Oh.quote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat komt er nog.
Schism
Master of Puppets
All Along
Black Fuel
Solitary Reign
En The Sea is Dying op 1!
Langste nummer was 11 minuten en die is al geweest, dus als je 20 minuten niet luistert mis je een hoop.quote:
Op Metallica na komt er denk ik niets meer van mijn gadingquote:Op maandag 1 april 2024 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Langste nummer was 11 minuten en die is al geweest, dus als je 20 minuten niet luistert mis je een hoop.
Oh heerlijk! Ik wilde er heen, maar wil niet zitten bij concerten. Maar daar zul je op Graspop geen last van hebben.quote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ga ik ook zien op Graspop. Wat een feest.
Tof festival! Fijne sfeerquote:Op maandag 1 april 2024 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ga ik ook zien op Graspop. Wat een feest.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik wilde er heen, maar wil niet zitten bij concerten. Maar daar zul je op Graspop geen last van hebben.
Ben in 2016 geweest, was echt top. Denk dat ik in 2017 voor het laatst bij zo'n echt groot festival ben geweest (Werchter) dus zal wel weer wennen zijn. Ga tegenwoordig wat meer naar kleinere festivals maar er staan leuke bands op Graspop dit jaar met een aantal oudjes die ik nog wel eens live wilde zien.quote:Op maandag 1 april 2024 18:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Tof festival! Fijne sfeer
Ik was er afgelopen jaar een dagje
Ik op Into The Void, maar het lag me niet helemaal live dit keer (kan ook aan de combinatie met andere bands liggen, of dat ik honger begon te krijgen ofzo). Ze speelden dit nummer ook niet en dat is een van de weinige van ze die ik ken. Had ze in 2016 op Graspop al eens een aantal nummers zien spelen, toen in die tent lag het me wel.quote:Op maandag 1 april 2024 18:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Sea is Dying op 3. Dit vind ik echt het allerallerallermooiste nummer ooit. En hoe kun je dit maken op die leeftijd, ze waren nog geen 15 toen. Die opbouw, briljant!
Vorig jaar ook live gezien, wederom in de Bosuil.
Ja ze hebben het heel lang niet live gespeeld omdat dat eigenlijk niet meer het nummer was waarmee ze geässocieerd wilden worden. Maar vorig jaar hebben ze dat weer wel gedaan en sindsdien houden ze er zelf ook weer van. Gelukkig.quote:Op maandag 1 april 2024 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik op Into The Void, maar het lag me niet helemaal live dit keer (kan ook aan de combinatie met andere bands liggen, of dat ik honger begon te krijgen ofzo). Ze speelden dit nummer ook niet en dat is een van de weinige van ze die ik ken. Had ze in 2016 op Graspop al eens een aantal nummers zien spelen, toen in die tent lag het me wel.
Ah, Into The Void Eindhoven was in januari vorig jaar dus voordat ze het weer live speelden.quote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ze hebben het heel lang niet live gespeeld omdat dat eigenlijk niet meer het nummer was waarmee ze geässocieerd wilden worden. Maar vorig jaar hebben ze dat weer wel gedaan en sindsdien houden ze er zelf ook weer van. Gelukkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |