Nouja, niks, niks.quote:Op maandag 6 april 2026 12:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Jinjer, heerlijk! Toen er nog niks aan de hand was in de Ukraïne.
Vorig jaar voor het eerst op Lokerse Feesten.quote:Op maandag 6 april 2026 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Amenra! Al vijf keer gezien inmiddels, altijd even indrukwekkend. Dit jaar weer op Helldorado in november en hopelijk nog wel een keer.
Mooi! Daar was ik op een andere dag met Brutus en Psychonaut. En Electric Callboy, maar dat was niet mijn ding.quote:Op maandag 6 april 2026 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het eerst op Lokerse Feesten.
And the rain will kill us allquote:
Dit stuk helemaal.quote:
Stonden nooit op de festivals waar ik heen was. Meestal in een zaal, waar ik dan niet speciaal naartoe ga.quote:Op maandag 6 april 2026 15:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Daar heb je dan moeite voor moeten doen
Oh ik vond jou wel een Graspop typequote:Op maandag 6 april 2026 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stonden nooit op de festivals waar ik heen was. Meestal in een zaal, waar ik dan niet speciaal naartoe ga.
2016 en 2024 geweest. Ik ga wel ieder jaar naar Into The Grave.quote:Op maandag 6 april 2026 15:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Oh ik vond jou wel een Graspop type
Nee, vond de eerste belletjes ook matig vandaag.quote:Op maandag 6 april 2026 15:13 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dat bellen van die luisteraar net sloeg ook werkelijk nergens op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |