Ja he ze mag een grand entree maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:25 schreef Ireth het volgende:
Bij besteding van 10 coins krijg je een klein paaspakket cadeau...
BB zorgt wel dat zijn favoriete een goede entree maakt zo bij terugkomst
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:26 schreef engine het volgende:
Ondertussen op de andere stream heeft Tyron ook een top tijd
[ afbeelding ]
Nee is gepeste ashley he (geintje) denk dat wie ook had gegaan dit ook had gekregen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:26 schreef humpty het volgende:
Zo'n aanbieding heeft er nog niet eerder gelegen
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:25 schreef Ireth het volgende:
Bij besteding van 10 coins krijg je een klein paaspakket cadeau...
BB zorgt wel dat zijn favoriete een goede entree maakt zo bij terugkomst
Denk dat ze er ook niets van snappen dat ze zo zuinig zijn met hun zcoins.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:27 schreef kater1 het volgende:
BB nog even zeuren om meer coins uit te geven
Volgens mij lagen die er ook nietquote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat met 4 tassen weer naar het huis
ZONDER VRIJSTELLING OF WAT DAN OOK![]()
Staat nog niet in het script vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat met 4 tassen weer naar het huis
ZONDER VRIJSTELLING OF WAT DAN OOK![]()
Deed ze ook, vind het ze allemaal wel leuk doen in de shopquote:
Ik denk dat Tyron heel erg opgelucht gaat zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties
Aller eerst zullen ze verbaasd kijken als ze met zoveel binnen komt lopen denk ik
Ze weten immers hoe duur alles in de BB shop is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:
Even rond laten draaien tot 0 en dan weer terug naar het oude bedragquote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu zou BB een keer op de knop van die jingle voor mutatie van de jackpot moeten drukken, gewoon voor de gein.
Volgens mij had Ashley geen granny smith gekochtquote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef Snoozey het volgende:
eve door de zure appels heenbijten mannen
Nee, het is het totaal plaatje en het sturen van Big Brother....quote:Op zondag 31 maart 2024 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron heel erg opgelucht gaat zijndit zit hem helemaal niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |