Ja he ze mag een grand entree maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:25 schreef Ireth het volgende:
Bij besteding van 10 coins krijg je een klein paaspakket cadeau...
BB zorgt wel dat zijn favoriete een goede entree maakt zo bij terugkomst
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:26 schreef engine het volgende:
Ondertussen op de andere stream heeft Tyron ook een top tijd
[ afbeelding ]
Nee is gepeste ashley he (geintje) denk dat wie ook had gegaan dit ook had gekregen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:26 schreef humpty het volgende:
Zo'n aanbieding heeft er nog niet eerder gelegen
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:25 schreef Ireth het volgende:
Bij besteding van 10 coins krijg je een klein paaspakket cadeau...
BB zorgt wel dat zijn favoriete een goede entree maakt zo bij terugkomst
Denk dat ze er ook niets van snappen dat ze zo zuinig zijn met hun zcoins.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:27 schreef kater1 het volgende:
BB nog even zeuren om meer coins uit te geven
Volgens mij lagen die er ook nietquote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat met 4 tassen weer naar het huis
ZONDER VRIJSTELLING OF WAT DAN OOK![]()
Staat nog niet in het script vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat met 4 tassen weer naar het huis
ZONDER VRIJSTELLING OF WAT DAN OOK![]()
Deed ze ook, vind het ze allemaal wel leuk doen in de shopquote:
Ik denk dat Tyron heel erg opgelucht gaat zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties
Aller eerst zullen ze verbaasd kijken als ze met zoveel binnen komt lopen denk ik
Ze weten immers hoe duur alles in de BB shop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:
Even rond laten draaien tot 0 en dan weer terug naar het oude bedragquote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu zou BB een keer op de knop van die jingle voor mutatie van de jackpot moeten drukken, gewoon voor de gein.
Volgens mij had Ashley geen granny smith gekochtquote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef Snoozey het volgende:
eve door de zure appels heenbijten mannen
Nee, het is het totaal plaatje en het sturen van Big Brother....quote:Op zondag 31 maart 2024 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron heel erg opgelucht gaat zijndit zit hem helemaal niet lekker.
Dat dacht ik ookquote:
Iedereen heeft wel eens een tyfusdag? Ik zit er ook wel eens zo bij als ik me niet zo top voelquote:
zakt je broek dan ook af hequote:Op zondag 31 maart 2024 16:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een tyfusdag? Ik zit er ook wel eens zo bij als ik me niet zo top voel
kom op alles ging goed met hem tot aan de coins/shopquote:Op zondag 31 maart 2024 16:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een tyfusdag? Ik zit er ook wel eens zo bij als ik me niet zo top voel
Die heeft ze dan ook van haar eigen coins gekocht.quote:
O die had ik helemaal niet gezien. BB stuurde er ook niet op zoals de vorige keerquote:Op zondag 31 maart 2024 16:31 schreef ledn81 het volgende:
Wat er verder nog te koop was
een spraakbericht vermoed ik? voor 8 coins
persoonlijk item voor 7 coins
bellen met ? 12 coins
[ afbeelding ]
Ahh er lag dus toch watquote:Op zondag 31 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die had ik helemaal niet gezien. BB stuurde er ook niet op zoals de vorige keer
had niet anders verwachtquote:Op zondag 31 maart 2024 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
De broodjes hamburger moeten ze even door de helft doen.
Randy komt er ook bij staan
Tyron blijft met een enorm lang boos gezicht op de bank liggen.
Nee idd, ik zag dat slotje en dacht dat dat misschien een vrijstelling zou zijn, maar nog even beelden terug gekeken en dit waren ze. Idd wel apart dat er niet op gestuurd werd zoals andere keren wel gebeurdequote:Op zondag 31 maart 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die had ik helemaal niet gezien. BB stuurde er ook niet op zoals de vorige keer
Vreselijke trol is dat toch.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
ja hoor Alice beslis jij het maar weer even
Ja, ik had het ook niet gezien. Normaal stuurt hij de bewoners wel die richting ookquote:
Moest lachenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook niet gezien. Normaal stuurt hij de bewoners wel die richting ook
Glenn zeurt kleren gaan zo stinken van BBquen zegt hij
ja partypoepersquote:Op zondag 31 maart 2024 16:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeetje de mannen vinden het aansteken van de bbq te veel werk? En hun kleren gaan er van stinken
Ah ja dat heb ik ff gemist. Ik weet niet (net als niemand denk ik) waarom ie zich zo voelt, kan van alles zijn. Ging net ook ff over Tom over ‘je mist thuis ook he’. Kan een combinatie van van alles zijn icm een mindere dag ofzo. Baalmomentjes/ ‘een string die ff verkeerd zit’ heeft iedereen alleen staat daar normaal geen camera op.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kom op alles ging goed met hem tot aan de coins/shop
Tom staat er ook bij. Die is stil blij.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
![]()
Ashley deed het leuk en heeft het goed gedaan voor de groep![]()
Ty als een klein mokkend kind op de bank
maar ik hoor Tom ook niet?
Dat deed ze niet, ze gaf haar meningquote:Op zondag 31 maart 2024 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
ja hoor Alice beslis jij het maar weer even
huh gaan ze dat niet doen?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:35 schreef Adat231 het volgende:
De bbq aansteken is te veel moeite blijknaar
ja precies datquote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
huh gaan ze dat niet doen?![]()
Deze groep weet echt alles leuks te verpesten.
Ze gaan het gewoon in de pan bakkenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die had het vorige weekquote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze lijken allemaal in een depressie te zitten. Behalve ashley
Ze hebben genoeg plekken waar ze het ding onder kunnen plaatsen, maar mevrouw Alice beslist even anders, en iedereen volgt als een waar schaap en halen er ook andere argumenten bij....quote:Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef spapaars het volgende:
Straks gezellig buiten barbecueën
[ afbeelding ]
Ook heimwee na het zien van familie en ook de pest in dat ashley mocht gaan winkelen. Tom vond dat ook niet leuk als ze al een week niet betaald heeft.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik ff gemist. Ik weet niet (net als niemand denk ik) waarom ie zich zo voelt, kan van alles zijn. Ging net ook ff over Tom over ‘je mist thuis ook he’. Kan een combinatie van van alles zijn icm een mindere dag ofzo. Baalmomentjes/ ‘een string die ff verkeerd zit’ heeft iedereen alleen staat daar normaal geen camera op.
Hij zal er straks vast wel weer zijn.
Maar das de schuld van Alicequote:Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze gaan het gewoon in de pan bakken![]()
saai
Jimmy is ook superblijquote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze lijken allemaal in een depressie te zitten. Behalve ashley
Dan moeten die anderen hun mond open doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg plekken waar ze het ding onder kunnen plaatsen, maar mevrouw Alice beslist even anders, en iedereen volgt als een waar schaap en halen er ook andere argumenten bij....
Ze stelt voor, beslissen doet ze niet dus.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg plekken waar ze het ding onder kunnen plaatsen, maar mevrouw Alice beslist even anders, en iedereen volgt als een waar schaap en halen er ook andere argumenten bij....
Glen wilde het nietquote:Op zondag 31 maart 2024 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB de jackpot nu wel.goed genoeg vind. Special offers zijn nu met coins blijkbaar.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
O de extra dingen was ook voor coins
Ash had ze dus wel gezien
ja ok zij gaf wel voorzet maar die mannen zijn ook slapzwanzenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat deed ze niet, ze gaf haar mening![]()
Ze kan ook echt helemaal niks meer zeggen hé! Glenn zei ik dat hij liever de pan deed, bbq veel werk en je kleren stinken..
Ashley en cijfertjesquote:Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: ik kon voor 10 coins een telefoongesprek voeren
persoonlijk voorwerp voor ook zoiets als 10 coins?
glenn: niet voor geld?
Ashley: coins.. alles.. ik zag niks voor jackpot.
Dat dus, echt heel triestquote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
in zijn huis gelden zijn regels, dus misschien zitten ze straks toch met de bbqquote:Op zondag 31 maart 2024 16:39 schreef Verida het volgende:
wat flauw om niet de bbq aan te willen steken.
dat vind ik echt een domper. Ze hebben de hele dag niets te doen en dan nu zeggen dat het teveel werk is.
Niet zo aardig richting BB
Ja te gek voor woorden ditquote:Op zondag 31 maart 2024 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja biet normaal he, de mannen vinden het stinken enzo en dat is de schuld van alice
In gezamelijk overleg Glenn gaf ook aan dat het stonk de BBQquote:Op zondag 31 maart 2024 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat ze best saai zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:39 schreef Verida het volgende:
wat flauw om niet de bbq aan te willen steken.
dat vind ik echt een domper. Ze hebben de hele dag niets te doen en dan nu zeggen dat het teveel werk is.
Niet zo aardig richting BB
Plus dat zijn nieuwe vriendin echt op hem wacht en graag verder wil. Dan valt het tegen dat het nog langer duurt en in de veronderstelling leeft dat de winnaar al bekent is....Dan ga je piekeren.....zit ik hier als opvulling of wat.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had het vorige week
Denk dat ze er allemaal een beetje doorheen zitten, ze hadden ook verwacht dat dit de laatste wek zou zijn, Maar moeten nog een week langer ook
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef engine het volgende:
Tyron baalt ook dat ze de bbq niet aansteken
[ afbeelding ]
Precies, beetje combinatie van alles. Zoals we allemaal wel eens onze ophopinkjes hebben en ff een baaldag/moment, zonder camera. Hoeven we niet zoveel op in te zoomen denk ik. Soms heb je van die dagen, dat je het liefst alleen maar wil slapen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ook heimwee na het zien van familie en ook de pest in dat ashley mocht gaan winkelen. Tom vond dat ook niet leuk als ze al een week niet betaald heeft.
Ze kaarten liever.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze best saai zijn.
Daar wordt niet veel ondernomen.
Als het je niet bevalt dan weet hij waar de draaideur zit....quote:Op zondag 31 maart 2024 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap Ty wel, die vrouw trekt al bijna 80 dagen nonstop alle aandacht naar zich toe. Ik zou er ook doodmoe van worden...
Ja tuurlijk zoveel overwicht heeft ze. Natuurlijke leidsterquote:Op zondag 31 maart 2024 16:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok zij gaf wel voorzet maar die mannen zijn ook slapzwanzen
Preachquote:Op zondag 31 maart 2024 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap Ty wel, die vrouw trekt al bijna 80 dagen nonstop alle aandacht naar zich toe. Ik zou er ook doodmoe van worden...
quote:
Een stelletje ontevreden honden is het.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In gezamelijk overleg Glenn gaf ook aan dat het stonk de BBQ
Hij heeft een dipje. Mist thuis zei hij straks tegen Tom.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef engine het volgende:
Tyron baalt ook dat ze de bbq niet aansteken
[ afbeelding ]
Punt is dat ze niet zomaar kunnen wassen want dat kost ook coins. Coins is een kostbaar bezit nu ze al het eten moeten kopen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja biet normaal he, de mannen vinden het stinken enzo en dat is de schuld van alice
Hij kan beter morgen gaan werkenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een dipje. Mist thuis zei hij straks tegen Tom.
Dus...quote:Op zondag 31 maart 2024 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, dan ben je uit geluld....wat een flauwe kul!
Het zijn altijd dezelfde die het werk doen daar.quote:
Allebei voor alle duidelijkheid!quote:Op zondag 31 maart 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus...
Als Alice het zegt is het dwingend maar als Glenn het zegt is het flauwekul
Ja, en dat zonder haar hofdame.....quote:Op zondag 31 maart 2024 16:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde die het werk doen daar.
Doet ze ook eens wat.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde die het werk doen daar.
Alice is de antichrist voor veel mensen die Ashley verafgodenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus...
Als Alice het zegt is het dwingend maar als Glenn het zegt is het flauwekul
Ze kwijt zich altijd prima van haar taken en plichten. Niets op aan te merken.quote:
En zo hoort 't ook: er moet wel een beetje televisie worden gemaakt. Dat ze nu het hele BBQ-pakket in een pan gaan gooien vind ik echt een aanfluiting. Hebben ze een keer een mooie aanbieding te pakken, gaan ze er zo gemakzuchtig mee om. Wat een gezeik over stinkende kleren, veel werk, etc.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed ze ook, vind het ze allemaal wel leuk doen in de shop
Jimmy ook altijd, die maakt er een hele show van
Eens! En het is niet omdat ze het te druk hebben. Dit is gewoon luiheid.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En zo hoort 't ook: er moet wel een beetje televisie worden gemaakt. Dat ze nu het hele BBQ-pakket in een pan gaan gooien vind ik echt een aanfluiting. Hebben ze een keer een mooie aanbieding te pakken, gaan ze er zo gemakzuchtig mee om. Wat een gezeik over stinkende kleren, veel werk, etc.
Ja die zien ook wel dat Alice Ashley op alle fronten aftroeftquote:Op zondag 31 maart 2024 16:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alice is de antichrist voor veel mensen die Ashley verafgoden
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En zo hoort 't ook: er moet wel een beetje televisie worden gemaakt. Dat ze nu het hele BBQ-pakket in een pan gaan gooien vind ik echt een aanfluiting. Hebben ze een keer een mooie aanbieding te pakken, gaan ze er zo gemakzuchtig mee om. Wat een gezeik over stinkende kleren, veel werk, etc.
Wat een avontuur maken ze er van héquote:Op zondag 31 maart 2024 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die stinkende kleding moeten ze wassen en dat kost coins. Coins zijn kostbaar nu ze eten moeten kopen. Dus is wel begrijpelijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eigenlijk moet BB met een extra mededeling komen met zo iets van: 'het barbecue pakket is zoals je zelf wel kunt indenken om te barbecueën en dat doe je buiten op een barbecue en dus NIET in mijn huis! Succes...!'quote:Op zondag 31 maart 2024 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja erg zwak, ze hadden beter het weer de schuld kunnen geven dat zou hier ook beter vallenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh. Die coins kunnen ze toch telkens winnen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:54 schreef marky het volgende:
[..]
Die stinkende kleding moeten ze wassen en dat kost coins. Coins zijn kostbaar nu ze eten moeten kopen. Dus is wel begrijpelijk.
Je kunt veel kleren ook met de hand wassen als je toch wil besparen. Trek dan niet je beste jas aan ofzo. Echt flauw gedoe.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:54 schreef marky het volgende:
[..]
Die stinkende kleding moeten ze wassen en dat kost coins. Coins zijn kostbaar nu ze eten moeten kopen. Dus is wel begrijpelijk.
Allemaal vermoeid (en lichtelijk depressief) van 11 weken Ashley denk ik. 11 weken zonder dat had hele andere energieën gegeven denk ik. Helemaal als je daar een heel positief type a la Salar, Nouchine, Kristof (en zo kan ik er nog wat noemen) voor in de plaats had gehad. Bedoel ik niet om Ashley te bashen, maar is denk ik serieus een mogelijke verklaring.quote:
En Ty dacht ik.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Glenn en Tom hebben allebei niet gesproken met vriendin/moeder.
Zijn meteen gaan zoeken. Nu toch spijt.
Dat geldt eigenlijk voor alle bewoners. Er zat dit jaar geen enkele sprankelende persoonlijkheid in.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Allemaal vermoeid (en lichtelijk depressief) van 11 weken Ashley denk ik. 11 weken zonder dat had hele andere energieën gegeven denk ik. Helemaal als je daar een heel positief type a la Salar, Nouchine, Kristof (en zo kan ik er nog wat noemen) voor in de plaats had gehad. Bedoel ik niet om Ashley te bashen, maar is denk ik serieus een mogelijke verklaring.
Moeten ze het wel goed hebben.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh. Die coins kunnen ze toch telkens winnen.
Lang zou zijn, morgen of zelfs overmorgen. Nu een paar uur later in dit hele al 11 weken van huis en buitenwereld-avontuur, is dat niet lang imo. Kan gewoon.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Snap wel dat ze daar spijt van hebben, maar blijf er niet zo lang in hangen. Ze krijgen een dagvergoeding, eten en drinken en dan een beetje gaan lopen jengelen als je zelf een verkeerde beslissing maakt
Dat laatste en dan ben je ook slecht voorbereid, er zit elk jaar één of meerdere van dat soort types inquote:Op zondag 31 maart 2024 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor alle bewoners. Er zat dit jaar geen enkele sprankelijke persoonlijkheid in.
ik vind het overigens wel bijzonder dat je dit niet als bashen bedoeld, maar het wel alleen aan Ashley wijt
Ja is ook echt jammer, BB geeft hen denk ik omdat het Pasen is iets extra'squote:Op zondag 31 maart 2024 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Omdat Ashley imo feitelijk een heel vermoeiend type is met een negatieve drukkende energie. 11 weken 24/7 dat, is imo een overdosis negativiteit. Dat doet wat met zo’n groep in zo’n intensief proces. De rest is niet zo, dus ja dat wijt ik voor een heel groot gedeelte aan haar.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor alle bewoners. Er zat dit jaar geen enkele sprankelijke persoonlijkheid in.
ik vind het overigens wel bijzonder dat je dit niet als bashen bedoeld, maar het wel alleen aan Ashley wijt
Coins die ze hebben bespaard omdat ze slechts 10 coins hebben uitgegeven aan het avondeten. Als er twee man een symbolenopdracht halen, hebben ze het avondeten er ook al uit.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben toch twee handen? Wassen kan ook met de hand. In een teiltje. Maar dat zal ook wel te vermoeiend zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:54 schreef marky het volgende:
[..]
Daar doen ze dan ook maar eens een beetje hun best voor...quote:
Ik zou er figuurtjes bij verzinnen. Bij deze zou ik denken: Kapstok, dansend poppetje, 2 piemels, sleutel en oogquote:
Ik vind dit enorm vergezocht.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Omdat Ashley imo feitelijk een heel vermoeiend type is met een negatieve drukkende energie. 11 weken 24/7 dat is imo een overdosis negativiteit. Dat doet wat met zo’n groep in zo’n intensief proces. De rest is niet zo, dus ja dat wijt ik voor een heel groot gedeelte aan haar.
Ik benoem dingen die ik zie, niet om te bashen. Zoals ik al zei, ik zie dat serieus als mogelijke verklaring op ‘wat maken ze er een feest van he’ (de comment waarop ik reageerde), omdat ik genoeg weet wat energieën kunnen veroorzaken, zowel positief als negatief, laat staan in zo’n lange snelkookpan. Het liefst schrijf ik leuke dingen over haar en iedereen in de wereld maar er zijn nou eenmaal mensen die veroorzaken dat dat niet kan, door bepaald gedrag,
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:00 schreef humpty het volgende:
Het regent al en de enige die alles oppakt is Glen
Ja, en als je het dan al niet leuk vindt is er helemaal niks aan....quote:Op zondag 31 maart 2024 17:00 schreef humpty het volgende:
Het regent al en de enige die alles oppakt is Glen
hij begon al verkeerdquote:
Duurt ook overdreven lang dat alarm.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een vreselijk alarm! En ook zo tandjesHARD! Mijn poes schrikt zich steeds helemaal de rambam van die herrie!
Laat maar, je snapt niet wat ik bedoelquote:Op zondag 31 maart 2024 17:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit enorm vergezocht.
Ze hebben de eerste weken zo ontzettend langs elkaar heen geleefd, de twee groepen, dat je echt niet kun zeggen dat de "negatieve" energie van Ashley nu de reden is dat de hele boel daar een beetje lamlendig ligt te zijn.
Ze hebben onderling, ook met ashley erbij, ook ontzettend veel lol gehad.
Moet het wel lukken tot nog toe lukt het niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh. Die coins kunnen ze toch telkens winnen.
quote:
Tuurlijk alles kan maar dat willen ze niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben toch twee handen? Wassen kan ook met de hand. In een teiltje. Maar dat zal ook wel te vermoeiend zijn.
We wachten af......quote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley zou 'm gehad hebben.
Ze heeft een trucje om toe te passen.
Vond ze zeker niet leuk, is niet woke natuurlijk...quote:Op zondag 31 maart 2024 17:19 schreef Hoempah het volgende:
Ashley: Lekker gedouched Al? Alles weer kaal?
Dus niet, maar bij Jimmy zag ik niet het scherm (S1) dus niet te controleren.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet zeker dat het goed was, zegt Jimmy die buiten loopt
Ash slaakt binnen een diepe zucht
Ze zitten er volgens mij allemaal een beetje door en vervelen zich
Konden we niet echt goed horen.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ze zeker niet leuk, is niet woke natuurlijk...
Maar wat stond er op het scherm? Ik zag alleen Jimmyquote:
Jammer, maar ik neem aan dat ze het nagekeken hebben.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus niet, maar bij Jimmy zag ik niet het scherm (S1) dus niet te controleren.
Ja, men had willen praten maar niet gedaan, volgens mij alleen Alice?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het zien van familie heeft voor bijna iedereen negatief uitgepakt.
Zitten er een aantal in een dip nu.
wijj kregen het tv scherm niet te zienquote:Op zondag 31 maart 2024 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wat stond er op het scherm? Ik zag alleen Jimmy
Ja was vreemd, zag zijn fout en sprak buiten tegen zichzelf dat hij het goed had.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:21 schreef Snoozey het volgende:
hij wees later idd anders aan. eerst 2e rechts van onder en dan 2e linksonder
klopt he?
terug gekeken beide streams niet in beeld geweestquote:Op zondag 31 maart 2024 17:19 schreef Snoozey het volgende:
iemand beeld van de tv. want die zag ik niet
leuk toch, alice zit er ook bijquote:Op zondag 31 maart 2024 17:23 schreef zodeju het volgende:
Waarom zitten ze nog in die cocoon,,,,,met zo weinig mensen kunnen ze toch ook op de bank liggen
Dit wees hij later aan:quote:Op zondag 31 maart 2024 17:21 schreef Snoozey het volgende:
hij wees later idd anders aan. eerst 2e rechts van onder en dan 2e linksonder
klopt he?
Telefoongesprekken 12 coins in het winkeltjequote:Op zondag 31 maart 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, men had willen praten maar niet gedaan, volgens mij alleen Alice?
Of nog meer?
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:25 schreef ledn81 het volgende:
Lekker gedoucht Al, alles weer kaal.
ordinaire trien
Als ze het leuk vinden ok....ik zou toch liever in de woonkamer zitten dan in een klein hokje maar dacht met zo weinig mensen in huis. Maar dat ben ik.quote:
Klopt Alice heeft volgens mij alleen met d'r vriend gepraat.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, men had willen praten maar niet gedaan, volgens mij alleen Alice?
Of nog meer?
Speentjes zijn af te halen bij Dotquote:Op zondag 31 maart 2024 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Zij is niet degene die continu de afdrukken haar kamelenteen en haar sterretje flaunt.
ik zou zelf dan weer niet in zo'n grote kamer willen gaan zitten op een bank voor 18 personenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze het leuk vinden ok....ik zou toch liever in de woonkamer zitten dan in een klein hokje maar dacht met zo weinig mensen in huis. Maar dat ben ik.
jaa hij straalt ervanquote:Op zondag 31 maart 2024 17:31 schreef marky het volgende:
Tom trekt Ty uit zijn dipje. Wie had dat gedacht.
Denk dat Ty nu spijt heeft niet met zijn broer te hebben gesproken.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Klopt Alice heeft volgens mij alleen met d'r vriend gepraat.
Glenn, tyron en Ton waren alleen bezig met het spel en de token zoeken en hebben niks gevraagt.
Ashley wilde ook meteen gaan zoeken. Maar Bart wilde een een gesprekje en toen had ze blijkbaar gezegd: maak die enveloppe open! Ik wil gaan zoeken!!
Randy geen idee. Maar die is best zichzelf nu vind ik.
Dit alles heb ik bij vlagen opgevangen vandaag.
Wat eeen gelul. Ze zijn allemaal depri dat is niet zijn schuld. Ze hebben vandaag familie gezien en gemis kickt in. Natuurlijk ligt het nu allemaal aan Ty pffffquote:Op zondag 31 maart 2024 17:32 schreef mazaru het volgende:
sfeerbepalend ventje, zo sleurt hij ze allemaal een depressie in. Egoïst
[ afbeelding ]
Klopt en die andere ook. Glenn had dat daarstraks al gezegd. Ennalice heeft Tom eenbkut gevoel aangepraat door te zeggen: je moeder heeft 2 uur hier heen gereden he. Ofzoiets.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:32 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat Ty nu spijt heeft niet met zijn broer te hebben gesproken.
Ik wil ook die andere stream.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
Bij Ashley is de man vrouw verhouding heel duidelijk
hij regelt veel, ook administratief
ze denken veel aan elkaar, samen ontbijten, koffie zetten voor hun samen
Als hij naar kantoor moet zorgt ze dat er eten is
De was doen ze samen
hij is iemand die bv de deur voor haar open doet en dan haar eerst erdoorheen laat gaan.. hij is heel goed gemanierd.
Ashley is op en top vrouw en vindt het ook fijn om vrouw te zijn
Ze zet Bart op een voetstuk, ze adoreert hem ook
na het eten pakt hij lekker haar hand vast, lieve dingen![]()
Kleine dingen, pure aandacht.
Glenn maakt een hartjes gebaar.
Dat mag maar twee personen en één daarvan mag zelf naar bed en een tukkie doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:34 schreef marky het volgende:
[..]
Wat eeen gelul. Ze zijn allemaal depri dat is niet zijn schuld. Ze hebben vandaag familie gezien en gemis kickt in. Natuurlijk ligt het nu allemaal aan Ty pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |