Neequote:
Dit is echt bullshitquote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Nee, is weer een nieuwe trend; één of andere Nederlandse hiphopper of rapper zei dat hij horse was, wat "geil" zou betekenen en gelijk is half [KLB] ineens horse.
Sorry, quootte eigenlijk de verkeerde. Had @TheStigsDutchCousin moeten citeren.quote:
Succesquote:Op zondag 31 maart 2024 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor de familie verplichtingen
Ik wil er niet mee geassocieerd worden!quote:
Kokniequote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wil er niet mee geassocieerd worden!
Waar gaan al die KLB topics dan over?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is echt bullshiter is géén urban meaning van Horse die "geil" betekent
Dat is dus een hoop BSquote:
Als ik straks thuis ben, zet ik knuffelbuns in de OPquote:Op zondag 31 maart 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
Weinig echte SNUGGLE bunnies in de OP, Stiggy![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik straks thuis ben, zet ik knuffelbuns in de OP
quote:
Ik las "in de oven"quote:Op zondag 31 maart 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik straks thuis ben, zet ik knuffelbuns in de OP
Dat Stiggie een chickie volgeblaft had?quote:Op zondag 31 maart 2024 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las "in de oven"![]()
Hoop dat jullie ammaal een fijne 1e Paasdag hadden
Stiggie is a dog? Wtfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Stiggie is a dog? Wtf
Je kent de uitdrukking "Bun in the oven" toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stig the stud!![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Stiggie is a dog? Wtf
Maily toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Altijdquote:
Japanse melkbroodjes?quote:Op zondag 31 maart 2024 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in zukke broodjes.
Hallo Braboquote:Op zondag 31 maart 2024 20:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in zukke broodjes.
Mag ik jouw eitjes verstoppen?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik jouw eitjes verstoppen?
Dat is geen neequote:
Nee, op Maanquote:
Zijn we altijd tochquote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik jouw eitjes verstoppen?
Van wie zou hij het hebben?quote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
Ik heb net een akelig mormel dat ook heel erg op dreef was in z'n bed gesodeflikkerd, en tijdens het voorlezen van een verhaaltje werd hij zoals altijd weer steeds maffer, vrolijker en actiever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |