Ik verwacht ze ook niet meteen op het podium, maar het zou me ook niet helemaal verbazen als het wel zo is. Bv. die Stuntje oftewel Martijn van Eijzeren is gewoon een acteur, die kan best iets toevoegen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:19 schreef Cee het volgende:
Dat Joost allemaal matties heeft in z’n video’s betekent niet dat ie ze meeneemt het podium op want daar snappen buiten z’n volgers helemaal niemand iets van. En het heeft weinig met het nummer te maken. Voor de promotie is het logisch. Als performance, met een maximum van 6, in drie minuten? Nee.
Eerst netjes strak in blauw pak en dan bij het hakkûh-gedeelte vliegen de pakken af, (afgeplakte) Aussies er onder en full on gabber.quote:Op maandag 1 april 2024 21:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik verwacht ze ook niet meteen op het podium, maar het zou me ook niet helemaal verbazen als het wel zo is. Bv. die Stuntje oftewel Martijn van Eijzeren is gewoon een acteur, die kan best iets toevoegen.
Het meest logisch lijkt vier dansers die eerst het Tiktok-dansje doen en daarna gaan hakken.
Dat zou zo vet zijnquote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerst netjes strak in blauw pak en dan bij het hakkûh-gedeelte vliegen de pakken af, (afgeplakte) Aussies er onder en full on gabber.
quote:Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerst netjes strak in blauw pak en dan bij het hakkûh-gedeelte vliegen de pakken af, (afgeplakte) Aussies er onder en full on gabber.
Volgens mij alleen Amsterdam, zoals ik het uit eerdere topics begreep.quote:Op maandag 1 april 2024 23:38 schreef chufi het volgende:
Wanneer is Joost live op een pre-party? of alleen Amsterdam>?
Ok .. vroeg het me af ... zat net op een after discussie/ beoordeling etc van de pre-party in Madridquote:Op dinsdag 2 april 2024 00:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Amsterdam, zoals ik het uit eerdere topics begreep.
Keeping busy with Joost.quote:
Komt waarschijnlijk door die odds van 2 die Oekraïne heeft bij SMARKETS. Joost heeft daar, net als vrijwel alle andere landen, geen waarde.quote:
Komt helemaal goed met deze startpositie.quote:Op dinsdag 2 april 2024 00:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Amsterdam, zoals ik het uit eerdere topics begreep.
Maar het echte nieuws is dat Oekraïne met 1 percentage is gezakt naar 9%... Er zit nu een verschil tussen, zouden we nu richting Italië kunnen gaan stijgen is de vraag?!quote:
Het is bijna een dagtaakquote:
Ik ben er al Fredquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:53 schreef Fred_B het volgende:
(Volgens mij is dit inderdaad dat SMarkets waar de grootste market maker af en toe zijn prijzen weghaalt, en dan blijven er rare lage prijzen over die het gemiddelde verpesten)
Ninjaedit. Hier stond eerst wat anders van Cee.quote:
En nou heb ik het gedaan omdat jij niet nadenkt voor je op 'versturen' drukt?quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Cee het volgende:
Anders doe jij even normaal met je persoonlijke aanval en laat me rustig een post editten?
Er zou ondertussen een vooruit-achteruit versie van dit gifje moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is bijna een dagtaak![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat sws tot Eurovision in Concert niet gebeuren denk ik. Of hij moet voor die tijd z’n troef bekend gaan maken. Maar dat verwacht ik ook niet.quote:
Jajajaaquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zou ondertussen een vooruit-achteruit versie van dit gifje moeten zijn.
Richting Zweden is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:33 schreef d_elise het volgende:
Denk dat het tot 13 april stuivertje wisselen blijft idd. Hopelijk na zijn optreden in Amsterdam in de top 3 richting Zweden!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
De nieuwe links-rechts.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
We kunnen niet zonder jouquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:38 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben er een keertje niet en het loopt meteen uit de klauwen hier.
Nog te laag.quote:
Nu ook weer en dus zakt Joost weer naar 5.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door die odds van 2 die Oekraïne heeft bij SMARKETS. Joost heeft daar, net als vrijwel alle andere landen, geen waarde.
Nee, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
Mja, dat gemicrofocus op die wisselende posities kan ik zelf niet zo veel mee. Zo lang de trend maar gunstig is, toch?Of begrijp ik dan verkeerd hoe odds werken?
We moeten toch íets hebben om over te hyperen these days.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
Mja, dat gemicrofocus op die wisselende posities kan ik zelf niet zo veel mee. Zo lang de trend maar gunstig is, toch?Of begrijp ik dan verkeerd hoe odds werken?
We hebben gewoon lol beerquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
Ja maar Nemo heeft ook een boodschap uit te dragen ter steun van LGBTQQIP2SSA+ . En eerlijk gezegd esf is al jaren een kanaal om dit uit te dragen.quote:Op maandag 1 april 2024 23:09 schreef Japepk het volgende:
Als Joost tweede wordt achter Nemo wordt ons nationale trauma van verliezen van queer-artiesten wel weer bevestigd natuurlijk. Zou het wel legit vinden, want ik vind the Code beter dan Europapa eerlijk gezegd. Lekker episch nummer.
Het is toch geen wedstrijd wie het zwaarste leven heeft... het is een liedjescompetitie.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar Nemo heeft ook een boodschap uit te dragen ter steun van LGBTQQIP2SSA+ . En eerlijk gezegd esf is al jaren een kanaal om dit uit te dragen.
Ik zou het meer dan terecht vinden als Nemo wint en ik geloof ook 100% dat Nemo gaat winnen.
Zangtalent,goede song,belangrijke boodschap,artistiek vormgegeven.
Dit maakt meer indruk dan vrolijk gehak en dan ineens dat stukje over zijn overleden ouders. Je ziet ook vaak mensen schrikken op dat moment na een op zich vrolijk klinkend liedje. En ik denk dat dat ook een beetje het gevaar in zit. Mensen kunnen het lied dan ineens prachtig vinden of er totaal op afknappen .
Tuurlijk het is erg als je heel jong je ouders verliest en daarna toch door moet gaan met je verdriet en gemis, maar het is geen strijd over je eigen identiteit waar iedereen een mening over heeft of gewoon niet accepteert en discrimineert.
Ik ontzeg ook niemand z'n lol hoor.quote:
Alsof je je ook maar iets van mij moet aantrekken johquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
We staan weer op de 4e plek, maar ik zal maar geen gifje meer posten dan
Ik denk niet dat je zulke dingen met elkaar kan, of moet willen, vergelijken. Europapa is deels Joost z'n levensverhaal en The Code is dat van Nemo. Net zoals veel andere artiesten verwerken ze persoonlijke trauma's en struggles in hun werk en het een maakt het andere niet minder zwaar. En Joost heeft meermaals aangegeven dat het verliezen van zijn ouders niet het enige trauma is waar hij mee heeft moeten dealen, maar bijvoorbeeld ook zwaar gepest worden, altijd een 'freak' worden genoemd, etc. Daarmee wil ik niet zeggen dat Joost het "zwaarder" heeft gehad dan Nemo of iets in die richting, maar alleen maar aangeven dat ook hij in dat opzicht een strijd voert/heeft moeten voeren om geaccepteerd te worden. En ik vind het alleen maar mooi dat zulke mensen hun pijn en verdriet weten om te buigen naar creativiteit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Dit maakt meer indruk dan vrolijk gehak en dan ineens dat stukje over zijn overleden ouders. Je ziet ook vaak mensen schrikken op dat moment na een op zich vrolijk klinkend liedje. En ik denk dat dat ook een beetje het gevaar in zit. Mensen kunnen het lied dan ineens prachtig vinden of er totaal op afknappen .
Tuurlijk het is erg als je heel jong je ouders verliest en daarna toch door moet gaan met je verdriet en gemis, maar het is geen strijd over je eigen identiteit waar iedereen een mening over heeft of gewoon niet accepteert en discrimineert.
Vind het eigenlijk wel heel erg kort door de bocht; Op jonge leeftijd je ouders verliezen (12!!) kan je als persoon helemaal veranderen. Zoals blackswangreen ook zegt, het gaat om het liedje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar Nemo heeft ook een boodschap uit te dragen ter steun van LGBTQQIP2SSA+ . En eerlijk gezegd esf is al jaren een kanaal om dit uit te dragen.
Ik zou het meer dan terecht vinden als Nemo wint en ik geloof ook 100% dat Nemo gaat winnen.
Lijkt me verdomd klote en verdrietig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:20 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel heel erg kort door de bocht; Op jonge leeftijd je ouders verliezen (12!!) kan je als persoon helemaal veranderen. Zoals blackswangreen ook zegt, het gaat om het liedje.
Nou ja, dat laatste weet ik niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het is ook niet echt serieus bedoeld ofzo. Ik snap ook wel dat het nog weinig voorstelt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ontzeg ook niemand z'n lol hoor.Maar ik zie het gewoon een beetje als een aandelenkoers eigenlijk en daar moet je ook door de waan van de dag heen kijken. Dat is iets anders dan lol om hebben de dagelijkse veranderingen.
Ik wil niet dat iemand zich ergert aan mijn posts of gifjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof je je ook maar iets van mij moet aantrekken joh
Ja hoor!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand misschien nog die gif die @:greys heeft gemaakt, waar we Joost zijn process trusten?
Zei er iemand gifjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
We staan weer op de 4e plek, maar ik zal maar geen gifje meer posten dan
Echt, hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Dit maakt meer indruk dan vrolijk gehak en dan ineens dat stukje over zijn overleden ouders. Je ziet ook vaak mensen schrikken op dat moment na een op zich vrolijk klinkend liedje. En ik denk dat dat ook een beetje het gevaar in zit. Mensen kunnen het lied dan ineens prachtig vinden of er totaal op afknappen.
Mandyquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zei er iemand gifjes.![]()
[ afbeelding ]
Nou we mogen van mening verschillen toch!quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Ik snap dat Europapa niet iedereens favoriete kopje thee is, maar deze leedvergelijking is zo onnodig.
Laten we het daar maar op houden inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:29 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou we mogen van mening verschillen toch!
Winner vibes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:28 schreef Dave het volgende:
Ja dan hadden we misschien beter Brigitte kunnen sturen.
Nieuwsquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Trouwens, blijkbaar heeft Joost achter de schermen al wel contact met wat deelnemers.
Gisteren had Nemo op hun Discord een Q&A en Nemo vertelde dat ze naar Joost een bericht hadden gestuurd dat ze Europapa zo tof vinden, waarop Joost antwoordde “I’ve been hacking websites to your song”.
Haha, leuk! Ik kan ook echt niet wachten totdat Marcus en Martinus Joost ontmoeten, een van die twee (ik kan ze heel moeilijk uit elkaar houden, sorry) heeft ook al meerdere keren aangegeven fan te zijn van Europapa.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Trouwens, blijkbaar heeft Joost achter de schermen al wel contact met wat deelnemers.
Gisteren had Nemo op hun Discord een Q&A en Nemo vertelde dat ze naar Joost een bericht hadden gestuurd dat ze Europapa zo tof vinden, waarop Joost antwoordde “I’ve been hacking websites to your song”.
Heeft Windows95man hem al ontmoet?quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Nemo komt zo leuk en enthousiast over ook, tenminste van wat je zag op de filmpjes van Madrid.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Bij mij werkt Nemo een tikkeltje op m'n zenuwen, kan er de vinger niet op leggen. Misschien komt het ook door het ietwat hysterische liedjequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nemo komt zo leuk en enthousiast over ook, tenminste van wat je zag op de filmpjes van Madrid.
Ik vind zijn nummer heel druk maar tegelijkertijd ook nogal saaiquote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij werkt Nemo een tikkeltje op m'n zenuwen, kan er de vinger niet op leggen. Misschien komt het ook door het ietwat hysterische liedje
Gezellig doen met andere artiesten, ja vreselijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij werkt Nemo een tikkeltje op m'n zenuwen, kan er de vinger niet op leggen. Misschien komt het ook door het ietwat hysterische liedje
Windows95-tijdenquote:Op woensdag 3 april 2024 08:54 schreef Dave het volgende:
songfestivalforum.nl wordt te populair! Traaaaaaaaaaaaaaag.
Sinds ik hen stralend zag klappen en aanmoedigen in hun eentje voor het podium waar Mustii uit België stond te repeteren heeft Nemo m'n hart als persoon wel een beetje gestolen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gezellig doen met andere artiesten, ja vreselijk.
Hahaha ja dat wordt winning twinning.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:18 schreef d_elise het volgende:
De interactie tussen Joost en Windows95man is een van de dingen waar ik het meest naar uitkijk, dat kan alleen maar goede content worden 😂
Deze? https://esc.gerbear.com/sorter2024.htmquote:Op woensdag 3 april 2024 10:44 schreef Dave het volgende:
Ik herinner me ook een site waarbij je de liedjes in een soort van battle kon luisteren, 2 tegelijk, en waarbij je er 1 moest kiezen. Uiteindelijk kwam er dan een rangorde uit. Bestaat dat ook voor dit jaar?
Ja, zoiets, maar dan met de youtube videos erbij.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze? https://esc.gerbear.com/sorter2024.htm
Hmm dat weet ik niet eigenlijk. Zou best handig zijn, maar kan me niet zoiets herinneren.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan met de youtube videos erbij.
(Sorry, ben lui, en heb nog niet alles gezien)
Deze bedoel je.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan met de youtube videos erbij.
(Sorry, ben lui, en heb nog niet alles gezien)
Deze inderdaad!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze bedoel je.
https://songfestival.be/eurovision-song-contest-2024-sorter/
Ik begrijp echt niet dat zoveel eurovisie fans nog steeds geloven dat Italië gaat winnen dit jaar..?! Ik begrijp dat veel fans graag willen dat het voornamelijk om het liedje draait maar dat is het festival sinds decennia niet meer geweest, de act telt net zo hard (en soms zelfs meer) mee. En hoewel het liedje best aardig is, is wat ik tot nu toe gezien heb van Italië erg saai. En daarnaast staan ze ook niet echt bekend om de meest geweldige stagings... Wellicht weten de fans iets meer dan ik maar ik zie het niet gebeuren...quote:Op woensdag 3 april 2024 15:54 schreef Cee het volgende:
Meer odds zijn nu uit: nu voor Top 10 voorspelling, Nederland op een vijfde plek met 69 (heheh) procent. Italië met 80% kans op top 10 plek bovenaan.
De odds voor kwalificatie in de halve finales zullen ook wel snel volgen.
Ja.quote:
Over Oekraïne zijn de bookmakers nog niet uit. Is het goed, is het slecht? Haha.quote:
Ze wegen denk ik nog teveel de sympathy vote mee en hierdoor de hoge scores van de afgelopen jaren. Ja tuurlijk weegt dat mee maar zo fantastisch is dat liedje nou ook weer niet. Dus ik vermoed dat ze hun kansen iets te hoog inschatten dit jaar...quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Over Oekraïne zijn de bookmakers nog niet uit. Is het goed, is het slecht? Haha.
Wat een heerlijkheid.quote:
Het is uit Oekraïne... dan kan je sowieso reken op een paar extra sympathie puntjes.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Over Oekraïne zijn de bookmakers nog niet uit. Is het goed, is het slecht? Haha.
150 punten uit de televote lijkt me wel een zekerheidje met al die diasporaquote:Op woensdag 3 april 2024 22:13 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ze wegen denk ik nog teveel de sympathy vote mee en hierdoor de hoge scores van de afgelopen jaren. Ja tuurlijk weegt dat mee maar zo fantastisch is dat liedje nou ook weer niet. Dus ik vermoed dat ze hun kansen iets te hoog inschatten dit jaar...
Oekraïne nu op 10% en Joost op 9%.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Bookmakers schatten vooral economische winstkansen in...quote:Op woensdag 3 april 2024 22:13 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ze wegen denk ik nog teveel de sympathy vote mee en hierdoor de hoge scores van de afgelopen jaren. Ja tuurlijk weegt dat mee maar zo fantastisch is dat liedje nou ook weer niet. Dus ik vermoed dat ze hun kansen iets te hoog inschatten dit jaar...
Een hogere quote heeft dus een lager odds-getal?quote:Op donderdag 4 april 2024 07:39 schreef RM-rf het volgende:
Een absoluut k*t-lied waarop heel veel gokkers (uit emotionele of nationalistische motieven) een wedje leggen, zal een hogere quote krijgen (simpelweg omdat men dan minder winst hoeft uit te keren, mocht dat lied alsnog 'per ongeluk' winnen)...
Ik denk dat in dit geval hier met 'hogere quote' hoger in het lijstje bedoeld wordt. Want officieel is het zo dat bookmakers een quotering laag houden als ze winst verwachten volgens mij. Dus dat je voor elke ingezette euro er bv 3 terugkrijgt. Quote en odds is bij mijn weten hetzelfde qua hoog/laag. Des te meer winstkansen des te lager de quote/odds. Dacht ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een hogere quote heeft dus een lager odds-getal?
sorry mijn vergissing, hoger op de lijst, maar idd dus lager quote of uitbetalingsratequote:Op donderdag 4 april 2024 07:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een hogere quote heeft dus een lager odds-getal?
Ik zou tekenen voor deze uitslag, al heb ik liever Denemarken in plaats van Georgië.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:11 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat die finale wel goed moet komen.(semi odds)
Misschien zag hij de beelden van Madrid en dacht mmm misschien moet ik er toch een paar bij doenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Joost gaat naar de Nordic Eurovision Party.
https://www.instagram.com/p/C5VkUsoiwzn/
Ik denk het stiekem ook wel ja.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien zag hij de beelden van Madrid en dacht mmm misschien moet ik er toch een paar bij doen
Lekker feesten met Marcus & Martinusquote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
OHWAHLEUUUUKquote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Hoy hoy hoy hoy!!!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |