Wat mij betreft vergeten we ze voor de rest van mijn leven.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we Ajax gewoon even vergeten voor een jaar of tien en daarna kijken of er nog iets van over is.
Laten we in elk geval blij zijn dat hij het aandeel niet short gingquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Omekot, deze reactie
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
Een ontevreden roker is een onruststoker?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef Strani het volgende:
Tevens: Sterkte aan de rokers hier, mits die er zijn. Dat zijn nog eens prijzen! Hier is het iets van 5.50 of zo dacht ik.
24 euro voor shag.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef Strani het volgende:
Tevens: Sterkte aan de rokers hier, mits die er zijn. Dat zijn nog eens prijzen! Hier is het iets van 5.50 of zo dacht ik.
Zou hem wel meer geld hebben opgeleverd!quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laten we in elk geval blij zijn dat hij het aandeel niet short ging![]()
Maar man man man
Blij dat ik inmiddels een paar jaar gestopt benquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef Strani het volgende:
Wiequote:Op dinsdag 2 april 2024 13:39 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we Ajax gewoon even vergeten voor een jaar of tien en daarna kijken of er nog iets van over is.
Heerlijk! En dat op dinsdagmiddag!quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef Em31 het volgende:
Vanochtend gewerkt, daarna De Mol gekeken en nu voor pampus op de bank liggen. Het kan allemaal minder.
De Mol is wel weer genieten.
Ja dat zou je denken. Ik ben benieuwd. Ook of het vapen dan ook flink duurder zal worden straks.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
24 euro voor shag.ja als je dan nog steeds niet wil stoppen.
Oh, ik had eigenlijk wel op een kleine prijsverhoging gerekend. Ik heb gisteren nog iemand een leuk cadeau gegeven en ik had wel gehoopt dat geld weer snel terug te verdienen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:48 schreef Strani het volgende:
Gelukkig is de cocaine niet in prijs gestegen, anders zou het hier in de SC maar een saaie boel worden.
Voor wat?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel genoodzaakt de prijs te verhogen.
PARODIE OP EEN VOETBALCLUBquote:
Ik dacht al, wat voor services biedt jij wel niet, maar het is alleen drugs.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie de twee posts boven mij.
Ja, niks speciaals verder. Maar de douane onderschept het vaak in de haven.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat voor services biedt jij wel niet, maar het is alleen drugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |