quote:
Het lag dus niet aan mijquote:
Gelukkig was ik de meeste van die uren lekker aan het slapen, volledig onwetendquote:Op woensdag 3 april 2024 08:59 schreef Em31 het volgende:
Het waren een paar zware uren
[ afbeelding ]
Ik was ook wel een beetje bang vanmorgen jaquote:Op woensdag 3 april 2024 09:00 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht wel even, oh dit is het nu echt zeker, ze kappen ermee.
En daarna lag FOK! er gelijk uit.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder gisteravond nieuwe meubels besteld bij Ikea
Ik zie een verbandquote:
Altijd weer jouw schuld he.quote:
Tuurlijk altijd de schuld van de blauwenquote:
Ik kwam er laatst achter dat je nu ook gewoon kleine dingen kunnen bestellen en dat het dan bezorgd wordt door PostNL in plaats van wat ze eerst hadden door een bezorgbedrijf en het dus veel te duur werd (bij kleine dingen dus, bij meubels is het logisch). Wat een uitvinding.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder gisteravond nieuwe meubels besteld bij Ikea
Bepaalde kleine dingen die ik besteld had kon niet met de vrachtwagen. Die zal ik apart moeten bestellen of hopen dat in assortiment komt in Ikea Leeuwarden als die in het najaar zijn deuren opent.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat je nu ook gewoon kleine dingen kunnen bestellen en dat het dan bezorgd wordt door PostNL in plaats van wat ze eerst hadden door een bezorgbedrijf en het dus veel te duur werd (bij kleine dingen dus, bij meubels is het logisch). Wat een uitvinding.Was wat dingen vergeten en zou er bijna alweer heenrijden.
De verzendkosten vallen mee en passen zich ook aan aan wat je bestelt, dus dat kun je altijd nog doen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bepaalde kleine dingen die ik besteld had kon niet met de vrachtwagen. Die zal ik apart moeten bestellen of hopen dat in assortiment komt in Ikea Leeuwarden als die in het najaar zijn deuren opent.
Sorry hoor, dat we jou meteen missen en we in angst moeten leven of we ooit nog wel contact met je gaan hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Dit laat maar weer goed zien welke mensen geen minuut zonder deze SC kunnen.
Bereid je maar vast voor op dat ook ik, ondanks dat ik de eeuwige jeugd lijk te bezitten, ooit zal vergaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat we jou meteen missen en we in angst moeten leven of we ooit nog wel contact met je gaan hebben.
Dit weiger ik te accepteren!quote:Op woensdag 3 april 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op dat ook ik, ondanks dat ik de eeuwige jeugd lijk te bezitten, ooit zal vergaan.
Hoe staat jouw zoektocht ervoor?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op dat ook ik, ondanks dat ik de eeuwige jeugd lijk te bezitten, ooit zal vergaan.
Ligt ie niet nog stiekem in bed?quote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb last van een verstopte rechteroor
Ze heeft lara croft boobies gekregen (dan wel de jaren 90 / 00 versie)quote:Op woensdag 3 april 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen verschil.
(Dit wilde ik gisteren nog plaatsen)quote:Op zondag 31 maart 2024 21:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Mannekes toch, wat is De Mol na twee aflevering alweer zo ontzettend veel beter dan WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
(Dit wilde ik gisteren nog plaatsen)
Ma allez how wat een geweldige aflevering
Even in een spoilertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wist ik ook niet inderdaad. Ik dacht nog altijd dat iets kleins bestellen bij IKEA niet de moeite was vanwege de bijzonder hoge bezorgkosten.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat je nu ook gewoon kleine dingen kunnen bestellen en dat het dan bezorgd wordt door PostNL in plaats van wat ze eerst hadden door een bezorgbedrijf en het dus veel te duur werd (bij kleine dingen dus, bij meubels is het logisch). Wat een uitvinding.Was wat dingen vergeten en zou er bijna alweer heenrijden.
Ja dat dacht ik ook, zou ik niet eens zo gek vinden want mensen komen toch wel en je neemt als je daar bent natuurlijk weer meer mee dan nodig.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit wist ik ook niet inderdaad. Ik dacht nog altijd dat iets kleins bestellen bij IKEA niet de moeite was vanwege de bijzonder hoge bezorgkosten.
De anderen zaten gewoon al te chillen op Discord alsof er niks aan de hand was.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:59 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Je was niet alleen hoor. Ik kreeg ook ontwenningsverschijnselen en zag dingen die er niet waren. Loredana Berte die Ed Sheeran zong. Ik heb het gelukkig overleefdquote:Op woensdag 3 april 2024 08:59 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we het er op houden dat als ik in de jeugdzorg zou willen werken, ik kan kiezen uit zeker 23 vacatures, in een straal van 50km.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe staat jouw zoektocht ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Zo dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen verschil.
Het zoek-de-verschillen plaatje van deze week lijkt niet zo moeilijk te zijn, ik kom tot zeker 7 verschillen.quote:
Zo is het wel beter zichtbaar.quote:
Ik heb er al 9.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zoek-de-verschillen plaatje van deze week lijkt niet zo moeilijk te zijn, ik kom tot zeker 7 verschillen.
quote:Op woensdag 3 april 2024 13:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat als ik in de jeugdzorg zou willen werken, ik kan kiezen uit zeker 23 vacatures, in een straal van 50km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt vast iets passends op je pad
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik ben gek genoeg juist minder gaan stressen door m’n smartwatch. Het is nu constant beschikbaar en dus kijk ik er niet meer naar ofzo. Jammer genoeg vind ik dan wel weer andere dingen om over te hypochonderenquote:Op woensdag 3 april 2024 14:20 schreef Arizona het volgende:
Zo, ik heb mijn jaarlijkse bloeddrukmeting weer gedaan en mijn bloeddruk was uitstekend! Beter nog dan vorig jaar![]()
Uiteraard wel weer een hartslag van bijna 100 want ik stress me kapot bij medische dingen, zelfs bij zoiets onnozels als mijn eigen bloeddruk meten![]()
Ik zou ook nooit zo’n smartwatch kunnen hebben die je hartslag en je saturatie meet enzo, dat zou me echt stress geven.
Ja, dit is best relatable. Ik heb zelf geen smartwatch en daar zou ik ook niet aan moeten beginnen, want dan wil ik elke keer controleren of alles nog wel goed isquote:Op woensdag 3 april 2024 14:20 schreef Arizona het volgende:
Ik zou ook nooit zo’n smartwatch kunnen hebben die je hartslag en je saturatie meet enzo, dat zou me echt stress geven.
Ja, ik zou dan ook meteen de druk voelen om snel te reageren op mails en appjes enzo die ik binnen zie komen. Dat zou me veel te veel prikkels en onrust gevenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
Ik had een tijdje een smartband om want ik dacht dat het wel handig zou zijn om ook alle pushmeldingen en zo van m'n telefoon direct te kunnen zien. Maar eigenlijk gaf het me wat te veel stress en het is ook wel lekker om niet alles meteen te zien soms.
Precies ja, ik ben ook een control freak. En als er dan ook maar een keer een afwijkende meting of iets zou zijn, schiet ik meteen in de paniekstandquote:Op woensdag 3 april 2024 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dit is best relateable. Ik heb zelf geen smartwatch en daar zou ik ook niet aan moeten beginnen, want dan wil ik elke keer controleren of alles nog wel goed is
Portugal won in 2017 met een monsterscore. Voor de laatste vraag zou ik zeggen Malta.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:24 schreef TjjWester het volgende:
Weet iemand toevallig welk land de meeste punten heeft gescoord of het vaakst tweede is geworden zonder ooit gewonnen te hebben?
Ik ga voor IJsland als vaakst 2de zonder ooit te winnen. Ze zijn slechts 2x tweede geworden, maar hadden in 2020 ook moeten winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:24 schreef TjjWester het volgende:
Weet iemand toevallig welk land de meeste punten heeft gescoord of het vaakst tweede is geworden zonder ooit gewonnen te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |