Waal gespotquote:Op zondag 31 maart 2024 14:53 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vlaanderen is heel lelijk. Ardennen zijn mooi.
Wout?quote:
Daar hebben de dopingcontroleurs ernstig verzaakt.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar wordt Mathieu nog wel eens wakker van ‘s nachts.
Heeft ie WOUT gespot?quote:
Vlaming, je wordt depressief van al die lint bebouwing in Belgie, helemaal vol gebouwd en overal verkeer met de torenhoge aantal bedrijfswagens.quote:
Al besprokenquote:
Bovenaanquote:Op zondag 31 maart 2024 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de stress naar de Oude Kwaremont worden ze wel ingelopen.
Dat houdt hem regelmatig uit zijn slaap!quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar wordt Mathieu nog wel eens wakker van ‘s nachts.
De binnensteden zijn wel mooi en de natuur ook, maar gewoon een random straat met al die verschillende huizen en die kabels die buiten hangen vind ik echt afzichtelijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:53 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Spanje hetzelfde issue als België in de steden jaquote:
Ik loop er iedere dag even naar toe.quote:
Vlaamse ardennen zijn natuurlijk ook mooi, net als de middeleeuwse binnensteden, die hebben we hier niet. Wel respect voor hoe jullie de kust hebben weten te verneuken.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:53 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ja dat is die lint bebouwingquote:Op zondag 31 maart 2024 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De binnensteden zijn wel mooi en de natuur ook, maar gewoon een random straat met al die verschillende huizen en die kabels die buiten hangen vind ik echt afzichtelijk.
Vind ik in Spanje evengoed trouwens
Gelukkig liggen de werken van Hitler beter bewaard dan bij onsquote:Op zondag 31 maart 2024 14:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vlaamse ardennen zijn natuurlijk ook mooi, net als de middeleeuwse binnensteden, die hebben we hier niet. Wel respect voor hoe jullie de kust hebben weten te verneuken.
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:59 schreef -XOR- het volgende:
net als de middeleeuwse binnensteden, die hebben we hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |