eens goed op
het is een leuk bedragquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarbij 6 jaar inkomen opsparen wat je dan niet uit hoeft te geven aan boodschappen..
Wat voor de een niet levensveranderend is, kan voor de ander wel zo zijn...
Ik denk dat het erg van je startpunt afhangt. Voor veel mensen niet. Voor Ashley zeker niet. Voor Jimmy... wellicht. De rest weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar is dat levensveranderend
ik denk van niet
"gegunt" is wel een mooi woord ja..quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is mooi dat hij haar gegund is, maar dat is niet echt het spel spelen wat men momenteel doet.
Is een mooi bedrag wat je nog overhoud Maar inderdaad dit is geen bedrag wat je leven gaat veranderen. Je koopt er geen huis voor Je koopt er geen mooie auto voor ect. Leuk vakantie klein autotje en dan is het geld op.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met dt Gegundtquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"gegunt" is wel een mooi woord ja..
Je zou het ook kunnen gebruiken als startkapitaal voor een klein bedrijfje, als dat goed gaat lopen kan dat ook levensveranderend zijn...quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een leuk bedrag
ik zeg niet dat het niks is
het is alleen niet genoeg om je leven totaal anders te maken
geen nieuwe want dat red je bijna nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Is een mooi bedrag wat je nog overhoud Maar inderdaad dit is geen bedrag wat je leven gaat veranderen. Je koopt er geen huis voor Je koopt er geen mooie auto voor ect. Leuk vakantie klein autotje en dan is het geld op.
geëistquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, nee niet dat, dat zal aan m'n reet roesten
heilige boontje uithangen nuquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley aan iedereen vragen of het gaat met ze, of zij iets kan betekenen, dan moeten ze het zeggen hoor.
Sinds wanneer is zij daar de therapeut..
Die kan dat allemaal niet verwerken in dat autistische brein van hem.quote:
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een leuk bedrag
ik zeg niet dat het niks is
het is alleen niet genoeg om je leven totaal anders te maken
Gewoon prioriteiten stellen wie wel en wie geen aandacht verdientquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die kan dat allemaal niet verwerken in dat autistische brein van hem.
Je bedoelt Glenn..quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:36 schreef danilel het volgende:
ash, bedankt tom dat hij het haar gegund heeft.
Tom met een gefocussed op het kaartspelblik zonder As aan te kijken (ik denk haast sarcastisch :"het kwam recht uit het hart"
Ze moet haar tongetje meer gebruiken, daar maakt ze haar model lipjes mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:37 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
beginnen de fillers nu te zakken in haar lip
nog 11 dagen
Was Glenn tom deed niet meequote:Op dinsdag 2 april 2024 14:36 schreef danilel het volgende:
Tom met een gefocussed op het kaartspelblik zonder As aan te kijken (ik denk haast sarcastisch :"het kwam recht uit het hart"
Tja het zal de schuld van Ashley wel weer zijn dat zij hem in de verleiding heeft gebracht het aanbod te accepteren, maar dat is wel heel kinderachtig. Ty had Nee kunnen zeggen, maar heeft het bod gepakt en is lekker naar zijn familie en meisje. Ik gun het Ty, waarom zij niet? Of toch jaloezie dat Ty de kans heeft gekregen en zij niet?quote:
Omdat het Ashley is. Alles is de schuld van Ashley. Stelletje kleutersquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja het zal de schuld van Ashley wel weer zijn dat zij hem in de verleiding heeft gebracht het aanbod te accepteren, maar dat is wel heel kinderachtig. Ty had Nee kunnen zeggen, maar heeft het bod gepakt en is lekker naar zijn familie en meisje. Ik gun het Ty, waarom zij niet? Of toch jaloezie dat Ty de kans heeft gekregen en zij niet?
Waarom boos op Ash?
Tom was niet eens bij het spel, wat heeft hij haar dan gegund?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:36 schreef danilel het volgende:
Tom was er wel bij maar niet in beeld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tom was niet eens bij het spel, wat heeft hij haar dan gegund?
Kan ook heleboel stress schelen waardoor je lichamelijk je ook beter voelt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarbij 6 jaar inkomen opsparen wat je dan niet uit hoeft te geven aan boodschappen..
Wat voor de een niet levensveranderend is, kan voor de ander wel zo zijn...
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:50 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri heeft een punt met dat gun dit gun dat. Dat gegun en het gejank dat iemand niets gegund zou hebben gekregen, zijn geen pluspunten voor dit seizoen geweest.
Tom zit gewoon een beetje in zijn hoofd, zoals vaker. Hij is even wat stiller.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja het zal de schuld van Ashley wel weer zijn dat zij hem in de verleiding heeft gebracht het aanbod te accepteren, maar dat is wel heel kinderachtig. Ty had Nee kunnen zeggen, maar heeft het bod gepakt en is lekker naar zijn familie en meisje. Ik gun het Ty, waarom zij niet? Of toch jaloezie dat Ty de kans heeft gekregen en zij niet?
Waarom boos op Ash?
Sorry was begonnen waar ik weg was gegaan. Zal de volgende keer even doorlezenquote:
Tom was de hele tijd in beeld, samen met Randyquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tom was er wel bij maar niet in beeld.
maakt niet uit, ik heb het even weggehaaldquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry was begonnen waar ik weg was gegaan. Zal de volgende keer even doorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |