Vorig jaarquote:Zondag 31 maart staat de 108e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 270,8 kilometer (163 kilometer bij de vrouwen) en zoals vertrouwd tekenen de Oude Kwaremont en de Paterberg de finale.
Niet mag ik hopenquote:Op zondag 31 maart 2024 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benieuwd wanneer Gianni gaat overnemen.
Karl heeft serieus belangen?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik proef enige belangenverstrengeling bij zaakwaarnemer Karrel zodra Vermeersch door het beeld schiet.
Karrel is de zaakwaarnemer van Vermeersch. Waarom denk je dat hij net de suggestie deed dat Van der Poel de achtervolging moest verstoren?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Karrel is de zaakwaarnemer van Vermeersch.
Van wie?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
Dikke Mes duidelijk in dienst want dit heeft geen zin
Anticiperen is toch al jaren zijn tactiek in De Ronde. Mes rijdt voor Mes.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
In dienst van zichzelf, voor volgende week.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
Dat lijkt me raarquote:
Sterk hoor op deze strookquote:Op zondag 31 maart 2024 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Vermeersch rijdt mee. Karrel veert op.
Die blijft er bij zitten.quote:
Inderdaad, altijd vrouwenquote:
En Dutrouxquote:Op zondag 31 maart 2024 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bier en koers, meer hebben ze niet.
Frieten!quote:Op zondag 31 maart 2024 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bier en koers, meer hebben ze niet.
De vader van Vermeersch en Karrel zijn dan ook goede vrienden van elkaar.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Karrel staat in nauw contact met de familie Vermeersch.
Die was al 5e in Milaan San remo en eerste in Milaan turijn. Gewoon een prima voorjaar voor zijn doenquote:
Jep die is opgerookt zo.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef Zwansen het volgende:
Gianni rijdt net hard genoeg mee om Pedersen voorop te laten rijden.
Bespeur ik hier een dubbele agenda?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop dat Pedersen genoeg op reserve rijdt, maar ik vrees ervoor
Fré Frisonquote:
Die heeft idd meer een sprinters-gabaritquote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lukaku lijkt me geen klimmer.
Ik ben gewoon groot fan van de renner Mèsquote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een dubbele agenda?
Dat was Amy Pieters ookquote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Jongedame van de Hotond zwaargewond, maar buiten levensgevaar.
Moet zij wetenquote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Jongedame van de Hotond zwaargewond, maar buiten levensgevaar.
Waal gespotquote:Op zondag 31 maart 2024 14:53 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vlaanderen is heel lelijk. Ardennen zijn mooi.
Wout?quote:
Daar hebben de dopingcontroleurs ernstig verzaakt.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar wordt Mathieu nog wel eens wakker van ‘s nachts.
Heeft ie WOUT gespot?quote:
Vlaming, je wordt depressief van al die lint bebouwing in Belgie, helemaal vol gebouwd en overal verkeer met de torenhoge aantal bedrijfswagens.quote:
Al besprokenquote:
Bovenaanquote:Op zondag 31 maart 2024 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de stress naar de Oude Kwaremont worden ze wel ingelopen.
Dat houdt hem regelmatig uit zijn slaap!quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar wordt Mathieu nog wel eens wakker van ‘s nachts.
De binnensteden zijn wel mooi en de natuur ook, maar gewoon een random straat met al die verschillende huizen en die kabels die buiten hangen vind ik echt afzichtelijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:53 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Spanje hetzelfde issue als België in de steden jaquote:
Ik loop er iedere dag even naar toe.quote:
Vlaamse ardennen zijn natuurlijk ook mooi, net als de middeleeuwse binnensteden, die hebben we hier niet. Wel respect voor hoe jullie de kust hebben weten te verneuken.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:53 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ja dat is die lint bebouwingquote:Op zondag 31 maart 2024 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De binnensteden zijn wel mooi en de natuur ook, maar gewoon een random straat met al die verschillende huizen en die kabels die buiten hangen vind ik echt afzichtelijk.
Vind ik in Spanje evengoed trouwens
Gelukkig liggen de werken van Hitler beter bewaard dan bij onsquote:Op zondag 31 maart 2024 14:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vlaamse ardennen zijn natuurlijk ook mooi, net als de middeleeuwse binnensteden, die hebben we hier niet. Wel respect voor hoe jullie de kust hebben weten te verneuken.
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:59 schreef -XOR- het volgende:
net als de middeleeuwse binnensteden, die hebben we hier niet.
Volgens mij heeft de belgische kust ook een award gewonnen voor lelijkste kust ter wereld.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vlaamse ardennen zijn natuurlijk ook mooi, net als de middeleeuwse binnensteden, die hebben we hier niet. Wel respect voor hoe jullie de kust hebben weten te verneuken.
Het is echt zo grappig om naar te luisteren. Iedere volzin is een botsing van de belangen.quote:
Boven de rivieren in ieder geval. De meeste Noordelijke binnensteden dateren van een paar eeuwen later en zijn wat meer rechttoe, rechtaan.quote:
Dat laatste heb ik ook. Het gruwelijke Almere effect in de Nederlandse wijken.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Boven de rivieren in ieder geval. De meeste Noordelijke binnensteden dateren van een paar eeuwen later en zijn wat meer rechttoe, rechtaan.
Overigens vind ik het eclectische van Belgie juist wel charmant.
Jan Pipo de clown.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Baarle doet mee voor Jan joker dit voorjaar
Goed dat je het er nog even bij zetquote:Op zondag 31 maart 2024 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eén valpartijtje moet kunnen (Glasgow)
Ben je ooit in Almere geweest?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Het gruwelijke Almere effect in de Nederlandse wijken.
Je hebt gelijk. Almere valt wel mee. Verkeerd voorbeeld. Daar zijn goede architecten aan het werk gegaan. Sorry. Maar de gemiddelde buitenwijk is overal steriel en identiek.quote:
Zeg dan wie wel, want dan kan ik mijn tante bellen zoals altijd met Pasen.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaan we lopers zien op de Koppenberg?
Niet in de kopgroep, daarachter wordt het wel problematischquote:Op zondag 31 maart 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt wat bij de dames straksquote:Op zondag 31 maart 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Nouquote:Op zondag 31 maart 2024 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet in de kopgroep, daarachter wordt het wel problematisch
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet in de kopgroep, daarachter wordt het wel problematisch
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Dit heeft helemaal niks met wielrennen te maken. Beschamend.
quote:
Circus van Vlaanderenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Dit heeft helemaal niks met wielrennen te maken. Beschamend en anti-reclame voor de sport wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |