Ligt niet op mijn route.quote:
Leuke cover van The Beatles.quote:Op maandag 1 april 2024 17:13 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Die Sonne scheint mir aus den Händen
Kann verbrennen kann euch blenden
Lekker hoor!
Dat was ik al want ik drink 0.0 bier.quote:
Oh.quote:Op maandag 1 april 2024 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Psychonaut! Vrijdag in de Bosuil, ik ben er bij!. De presentator van de zwaarste lijst is de zanger/bassist. Mooie mens.
Het is wat moeilijkere muziek dan Fear of the Dark ja. Hetzelfde geldt voor Amenra die zo nog komt.quote:
Dat vind ik ook ruk, dat ken ik ook alleen maar van deze lijst.quote:Op maandag 1 april 2024 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is wat moeilijkere muziek dan Fear of the Dark ja. Hetzelfde geldt voor Amenra die zo nog komt.
Oh.quote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat komt er nog.
Schism
Master of Puppets
All Along
Black Fuel
Solitary Reign
En The Sea is Dying op 1!
Langste nummer was 11 minuten en die is al geweest, dus als je 20 minuten niet luistert mis je een hoop.quote:
Op Metallica na komt er denk ik niets meer van mijn gadingquote:Op maandag 1 april 2024 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Langste nummer was 11 minuten en die is al geweest, dus als je 20 minuten niet luistert mis je een hoop.
Oh heerlijk! Ik wilde er heen, maar wil niet zitten bij concerten. Maar daar zul je op Graspop geen last van hebben.quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ga ik ook zien op Graspop. Wat een feest.
Tof festival! Fijne sfeerquote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ga ik ook zien op Graspop. Wat een feest.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik wilde er heen, maar wil niet zitten bij concerten. Maar daar zul je op Graspop geen last van hebben.
Ben in 2016 geweest, was echt top. Denk dat ik in 2017 voor het laatst bij zo'n echt groot festival ben geweest (Werchter) dus zal wel weer wennen zijn. Ga tegenwoordig wat meer naar kleinere festivals maar er staan leuke bands op Graspop dit jaar met een aantal oudjes die ik nog wel eens live wilde zien.quote:Op maandag 1 april 2024 18:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Tof festival! Fijne sfeer
Ik was er afgelopen jaar een dagje
Ik op Into The Void, maar het lag me niet helemaal live dit keer (kan ook aan de combinatie met andere bands liggen, of dat ik honger begon te krijgen ofzo). Ze speelden dit nummer ook niet en dat is een van de weinige van ze die ik ken. Had ze in 2016 op Graspop al eens een aantal nummers zien spelen, toen in die tent lag het me wel.quote:Op maandag 1 april 2024 18:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Sea is Dying op 3. Dit vind ik echt het allerallerallermooiste nummer ooit. En hoe kun je dit maken op die leeftijd, ze waren nog geen 15 toen. Die opbouw, briljant!
Vorig jaar ook live gezien, wederom in de Bosuil.
Ja ze hebben het heel lang niet live gespeeld omdat dat eigenlijk niet meer het nummer was waarmee ze geässocieerd wilden worden. Maar vorig jaar hebben ze dat weer wel gedaan en sindsdien houden ze er zelf ook weer van. Gelukkig.quote:Op maandag 1 april 2024 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik op Into The Void, maar het lag me niet helemaal live dit keer (kan ook aan de combinatie met andere bands liggen, of dat ik honger begon te krijgen ofzo). Ze speelden dit nummer ook niet en dat is een van de weinige van ze die ik ken. Had ze in 2016 op Graspop al eens een aantal nummers zien spelen, toen in die tent lag het me wel.
Ah, Into The Void Eindhoven was in januari vorig jaar dus voordat ze het weer live speelden.quote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ze hebben het heel lang niet live gespeeld omdat dat eigenlijk niet meer het nummer was waarmee ze geässocieerd wilden worden. Maar vorig jaar hebben ze dat weer wel gedaan en sindsdien houden ze er zelf ook weer van. Gelukkig.
Ja de Bosuil met Hemelvaart vorig jaar en toen waren ze het net weer gaan spelen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, Into The Void Eindhoven was in januari vorig jaar dus voordat ze het weer live speelden.
Oh op Paaspop! Had er heen willen gaan alleen voor Amenra, maar kon geen kaartje meer krijgen. Gaaf he! Wel jammer dat het daar niet stil was door de tent er naast en omdat het in NL was, zodat iedereen er doorheen stond te ouwehoeren (heb ik gelezen dan..). The Dutch Disease.quote:
Paaspop? Ik zag vrijdag een band die zondag op Paaspop stond. Komt wel dichtbij zo.quote:
Ja, daar was ik ook bij. Dat was mooi he! In maart met nog 3 andere bands was dat. Igorr en nog wat.quote:Op maandag 1 april 2024 18:45 schreef chasse_friet het volgende:
Paaspop inderdaad, tijdens de rustige stukken hoorde je flink de bassen van een naastgelegen tent, maar het was toch een erg goed optreden weer. Vorig jaar heb ik ze in 013 gezien, dat kwam wel nog beter over.
Ja klopt idd, naast Igorrr ook nog Der weg einer freiheit en Hangman's chair.quote:Op maandag 1 april 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook bij. Dat was mooi he! In maart met nog 3 andere bands was dat. Igorr en nog wat.
Daar heb ik nog een pin van op mijn battle jacket.quote:
Ik ben er wel klaar mee. Helemaal met die prijzen van tegenwoordig. Geldt ook voor Rammstein. Tool heb ik door prijzen en zitplekken ook totaal niet overwogen verder.quote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, Metallica is ook altijd wel weer lekker. Als die komen ga ik er gewoon weer heen.
Maar ik blijf me verbazen over hoeveel moois België heeft.
De pizzaboer staat hier straks voor de deur als het goed is.quote:Op maandag 1 april 2024 18:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, het was weer aangenaam. En nu de keuken in!
Ja, weet ik, ik bedoelde ook de laatste 100.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er is al dagenlang de Tijdloze 1000, maar inmiddels zijn ze in de 100.
Psychonautgenot.quote:Op maandag 14 april 2025 19:21 schreef bloodymary1 het volgende:
2e Paasdag is het weer zo ver, de Zwaarste Lijst op StuBru. Stemmen kan nog, als het maar niet op Linkin Park is.
Ik heb de hele dag weer vrij gehouden van afspraken en sociale zaken. Lekker de hele dag in mijn kantoor werken met de radio aan. Heb ook al weer gestemd:
1. Steak Number Eight - The Sea is Dying
2. Amenra - Solitairy Reign
3. Psychonaut - The Fall of Consciousness
Metal en aanverwante genres.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:10 schreef tong80 het volgende:
Wat houdt het precies in ? Hardrock Of al het zware geweld ?
Werkse?quote:
Goed goed.quote:Op maandag 21 april 2025 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja lekker bezig, met de radio op standje hard. Gaat alles ook veel sneller.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |