Neequote:
Dit is echt bullshitquote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Nee, is weer een nieuwe trend; één of andere Nederlandse hiphopper of rapper zei dat hij horse was, wat "geil" zou betekenen en gelijk is half [KLB] ineens horse.
Sorry, quootte eigenlijk de verkeerde. Had @TheStigsDutchCousin moeten citeren.quote:
Succesquote:Op zondag 31 maart 2024 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor de familie verplichtingen
Ik wil er niet mee geassocieerd worden!quote:
Kokniequote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wil er niet mee geassocieerd worden!
Waar gaan al die KLB topics dan over?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is echt bullshiter is géén urban meaning van Horse die "geil" betekent
Dat is dus een hoop BSquote:
Als ik straks thuis ben, zet ik knuffelbuns in de OPquote:Op zondag 31 maart 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
Weinig echte SNUGGLE bunnies in de OP, Stiggy![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik straks thuis ben, zet ik knuffelbuns in de OP
quote:
Ik las "in de oven"quote:Op zondag 31 maart 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik straks thuis ben, zet ik knuffelbuns in de OP
Dat Stiggie een chickie volgeblaft had?quote:Op zondag 31 maart 2024 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las "in de oven"![]()
Hoop dat jullie ammaal een fijne 1e Paasdag hadden
Stiggie is a dog? Wtfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Stiggie is a dog? Wtf
Je kent de uitdrukking "Bun in the oven" toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stig the stud!![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Stiggie is a dog? Wtf
Maily toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Altijdquote:
Japanse melkbroodjes?quote:Op zondag 31 maart 2024 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in zukke broodjes.
Hallo Braboquote:Op zondag 31 maart 2024 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in zukke broodjes.
Mag ik jouw eitjes verstoppen?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik jouw eitjes verstoppen?
Dat is geen neequote:
Nee, op Maanquote:
Zijn we altijd tochquote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik jouw eitjes verstoppen?
Van wie zou hij het hebben?quote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een akelig mormel dat ook heel erg op dreef was in z'n bed gesodeflikkerd, en tijdens het voorlezen van een verhaaltje werd hij zoals altijd weer steeds maffer, vrolijker en actiever!
Brabantquote:
Aan de foonquote:
En tóch Fokken!quote:
Ja, even snel lezen met een open topicquote:
Sally aan de telly!quote:
Ik zit ook aan de wijn, en heb wat valeriaantjes genomen.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fokking rustig idd. Zelfs hier![]()
Hi all, neem nog ff een afzakker om te wennen aan de klok.
quote:
Draakquote:
Eerder dat dan een klein rotvliegjequote:
Ehm.quote:
Maar je bent niet in naam een draak.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog eentje!
GoA waant zich in een magisch moeras!
Ik hou niet van moerassen.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog eentje!
quote:Op zondag 31 maart 2024 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In de meeste landen is dat dubbel verboden
#MeTooquote:Op zondag 31 maart 2024 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou niet van moerassen.
Geef mij maar bergen en bossen
Bergen vol met goud?quote:Op zondag 31 maart 2024 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou niet van moerassen.
Geef mij maar bergen en bossen
Ja mij viel die idd ook minder tegen dan ik verwacht had.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb laatst die opvolger van Game of Thrones serie gekeken... genoeg draken daar :y
Het viel me minder tegen dan ik dacht. Al had ik op bepaalde momenten beGod geen idee meer wie familie van wie was
Moraal van het verhaal:quote:Op zondag 31 maart 2024 23:34 schreef ToT het volgende:
En het is idd best verwarrend soms.
GoT was veel samenhangender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 31 maart 2024 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal:
Zonder Draken red je het niet ...Op mijn arm heb ik er nog eentje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Mini-ToT rijdt er op eentje!![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog eentje!
O jaaaaquote:
I'm not Smaug!quote:
Die serie was mega donker gefilmd. Soms kon je echt niks zien.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb laatst die opvolger van Game of Thrones serie gekeken... genoeg draken daar :y
Het viel me minder tegen dan ik dacht. Al had ik op bepaalde momenten beGod geen idee meer wie familie van wie was
quote:Op zondag 31 maart 2024 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal:
Zonder Draken red je het niet ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jaquote:Op zondag 31 maart 2024 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Die serie was mega donker gefilmd. Soms kon je echt niks zien.
Zonde toch?
Jaaaaa - ik ben meer dezequote:Op zondag 31 maart 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een Schots accent en hou je van kampvuurtjes?
GoT zelf was op he laatst extreem donker, op Reddit enzo schenen instellingen voor tv's te circuleren om tenminste nog IETS te kunnen zien van de veldslagen!quote:Op zondag 31 maart 2024 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Die serie was mega donker gefilmd. Soms kon je echt niks zien.
Zonde toch?
Ik spoel meestal de halve battles door..quote:Op zondag 31 maart 2024 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
GoT zelf was op he laatst extreem donker, op Reddit enzo schenen instellingen voor tv's te circuleren om tenminste nog IETS te kunnen zien van de veldslagen!
Dat was een mannelijke draak en die is doodquote:Op zondag 31 maart 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een Schots accent en hou je van kampvuurtjes?
Helaasquote:
Ja met GoT was dat op het laatst idd een stuk minder interessant.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik spoel meestal de halve battles door..Op een gegeven moment heb ik wel genoeg schedels uit elkaar zien spatten
Verkeerde TOPIC!!!!quote:Op zondag 31 maart 2024 23:46 schreef Speklap3000 het volgende:
@:justink, over 15 minuten is het zo ver
Kippetjesquote:Op zondag 31 maart 2024 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas![]()
Al doe ik zelf wat minder aan mannelijk/vrouwelijk![]()
Maar er moeten natuurlijk wel ergens eieren vandaan komen
Ohja verhip, hier bolken we nietquote:
Is het dan eindelijk zover?quote:Op zondag 31 maart 2024 23:46 schreef Speklap3000 het volgende:
@:justink, over 15 minuten is het zo ver
Ik heb vandaag weer geen drakenei gevondenquote:Op zondag 31 maart 2024 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas![]()
Al doe ik zelf wat minder aan mannelijk/vrouwelijk![]()
Maar er moeten natuurlijk wel ergens eieren vandaan komen
Oh - ik dacht dat we ze moesten leggenquote:Op maandag 1 april 2024 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer geen drakenei gevonden
En daarna zoeken waar je ze gelaten hebtquote:
Nee, toch? Ze worden vanzelf groot. En volwassen...quote:Op maandag 1 april 2024 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarna zoeken waar je ze gelaten hebt
Nou...vanzelf...quote:Op maandag 1 april 2024 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, toch? Ze worden vanzelf groot. En volwassen...
Nu ja, je hoeft er na het leggen niet meer bij te zijnquote:Op maandag 1 april 2024 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou...vanzelf...
Ervaringsdeskundige hier... Het kost onderweg wel aardig wat geiten
Mensenkinderen..quote:Op maandag 1 april 2024 00:12 schreef Sally het volgende:
[..]
....
Da's wel anders dan met mensenkinderen![]()
Ja maar als ze in handen vallen van een beer weet je wel wat er dan kan gebeuren?quote:Op maandag 1 april 2024 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, toch? Ze worden vanzelf groot. En volwassen...
Vergeetachtige mensen kunnen hun eigen paaseieren verstoppen!quote:Op maandag 1 april 2024 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarna zoeken waar je ze gelaten hebt
Fixedquote:Op maandag 1 april 2024 00:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vergeetachtige draken kunnen hun eigen paaseieren verstoppen!
Vraag het dan zelf maar ff....quote:Op maandag 1 april 2024 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar als ze in handen vallen van een beer weet je wel wat er dan kan gebeuren?
Dan vrees ik eerder voor die beerquote:Op maandag 1 april 2024 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar als ze in handen vallen van een beer weet je wel wat er dan kan gebeuren?
Zwelgbast ging tekeer,quote:Op maandag 1 april 2024 00:40 schreef drakin het volgende:
Een heer van een beer
Met een beste vriend genoemd naar een lekkernij
Die vond een ei
En nam hem mee
Het was niet eens pasen toen de Zwelgbast kwam
ToTGod!quote:
Vogeltjequote:Op maandag 1 april 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allemaal hier [ afbeelding ]
Draakskequote:
Huh?quote:Op maandag 1 april 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
Nou, alle ouders moeten dus de cavia's inleveren op een inzamelpunt of professioneel grondig laten reinigen door geautoriseerde vakmensen.
Goeie grap welquote:Op maandag 1 april 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Cavia's extreem gevaarlijk voor kinderen - inleveractie!
quote:Op maandag 1 april 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
Tip: topic niet aanklikken voor je je eerste kop koffie op hebt!
quote:Op maandag 1 april 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToTGod!
[..]
Vogeltje
[..]
Draakske
Sallykequote:
Mailykequote:Op maandag 1 april 2024 10:10 schreef maily het volgende:
Goedemorgen
@:gebrokenglas @:aloa check die tijden van de posts .....
De NU link bestaat al niet meer.quote:Op maandag 1 april 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Cavia's extreem gevaarlijk voor kinderen - inleveractie!
quote:Op maandag 1 april 2024 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
De NU link bestaat al niet meer.
Zeker te veel mensen die hun cavia om zeep gaan helpen...?
Kijk nog eens goedquote:
quote:
Zelfs ik zag hetquote:
Of de caviareinigingsinstanties konden de plotselinge vraag niet meer aan!quote:Op maandag 1 april 2024 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze zeiden gewoon glashard: "Cavia? CaviNEE!"quote:Op maandag 1 april 2024 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Of de caviareinigingsinstanties konden de plotselinge vraag niet meer aan!
Ze schijnen ook erg lekker te zijnquote:Op maandag 1 april 2024 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Het staat er ook veel te kleinquote:
Zou wel Capibara nemen dan.quote:
Het was een 1-aprilgrapquote:
Die van de cavia's.quote:
Volgens het Vaticaan is dat een vis!quote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou wel Capibara nemen dan.
Is wat meer vlees
Schotel!quote:
Mag dus gegeten worden op Goede Vrijdag?quote:Op maandag 1 april 2024 11:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens het Vaticaan is dat een vis!
Nee, zo diep kom ik niet.quote:
quote:Op maandag 1 april 2024 11:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zo diep kom ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar denk jij dan weer aanquote:
wut? dat je korte armpjes hebt jaquote:Op maandag 1 april 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar denk jij dan weer aan
Kom maar eens langs, zal ik je het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 1 april 2024 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wut? dat je korte armpjes hebt ja
die niks kunnen opduiken
![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar eens langs, zal ik je het tegendeel bewijzen
Sommigen kunnen beamen dat ik lange armen en grote handen hebquote:Op maandag 1 april 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommigen hebben korte armpjes, anderen kleine handjes!
Beetje als halverwege de evolutie van de Neanderthaler?quote:Op maandag 1 april 2024 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommigen kunnen beamen dat ik lange armen en grote handen heb
Soms moet ik mezelf wel wat vaker scheren ja.quote:Op maandag 1 april 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als halverwege de evolutie van de Neanderthaler?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 april 2024 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommigen kunnen beamen dat ik lange armen en grote handen heb
Ditquote:
Spekquote:
Zijn gangetje. Dadelijk met de motor weg denk ik.quote:
Lekkerquote:Op maandag 1 april 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Dadelijk met de motor weg denk ik.
Altijd goed, wandelenquote:Op maandag 1 april 2024 13:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga zo lekker stuk wandelen in de natuur denk ik
Ook niet verkeerd!quote:Op maandag 1 april 2024 13:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga zo lekker stuk wandelen in de natuur denk ik
Vandaag toch al 2x gewandeldquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag toch al 2x gewandeld
Workout ook opgeschroefd. Van 8 naar 9 reps, planken 5 sec. langer (1:05 nu), en crunches/leg raises meer intensief. Wil van dat buikje afquote:
Ach, zolang het niet regent vind ik het primaquote:Op maandag 1 april 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd!
Doe ik zelf liever op zonnigere dagen.
Zo dan!quote:Op maandag 1 april 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Workout ook opgeschroefd. Van 8 naar 9 reps, planken 5 sec. langer (1:05 nu), en crunches/leg raises meer intensief. Wil van dat buikje af
Nee, dat ik een tijdreiziger zou zijn?quote:
Ow!quote:Op maandag 1 april 2024 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat ik een tijdreiziger zou zijn?
Graag zelfs, dan ging ik terug in de tijd, om het een en ander recht te zetten.
Begin met een halve minuut en bouw het dan opquote:Op maandag 1 april 2024 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Ja dat planken schijnt idd wel goed te zijn. Ben er zelf nog nooit aan begonnen.
Haha okee dan!quote:Op maandag 1 april 2024 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begin met een halve minuut en bouw het dan op
Ik ben begonnen met 10 seconden en dacht dat ik dood ging
Het kan ook thuis, planken...quote:Op maandag 1 april 2024 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Doe ik als ik wat beter in m'n vel zit, denk ik.
Morgen wil ik weer naar de sportzaal gaan.
Whehe dat is waar, maar ik moet motivatie hebben enzulks.quote:Op maandag 1 april 2024 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. En je kunt al heel snel langer volhouden.
Je kunt nu direct beginnen, ToT.
Ik heb altijd de tijd van mijn mobiel erbij, met seconden, om zo voor een minuut te gaan...
Lekker tekeer gaan met de gewichten, ik vind het heerlijk. En dan op weg naar huis even langs de snackbar voor een welverdiende kroket.quote:Op maandag 1 april 2024 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dat is waar, maar ik moet motivatie hebben enzulks.
Morgen eerst weer flink de borst trainen.
Heb ik vandaag gedaanquote:Op maandag 1 april 2024 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dat is waar, maar ik moet motivatie hebben enzulks.
Morgen eerst weer flink de borst trainen.
En dan de side-plank! Die is pas pittig.quote:Op maandag 1 april 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Planken is wel goed voor je core ook. Soms gaat het ook makkelijker dan andere dagen
Hoelang is het beste een plank vol te houdenquote:Op maandag 1 april 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Planken is wel goed voor je core ook. Soms gaat het ook makkelijker dan andere dagen
Die moet ik nog proberenquote:Op maandag 1 april 2024 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan de side-plank! Die is pas pittig.
Begin maar eens met 10 seconden, timen op je telefoonquote:Op maandag 1 april 2024 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoelang is het beste een plank vol te houden
Net geprobeerd, 30 seconden voor elke kant, ging primaquote:Op maandag 1 april 2024 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan de side-plank! Die is pas pittig.
quote:Op maandag 1 april 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net geprobeerd, 30 seconden voor elke kant, ging prima
Ik ga deze toevoegen aan mijn workout
Je doet wel de variant met de elleboog op de grond? Of die met gestrekte arm?quote:Op maandag 1 april 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net geprobeerd, 30 seconden voor elke kant, ging prima
Ik ga deze toevoegen aan mijn workout
Na een week oefenen zou een minuut planken vol te houden moeten zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoelang is het beste een plank vol te houden
Precies, ik kon het eerst ook maar 30 secondenquote:Op maandag 1 april 2024 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Veel langer dan 40 seconden side-planken lukt me nog niet. Maar goed, dat wordt vanzelf beter.
Ja, elleboog op de grond en andere arm op mijn buik. Gestrekte arm ga ik nog niet doen, voelde net al beetje wiebeligquote:Op maandag 1 april 2024 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je doet wel de variant met de elleboog op de grond? Of die met gestrekte arm?
quote:Op maandag 1 april 2024 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker tekeer gaan met de gewichten, ik vind het heerlijk. En dan op weg naar huis even langs de snackbar voor een welverdiende kroket.
Of met dat touw, die battle rope? Van die alternating waves...quote:Op maandag 1 april 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja gewichtslingeren vind ik fijn!Zeker als je merkt dat je het steeds zwaarder en zwaarder kan!
Oh nee, dat nog niet gedaan.quote:Op maandag 1 april 2024 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of met dat touw, die battle rope? Van die alternating waves...
Na een paar tellen gutst het zweet van je voorhoofd...
Koterslingerenquote:Op maandag 1 april 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja gewichtslingeren vind ik fijn!Zeker als je merkt dat je het steeds zwaarder en zwaarder kan!
Betere vormquote:Op maandag 1 april 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee, dat nog niet gedaan.Het gaat mij nu vooral om de spieren flink dikker te krijgen.
Zou meedoen!quote:
Maar het helpt niet want hij komt steeds terug!quote:Op maandag 1 april 2024 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik elke avond; hem met een rotgang z'n nest in pleuren!
Hij probeert er wel weer uit te komen als ik hem een verhaaltje voorlees (hij wordt er helemaal blij en actief van), maar hij blijft verder keurig liggen tot de volgende ochtend!quote:Op maandag 1 april 2024 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het helpt niet want hij komt steeds terug!
Om vervolgens om half acht op je bed te springen dat je eruit moet.quote:Op maandag 1 april 2024 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij probeert er wel weer uit te komen als ik hem een verhaaltje voorlees (hij wordt er helemaal blij en actief van), maar hij blijft verder keurig liggen tot de volgende ochtend!
Dat is goed te horenquote:Op maandag 1 april 2024 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij probeert er wel weer uit te komen als ik hem een verhaaltje voorlees (hij wordt er helemaal blij en actief van), maar hij blijft verder keurig liggen tot de volgende ochtend!
quote:Op maandag 1 april 2024 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om vervolgens om half acht op je bed te springen dat je eruit moet.
"Speeltuin speeltuin!"
quote:
quote:
Wat de wok!quote:
quote:Op maandag 1 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Jammer dat je zo kunt zien dat-ie leeg is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kunt zien dat-ie leeg is!
quote:Op maandag 1 april 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, de dagelijkse sleur.quote:Op maandag 1 april 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen weer de normale gang van zaken
Het eerste, ja. Het tweede, neequote:Op maandag 1 april 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, de dagelijkse sleur.
Gedaan met paaseieren en flauwe grappen.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het eerste, ja. Het tweede, nee
Ik zit altijd op mobiel, wist niet dat je dat zo kon zienquote:Op maandag 1 april 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kunt zien dat-ie leeg is!
Kijk je naar Athlean-X?quote:Op maandag 1 april 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net weer die side plank gedaan, nu met hand omhoogWat een gewiebel
Naar wattes?quote:
Ow een wat oudere Youtuber die erg goede video's heeft over bodybuilding, en toevallig zag ik gisteren dat hij sideways aan het planken was.quote:
Oh zo. Nee, gewoon gezocht op side plankquote:Op maandag 1 april 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow een wat oudere Youtuber die erg goede video's heeft over bodybuilding, en toevallig zag ik gisteren dat hij sideways aan het planken was.
Dat gaat goed zo...quote:Op maandag 1 april 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoop hetquote:
Hoe gaat die dan?quote:Op maandag 1 april 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Watje.quote:Op maandag 1 april 2024 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, elleboog op de grond en andere arm op mijn buik. Gestrekte arm ga ik nog niet doen, voelde net al beetje wiebelig
Hier staan heel wat plaatjes van de plank.quote:
Sallykequote:
TotGod!quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Fijn, boardcomputer van de auto geeft aan dat de bandendruk te laag is.
Alle banden opgepompt tot wat het volgens het boekje moet izjn, zelfde melding nog steeds!
Opnieuw alles gepompt, melding blijft nog steeds.
Okee.....whatever. Ik ga ze niet 0,1 bar te veel geven.
Oh dat doe ik bijna nooit. Advies is hier 2.6 meen ik. Dan zou er 2.8 in moeten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Oh ff gegoogled; er wordt juist geadviseerd om je banden 10% te hard op te pompen!
Ja anders rij ik steeds met zo'n irritante foutmelding rond. En daarbij slijt het canvas van je banden sneller als de druk te laag is; met onze winterbanden is dat nu al zichtbaar, na 1 wintertje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat doe ik bijna nooit. Advies is hier 2.6 meen ik. Dan zou er 2.8 in moeten.
zal jou eens 2.8 oppompenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat doe ik bijna nooit. Advies is hier 2.6 meen ik. Dan zou er 2.8 in moeten.
ja, niks te klagen. En met u?quote:
van alles te klagenquote:
ach, een beetje klagen is ook soms lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
van alles te klagen
maar daarvoor zijn we niet hier
Earl Greyskequote:
2.8?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Je bent zelluf
--> [KLB]quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
van alles te klagen
maar daarvoor zijn we niet hier
Gekke mensen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
Tja in Amerika en Duitsland noemen ze het wel blazen he!
mwahhquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een beetje klagen is ook soms lekker
quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Je bent zelluf
Thuis?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
doe ik wel ergens anders
niet op FOK
quote:
Je kan het!quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
Ben nog duf, Mini-ToT was erg onrustig vannacht, maar ik moet mezelf er echt toe zetten naar de sportschool te gaan.ff omkleden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |