quote:
Het lag dus niet aan mijquote:
Gelukkig was ik de meeste van die uren lekker aan het slapen, volledig onwetendquote:Op woensdag 3 april 2024 08:59 schreef Em31 het volgende:
Het waren een paar zware uren
[ afbeelding ]
Ik was ook wel een beetje bang vanmorgen jaquote:Op woensdag 3 april 2024 09:00 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht wel even, oh dit is het nu echt zeker, ze kappen ermee.
En daarna lag FOK! er gelijk uit.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder gisteravond nieuwe meubels besteld bij Ikea
Ik zie een verbandquote:
Altijd weer jouw schuld he.quote:
Tuurlijk altijd de schuld van de blauwenquote:
Ik kwam er laatst achter dat je nu ook gewoon kleine dingen kunnen bestellen en dat het dan bezorgd wordt door PostNL in plaats van wat ze eerst hadden door een bezorgbedrijf en het dus veel te duur werd (bij kleine dingen dus, bij meubels is het logisch). Wat een uitvinding.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder gisteravond nieuwe meubels besteld bij Ikea
Bepaalde kleine dingen die ik besteld had kon niet met de vrachtwagen. Die zal ik apart moeten bestellen of hopen dat in assortiment komt in Ikea Leeuwarden als die in het najaar zijn deuren opent.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat je nu ook gewoon kleine dingen kunnen bestellen en dat het dan bezorgd wordt door PostNL in plaats van wat ze eerst hadden door een bezorgbedrijf en het dus veel te duur werd (bij kleine dingen dus, bij meubels is het logisch). Wat een uitvinding.Was wat dingen vergeten en zou er bijna alweer heenrijden.
De verzendkosten vallen mee en passen zich ook aan aan wat je bestelt, dus dat kun je altijd nog doen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bepaalde kleine dingen die ik besteld had kon niet met de vrachtwagen. Die zal ik apart moeten bestellen of hopen dat in assortiment komt in Ikea Leeuwarden als die in het najaar zijn deuren opent.
Sorry hoor, dat we jou meteen missen en we in angst moeten leven of we ooit nog wel contact met je gaan hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Dit laat maar weer goed zien welke mensen geen minuut zonder deze SC kunnen.
Bereid je maar vast voor op dat ook ik, ondanks dat ik de eeuwige jeugd lijk te bezitten, ooit zal vergaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat we jou meteen missen en we in angst moeten leven of we ooit nog wel contact met je gaan hebben.
Dit weiger ik te accepteren!quote:Op woensdag 3 april 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op dat ook ik, ondanks dat ik de eeuwige jeugd lijk te bezitten, ooit zal vergaan.
Hoe staat jouw zoektocht ervoor?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op dat ook ik, ondanks dat ik de eeuwige jeugd lijk te bezitten, ooit zal vergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |