Ja de Bosuil met Hemelvaart vorig jaar en toen waren ze het net weer gaan spelen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, Into The Void Eindhoven was in januari vorig jaar dus voordat ze het weer live speelden.
Oh op Paaspop! Had er heen willen gaan alleen voor Amenra, maar kon geen kaartje meer krijgen. Gaaf he! Wel jammer dat het daar niet stil was door de tent er naast en omdat het in NL was, zodat iedereen er doorheen stond te ouwehoeren (heb ik gelezen dan..). The Dutch Disease.quote:
Paaspop? Ik zag vrijdag een band die zondag op Paaspop stond. Komt wel dichtbij zo.quote:
Ja, daar was ik ook bij. Dat was mooi he! In maart met nog 3 andere bands was dat. Igorr en nog wat.quote:Op maandag 1 april 2024 18:45 schreef chasse_friet het volgende:
Paaspop inderdaad, tijdens de rustige stukken hoorde je flink de bassen van een naastgelegen tent, maar het was toch een erg goed optreden weer. Vorig jaar heb ik ze in 013 gezien, dat kwam wel nog beter over.
Ja klopt idd, naast Igorrr ook nog Der weg einer freiheit en Hangman's chair.quote:Op maandag 1 april 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook bij. Dat was mooi he! In maart met nog 3 andere bands was dat. Igorr en nog wat.
Daar heb ik nog een pin van op mijn battle jacket.quote:
Ik ben er wel klaar mee. Helemaal met die prijzen van tegenwoordig. Geldt ook voor Rammstein. Tool heb ik door prijzen en zitplekken ook totaal niet overwogen verder.quote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, Metallica is ook altijd wel weer lekker. Als die komen ga ik er gewoon weer heen.
Maar ik blijf me verbazen over hoeveel moois België heeft.
De pizzaboer staat hier straks voor de deur als het goed is.quote:Op maandag 1 april 2024 18:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, het was weer aangenaam. En nu de keuken in!
Ja, weet ik, ik bedoelde ook de laatste 100.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er is al dagenlang de Tijdloze 1000, maar inmiddels zijn ze in de 100.
Psychonautgenot.quote:Op maandag 14 april 2025 19:21 schreef bloodymary1 het volgende:
2e Paasdag is het weer zo ver, de Zwaarste Lijst op StuBru. Stemmen kan nog, als het maar niet op Linkin Park is.
Ik heb de hele dag weer vrij gehouden van afspraken en sociale zaken. Lekker de hele dag in mijn kantoor werken met de radio aan. Heb ook al weer gestemd:
1. Steak Number Eight - The Sea is Dying
2. Amenra - Solitairy Reign
3. Psychonaut - The Fall of Consciousness
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |